Pułtusk: Dostawa pojazdów o napędzie elektrycznym w ramach projektu Transport Miejski w Pułtusku
Numer ogłoszenia: 187968 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pułtusk , ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdów o napędzie elektrycznym w ramach projektu Transport Miejski w Pułtusku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech pojazdów wolnobieżnych o napędzie elektrycznym - liczba miejsc 1+13 2. Pojazdy muszą spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm. oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2015 r. poz. 305. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8. II. PARAMETRY TECHNICZNE, WYMAGANIA 2.1 Typ: Pojazd wolnobieżny z napędem elektrycznym o masie całkowitej wraz z pasażerami do 3500,00 kg 2.2 Liczba miejsc dla pasażerów: Minimum 1+13 2.3 Drzwi dla pasażerów: Uchylne. 2.4 Napęd: Silnik elektryczny. 2.5 Baterie: Pojemność baterii zapewniająca zasięg minimum 100 km. - minimalna liczba cykli ładowania 500 -700 (poprzez 1 cykl ładowania Zamawiający rozumie ładowanie w zakresie od maksymalnego rozładowania baterii do maksymalnego poziomu naładowania baterii); - możliwość ładowania ze standardowej sieci elektrycznej; - ładowarka wbudowana w pojeździe z gniazdem do ładowania. 2.6 Ogrzewanie: klimatyzator z funkcją grzania. 2.7 Oświetlenie: Spełniające warunki rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich wyposażania. 2.8 Nadwozie: Wykonane z materiałów odpornych na korozję, zabezpieczone powłoką lakierniczą w kolorze zielonym - po uzyskaniu akceptacji koloru przez Zamawiającego. Powłoka lakiernicza ma umożliwić naklejenie nalepek informacyjnych bez utraty lub ograniczeń w gwarancji. 2.8.1 Na obu stronach pojazdu umieszczony herb miasta Pułtusk a pod nim napis Pułtusk. 2.9 Podłoga: Podłoga pokryta wykładzina antypoślizgową. 2.10 Okna: 2.10.1 Szyba przednia pełna. 2.10.2 Rozsuwana szyba boczna w oknie kierowcy. 2.11 Wentylacja: Naturalna przez uchylne lub przesuwne części okien bocznych oraz klapy dachowe lub klimatyzacja. 2.12 Kabina pasażerska: zabudowana zapewniająca całoroczne użytkowanie. 2.13 Tapicerka foteli odporna na zabrudzenie. 2.14 Pozostałe wyposażenie: - co najmniej dwa komplety kluczy do wszystkich zamków zastosowanych w pojeździe; - lusterka zewnętrzne; - apteczka; - przewód do ładowania baterii; - gaśnica; - koło zapasowe; III. GWARANCJE - MINIMALNE 3.1 Nadwozie: perforację korozyjną nie mniej niż 12 m-cy; 3.2 Silnik; 12 m-cy. bez limitu km; 3.3 Powłoki lakiernicze; 12 m-cy; 3.4 Całopojazdowa: 12 m-cy; 3.5 Bateria: 500 -700 cykli ładowania; 3.6 Wyłączenia z gwarancji: Z warunków gwarancji mogą być wyłączone żarówki, szczotki silnika, klocki hamulcowe, szczęki hamulcowe, paski klinowe, które uległy naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji; 3.7 Termin podjęcia naprawy gwarancyjnej: 72 godz. IV. DODATKOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 4.1Zapoznanie Zamawiającego z zakresem obsługi codziennej, techniką jazdy i obsługą urządzeń zamontowanych w pojeździe. V. ODBIÓR POJAZDÓW 5.1.Siedziba Zamawiającego. 5.2 Pojazdy przygotowane do odbioru z naładowanymi bateriami i uzupełnione w całości płynami eksploatacyjnymi. 5.3 Umieszczony na bokach pojazdu herb miasta Pułtusk a pod nim napis Pułtusk. 5.4 Umieszczone z tyłu i przodu pojazdu plakietka informacyjna, wykonana zgodnie z załącznikiem nr 4 do Wytycznych dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego. VI. DOKUMENTACJA 6.1 Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu dostawy pojazdów, dla każdego dostarczonego pojazdu: - instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, - wykaz materiałów jakie zastosowano i które należy stosować ( płyny eksploatacyjne, żarówki, bezpieczniki itp.) 6.2 Dla zapewnienia ciągłości właściwego poziomu obsługi pojazdu strony każdorazowo uzgadniać będą sposób kontynuowania szkoleń pracowników Zamawiającego przez Wykonawcę. Koszty szkoleń ponosi Zamawiający. VII. OBSŁUGA W OKRESIE EKSPLOATACJI 7.1 Dostawca będzie zobowiązany do pomocy technicznej w wypadku napraw..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.49.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.2.2.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
obowiązek wskazania w wykazie i złożenia dowodów dotyczących dostaw, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Zasięg na jednym naładowaniu baterii - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w granicach ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pultusk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pułtusku - biuro podawcze, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W PUŁTUSK
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Pułtusku przy ul. Wojska Polskiego 36 C
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Słonecznej i odcinka w ul. Mickiewicza w Pułtusku.
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Bus dla WTZ Hutka"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego pochodzącego z autoryzowanego salonu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- "Zakup samochodu osobowego "Brygadówka""
- Zakup i dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu co najmniej 8 osób (wraz z kierowcą)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.