eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Przeprowadzenie szkolenia Pn. Szkoła rodzica - czyli jak być odpowiedzialnym i dobrym rodzicem - praktyczne porady wychowawcze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Racibórz: Przeprowadzenie szkolenia Pn. Szkoła rodzica - czyli jak być odpowiedzialnym i dobrym rodzicem - praktyczne porady wychowawcze.
Numer ogłoszenia: 188034 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143770 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia Pn. Szkoła rodzica - czyli jak być odpowiedzialnym i dobrym rodzicem - praktyczne porady wychowawcze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia pn:Szkoła rodzica - czyli jak być odpowiedzialnym i dobrym rodzicem -praktyczne porady wychowawcze. 1) w szkoleniu weźmie udział 30 osób w podziale na dwie grupy, po 15 osób w każdej grupie, 2) łączna ilość godzin szkolenia to 60 godzin, 3) szkolenie obejmuje dla jednej grupy 30 godziny zegarowych, 4) zajęcia muszą odbywać się w godzinach 8.00-15.00 5) uczestnikom przysługuje w czasie zajęć 15 minutowa przerwa kawowa oraz 30 min przerwa obiadowa nie wliczana do czasu szkolenia. 6) warsztaty należy zrealizować w terminie od 29.08.2011 do 13.09.2011 r z wyłączeniem sobót i niedziel, 7) harmonogram zajęć powinien być tak ustalony by zajęcia odbywały się w ciągu kolejnych następujących po sobie dni , 8) program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia bloki tematyczne: a) budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji i pozytywnych więzi w rodzinie, b) autorytet rodzica-mądre i konsekwentne postępowanie, gwarantem sukcesu wychowawczego-praktyczne porady, c) prawidłowa dieta, pielęgnacja i profilaktyka zdrowotna dziecka, d) pomoc w nauce, rozbudzanie zainteresowań, rozwijanie talentów-kształtowanie przyszłości , przekazywanie wartości, e) świadome rodzicielstwo-planowanie rodziny, zapobieganie niechcianym poczęciom, f) inne zagadnienia w tym temacie, 3.2. Zamawiający zapewnia: salę do przeprowadzania warsztatów w Raciborzu ul.C.Skłodowskiej 5 )1 b 3.3 Wymogi stawiane Wykonawcy : 1) musi zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, 2) materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 3) odpowiada za przestrzeganie warunków BHP podczas szkolenia, 4) musi zapewnić uczestnikom catering: a) w przerwie kawowej: kawę, herbatę, zimne napoje, mleczko-śmietankę do kawy, cukier , owoc lub jogurt, b) w przerwie obiadowej gorący posiłek (drugie danie) każdego dnia inny podawany w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, c) po zakończonych zajęciach pomieszczenia pozostawia w czystości. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany: 1) przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 3) opracować i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy program szkolenia obejmujący zagadnienia o których mowa w § 3 pkt. 3.1.1 p.pkt.8) z określeniem czasu jego trwania i ilością wszystkich 30 godzin 4) opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia/warsztatów z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin kursu zgodny z programem szkolenia i przedłożyć Zamawiajacemu przed podpisaniem umowy, 5) dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne w tym materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika), 6) przekazać jeden komplet materiałów szkoleniowych o którym mowa w pkt.3.4 p.pkt.5 Zamawiającemu, 7) ubezpieczyć uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy), kserokopię polisy należy dostarczyć do zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy to w dniu rozpoczęcia szkolenia, W przypadku zmiany osób uczestniczących w projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt. 8) niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim, 9) zamieścić ogłoszenie o szkoleniu jak również instytucję szkolącą na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl przed rozpoczęciem szkolenia a wydruk ze strony internetowej dostarczyć do Zamawiającego w pierwszym dniu szkolenia, 10) wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności/ uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach POKL oraz LOGO UE, EFS. 11) przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowe uczestników szkolenia dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonych zajęć. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 12) przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu, 13) prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach POKL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia),- na bieżąco b) listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych przez uczestników, c) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych - na bieżąco d) rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. - po zakończonym szkoleniu e) ankiety z przeprowadzonych badań,- na ostatnich zajęciach z uczestnikami, f) lista osób- odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia),- na bieżąco, g) zdjęcia dokumentujące przebieg warsztatów, które należy dostarczyć po zakończonych zajęciach na płycie CD/DVD. 14) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi wykonawcę o tym przed jego upływem 15) podpisać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, przed rozpoczęciem szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Projektu aktywizacji i integracji zawodowej osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul.Solskiego 29, 45-564 Opole, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8989,80

  • Oferta z najniższą ceną: 7190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22900,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.