eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ NA POZIOMIE -1 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMPY ZJAZDOWEJ DO BUDYNKU DCM DOLMED S.A. WE WROCŁAWIU PRZY UL. LEGNICKIEJ 40

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Wrocław: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ NA POZIOMIE -1 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMPY ZJAZDOWEJ DO BUDYNKU DCM DOLMED S.A. WE WROCŁAWIU PRZY UL. LEGNICKIEJ 40
Numer ogłoszenia: 187507 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED S.A. , ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7711704, 703, faks 071 7711708.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ NA POZIOMIE -1 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ RAMPY ZJAZDOWEJ DO BUDYNKU DCM DOLMED S.A. WE WROCŁAWIU PRZY UL. LEGNICKIEJ 40.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - przebudowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej wewnętrznej - przebudowę i adaptację pomieszczeń na poziomie -1 wraz z przebudową istniejących układów wentylacji i chłodzenia, - przebudowę schodów, murów kamiennych, nawierzchni i kanalizacji w obszarze rampy zjazdowej, - roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni w obszarze rampy zjazdowej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego - roboty budowlano-instalacyjne w ramach przebudowy i adaptacji pomieszczeń budynku przychodni DCM DOLMED S.A.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.20-6, 45.11.20.00-5, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.13.00-1, 45.22.30.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.23.21.30-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.00-1, 45.26.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.24.00-5, 45.26.25.00-6, 45.26.25.10-9, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 20 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunków szczegółowych. Ocena spełniania ogólnego warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia zostanie dokonana poprzez badanie złożonego oświadczenia pod kątem poprawności jego formy oraz analizę jego treści celem ustalenia, czy wykazuje spełnianie warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ogólnego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia zostanie dokonana poprzez badanie złożonego oświadczenia pod kątem poprawności jego formy oraz analizę jego treści celem ustalenia, czy wykazuje spełnianie warunku. Warunek szczegółowy (a): należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o wartości min. 800 tys. zł brutto każde, obejmujących roboty budowlano-instalacyjne w budynkach, w tym jednego w czynnym obiekcie usługowym lub użyteczności publicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak warunków szczegółowych. Ocena spełniania ogólnego warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie dokonana poprzez badanie złożonego oświadczenia pod kątem poprawności jego formy oraz analizę jego treści celem ustalenia, czy wykazuje spełnianie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ogólnego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie dokonana poprzez badanie złożonego oświadczenia pod kątem poprawności jego formy oraz analizę jego treści celem ustalenia, czy wykazuje spełnianie warunku. Warunek szczegółowy (a): dysponowanie osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi (kierownik budowy), sanitarnymi i elektrycznymi, stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ogólnego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie dokonana poprzez badanie złożonego oświadczenia pod kątem poprawności jego formy oraz analizę jego treści celem ustalenia, czy wykazuje spełnianie warunku. Warunek szczegółowy (a): dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub dostępem do linii kredytowej w kwocie co najmniej 350 tys. zł. Warunek szczegółowy (b): posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 mln zł. Ocena spełniania warunków szczegółowych zostanie dokonana poprzez badanie złożonych dokumentów pod kątem poprawności ich formy oraz analizę ich treści celem ustalenia, czy wykazują spełnianie warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną - jako dokument uwiarygadniający cenę ofertową oraz pełniący funkcję pomocniczą przy rozliczeniach finansowych, a także w przypadku konieczności odstąpienia od umowy oraz w razie wystąpienia zamówień dodatkowych lub uzupełniających (z uwagi na przyjęte wynagrodzenie ryczałtowe kosztorys nie będzie podlegał formalnej ocenie na etapie badania oferty przed wyborem oferty najkorzystniejszej), 2). pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, chyba że prawo do reprezentacji Wykonawcy przez wymienioną osobę wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, 3). informacja wskazująca część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, chyba że zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1). wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia w razie zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2). wykonanie robót zamiennych wskutek stwierdzenia błędów w dokumentacji projektowej lub zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian projektowych, których wystąpienie było niemożliwe lub trudne do przewidzenia przed przystąpieniem do realizacji robót, bez zmiany wynagrodzenia, 3). ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia wskutek zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wraz z odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, 4). zmiany personalne w zakresie osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w razie braku możliwości skutecznego sprawowania tych funkcji przez osoby pierwotnie wskazane w ofercie lub umowie, 5). poszerzenie lub ograniczenie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na skutek zaistnienia sytuacji niemożliwej lub trudnej do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, 6). zmiana zapisów umowy wywołana koniecznością dostosowania ich do nowo przyjętych i wprowadzonych w życie regulacji prawnych, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 7). zmiana sposobu dokonywania odbioru przedmiotu umowy i/lub rozliczania umowy - bez zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 8). zmiana - zastąpienie podmiotu, któremu udzielono pierwotnie zamówienia, innym podmiotem, wskutek: - przekształcenia formy prawnej Wykonawcy, lub - przejęcia Wykonawcy przez inny podmiot, połączenia lub podziału podmiotów z udziałem Wykonawcy, lub - wszczętego postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego Wykonawcy, 9). zmiana zapisów umowy o charakterze korzystnym dla Zamawiającego, 10). zmiana korygująca nazwę, adres siedziby strony umowy lub oczywistą omyłkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolmed.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DCM DOLMED S.A., ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 10:00, miejsce: DCM DOLMED S.A., ul. Legnicka 40, 53-674 Wrocław - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: pozostałe kody CPV: 45311100-1, 45311200-2, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45331200-8, 45332200-5, 45332300-6, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421100-5, 45430000-0, 45431000-7, 45440000-3, 45442000-7, 45442100-8, 45450000-6, 44411000-4, 44420000-0, 34928400-2, 35120000-1, 71350000-6, 77310000-6.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.