eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Przetarg nieograniczony na wykonanie usług w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu na rzecz Jednostki Wojskowej 3537 Brodnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Brodnica: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu na rzecz Jednostki Wojskowej 3537 Brodnica
Numer ogłoszenia: 187672 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3537 Brodnica , ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4918600 4918719, faks 0-56 4918613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu na rzecz Jednostki Wojskowej 3537 Brodnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KOD C P V 50410000-2 / 50510000-3 / 50830000-2 / - przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie naprawy, konserwacji i serwisowania specjalistycznego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Naprawy, konserwacje, badanie stanu technicznego oraz kalibrację aparatury pomiarowej (monitora skażeń EKO-C, detektora wielogazowego iTX, detektorów jednogazowych), kontrolnej (sygnalizatora bezruchu FIREFLY II, eksplozymetra EX METER II, wskaźników rurkowych toximeter II i latarek elektrycznych Vulcan Typ Ex). Zakres usług serwisowych: - Inspekcja wizualna, - Inspekcja funkcji, - Wymiana sensora, - Wymiana zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii w urządzeniach posiadających je, - Wystawienie świadectw sprawdzenia dla detektorów gazu, eksplozymetru i latarek elektrycznych, monitora skażeń EKO-C, - Wystawienie świadectwa wzorcowania dla monitora skażeń radioaktywnych, - Kalibracja gazami kalibracyjnymi, bądź źródłami kalibracyjnymi, - Diagnostyka czujników, - Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia, 2. Naprawy, konserwacje oraz badanie stanu technicznego: pomp cieczowych (w tym: pompy pływającej AQUAFAST oraz pompy MEWA, pomp do przetaczania cieczy niebezpiecznych DEPA), sprężarek powietrza oddechowego (w tym: Sprężarek IC-200, Posejdon, CTP-250), zestawu do uszczelniania zbiorników HLS-2, zestawu korków uszczelniających OLS, sterowników pneumatycznych SCV 3U i SCV 10U, reduktorów ciśnieniowych PRV 823U i pilarki spalinowej HSQ 340. Zakres usług serwisowych: - Sprawdzenie szczelności, - Dezynfekcję, - Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania, - Dopuszczenie do użytku, - W sprężarkach powietrznych - wymiana filtrów powietrza, oleju, badanie air-check, - Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsług technicznej urządzenia. 3. Usługi w zakresie napraw i konserwacji odzieży i wyrobów włókienniczych (serwis okresowy odzieży barierowej OOB-1). Zakres usług serwisowych: - Sprawdzenie szczelności, - Dezynfekcję, - Końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania, - Sprawdzenie akumulatorów zasilających pompy tłoczące powietrze do odzieży, - Sprawdzanie filtrów powietrza, - Dopuszczenie do użytku, - Czyszczenie i smarowanie zamka, czyszczenie szyby i przewodów powietrznych, - Serwis okresowy opisany zostaje w książce obsługi technicznej urządzenia. 4.Częstotliwość dokonywania serwisu: - Co 3 miesiące, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej: sprężarki IC Posejdon i CTP-250, odzież barierowa OOB-1(18kpl.). - Co 6 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej: automatycznego przyrządu wykrywania substancji niebezpiecznych AIM-2000, detektorów jednogazowych, odzieży barierowej OOB-1 (36 kpl.). - Co 12 miesięcy, licząc od daty wpisu w książce obsługi technicznej: sygnalizatorów bezruchu FIREFLY II, pomp do przetaczania cieczy niebezpiecznych DEPA, latarek elektrycznych Vulcan Typ Ex, wskaźników rurkowych toximeter II, detektora wielogazowego iTX, pomp pływających MEWA i AQUAFAST, zestawu do uszczelniania zbiorników HLS-2, zestawów korków uszczelniających OLS, sterowników pneumatycznych SCV 3U i SCV 10U, reduktorów ciśnieniowych PRV 823U, pilarki spalinowej HSQ 340. - Co 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia świadectwa sprawdzenia dla: eksplozymetru EX METER II. - Co 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia świadectwa wzorcowania dla: monitora skażeń radioaktywnych EKO-C. Podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza by w realizacji zamówienia Wykonawca powierzył jakąkolwiek czynność podwykonawcom. Podwykonawcą jest każda osoba trzecia, której wykonawca zleca realizację jakiejkolwiek części zamówienia z wyłączeniem osób fizycznych zatrudnionych u Wykonawcy na umowę zlecenia lub o dzieło. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za podwykonawcę w zakresie czynności, które powierzył mu do wykonania. Możliwa zmiana postanowień umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy polegających na: a) Zmniejszeniu ilości przewidzianych do wykonania usług serwisowych, określonych w kolumnach pt.(serwis) oraz (ilość) arkuszu asortymentowo - cenowego załączonego do umowy, wraz z obniżeniem ustalonej wartości umowy, bez roszczeń ze strony Wykonawcy, dokonanej z powodu mniejszych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje realizację min. 80 % łącznej wartości przedmiotu zamówienia. b) Zmiana umowy przeprowadzona będzie w formie aneksu do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, uszczegółowione przez Zamawiającego. a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Doprecyzowując ten warunek, Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Doprecyzowując ten warunek, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, wykonanych a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywanych minimum 3 usług, przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. - Za usługi zbieżne z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna usługi serwisu lub naprawy urządzeń takich jak: urządzeń wykrywających lub monitorujących gazy, skażenia chemiczne i promieniotwórcze, sprężarek powietrza, pomp cieczy, odzieży gazoszczelnej lub barierowej. - Wartość brutto co najmniej jednego należycie wykonanego zamówienia (umowy), musi wynosić minimum 70.000,00 zł. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Doprecyzowując ten warunek Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wg pkt VIII.1 SIWZ oraz art. 22 ust.1-3, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz cenowo - asortymentowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum 3 usług przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3537 Brodnica, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica, fax: 56-49-18-613 e-mail: zp.jw3537.brodnica@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Jawnej lub drogą pocztową na adres siedziby.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.