eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale rzeki Dunajec w km 8+120-8+970 w msc. Sikorzyce, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski. Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Kisielina w km 3+980-5+340 w msc. Miechowice Wielkie, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Tarnów: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale rzeki Dunajec w km 8+120-8+970 w msc. Sikorzyce, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski. Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Kisielina w km 3+980-5+340 w msc. Miechowice Wielkie, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski
Numer ogłoszenia: 187450 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98971 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale rzeki Dunajec w km 8+120-8+970 w msc. Sikorzyce, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski. Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Kisielina w km 3+980-5+340 w msc. Miechowice Wielkie, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale rzeki Dunajec w km 8+120-8+970 w msc. Sikorzyce, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski. Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale potoku Kisielina w km 3+980-5+340 w msc. Miechowice Wielkie, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski. 1.2. Zamówienie obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu istniejących obwałowań przeciwpowodziowych rzeki Dunajec w msc. Sikorzyce, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski oraz remontu istniejących obwałowań przeciwpowodziowych potoku Kisielina w msc. Miechowice Wielkie, gm. Wietrzychowice, pow. tarnowski. Dokumentację projektowo-kosztorysowe należy opracować oddzielnie dla obwałowania rzeki Dunajec i oddzielnie dla obwałowania potoku Kisielina! Zakres opracowania obejmuję wszystkie niezbędne działania związane z remontem przedmiotowych odcinków obwałowań. Charakterystyczne parametry określające stan istniejący obwałowań: Wały rzeki Dunajec Lewobrzeżne obwałowanie rzeki Dunajec w km 8+120 - 8+970 długości 0,85 km - Nachylenie skarp - skarpa odwodna średnio 1:2 - Nachylenie skarp - skarpa odpowietrzna średnio 1:2,2 - Szerokość korony wału : średnio 2,50 m - Szerokość ławeczki : średnio 3,0 m - Średnia wysokość wału: średnio 5,0 m - Budowa: wał ziemny - skarpy obsiane mieszanką traw, korona utwardzona - Rampy przejazdowe w km : 9+080 Wały potoku Kisielina Prawobrzeżne obwałowanie potoku Kisielina w km 3+980 - 5+340 długości 1,36 km - Nachylenie skarp - skarpa odwodna średnio 1:2,25 - Nachylenie skarp - skarpa odpowietrzna średnio 1:2,3 - Szerokość korony wału : średnio 3,00 m - Szerokość ławeczki : średnio 3,0 m w km 3+980 - 4+360 - Średnia wysokość wału: średnio 3,7 m - Budowa: wał ziemny - skarpy obsiane mieszanką traw, korona utwardzona - Rampy przejazdowe w km : 3+980, 5+340 UWAGA! W km 3+980 - 5+340 prawy wał potoku Kisielina położony jest w Radłowsko - Wierzchosławickim Obszarze Chronionego Krajobrazu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt. 1.3. Wymagania odnośnie dokumentacji projektowo-kosztorysowej 1.3.1. dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie, 1.3.2. dokumentację należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym techniczno - budowlanymi, BHP i normami, 1.3.3. dokumentacja winna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu któremu ma służyć, 1.3.4. dokumentacja musi być trwale i czytelnie oznaczona oraz trwale oprawiona. 1.3.5. wskazane w dokumentacji wyroby budowlane (materiały i urządzenia) winny być dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. 1.3.6. Należy wykonać niezbędne prace geodezyjno-pomiarowe w celu uzyskania mapy do celów projektowych. Dokumentację projektową wykonać na aktualnych podkładach zasadniczych (z numerami działek), które posiadają pieczęcie ośrodka dokumentacji geodezyjnej potwierdzające, że mapa nadaje się do celów projektowych. 1.4. Wymagania odnośnie Wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej 1.4.1. Wykonawca przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do okresowego przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym rozwiązań projektowych oraz na żądanie Zamawiającego brania udziału w spotkaniach - Radach Technicznych. 1.4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia prezentacji rozwiązań projektowych w uzgodnionych z Zamawiającym terminach. 1.4.3. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego aktualizować kosztorys inwestorski przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji projektowo-kosztorysowej (nie więcej niż 4 razy), 1.4.4. Wykonawca zobowiązany będzie sprawować nadzór autorski podczas realizacji robót na podstawie prac projektowych objętych niniejszą umową. 1.4.5. Wykonawca dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego wobec wszystkich organów administracji publicznej, instytucji państwowych oraz osób fizycznych i prawnych w związku z wykonywaniem obowiązków związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej. Po podpisaniu umowy na przedmiotowe zamówienie, Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo. 1.4.6. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do realizacji robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 1.4.7. Obowiązkiem Wykonawcy jest czynne włączanie się w proces uzyskiwania wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji, jak również przygotowanie wszelkich wniosków, materiałów, uzupełnień oraz nanoszenie zmian w opracowanej dokumentacji na każde wezwanie organów uzgadniających, opiniujących i wydających decyzję. 1.4.8. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia, korekty i wyjaśnień dotyczących opracowywanej dokumentacji zgłoszonych przez Zamawiającego. 1.4.9. Wykonawca winien przeprowadzić konsultację społeczne dotyczące opracowanych rozwiązań projektowych wraz z ich udokumentowaniem. (jeżeli będą wymagane) 1.4.10. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie elektronicznej wszelkich wykorzystanych podczas opracowania przedmiotu zamówienia materiałów m.in.: podkładów mapowych, fotografii. Powyższe materiały winny być przekazane w formie umożliwiającej Zamawiającemu ich dalsze wykorzystanie. 1.5. Szczegółowy zakres zamówienia. 1.5.1. Zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej 1.5.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004 r. w tym: -Projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - 6 egz. (jeżeli będzie wymagany) -Projekt wykonawczy - 4 egz. -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. -Przedmiar robót - 2 egz. -Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. -Dokumentacja projektowa winna uwzględniać wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji robót oraz kolizję z istniejącym uzbrojeniem terenu. 1.5.1.2. Opracowanie materiałów i dokumentów do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę a objętych przedmiotowym projektem - 2 egz. (jeżeli będą wymagane) 1.5.1.3. Wykonanie ekspertyzy geotechnicznej obwałowania w zakresie niezbędnym do prawidłowej oceny jego stanu technicznego, zgodnie z wytycznymi Oceny stanu technicznego obwałowań przeciwpowodziowych Instytutu Technologiczno-Przyrodniczego w Falentach (dawny IMUZ Falenty) - 4 egz. 1.5.1.4. Opracowanie studium wykonalności z analizą wariantów proponowanych rozwiązań inwestycyjnych i uzasadnieniem zastosowania. (wariant proponowany, wariant alternatywny, wariant najkorzystniejszy dla środowiska) Wybór wariantu do dalszych prac projektowych należy uzgodnić z Zamawiającym. 1.5.1.5. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - 2 egz. 1.5.1.6. Opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) w tym raport oddziaływania na środowisko lub kartę informacyjną przedsięwzięcia. - 3 egz. (jeżeli będą wymagane) 1.5.1.7. Opracowanie operatu wodnoprawnego zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115 poz. 1229 z 2001 r. z późn. Zm.) - 3 egz. (jeżeli będzie wymagany) 1.5.1.8. Opracowanie operatu dendrologicznego na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki, z dokładnym i czytelnym zaznaczeniem ich lokalizacji na mapie (kolorem i numerem). Opracowanie ma ponadto zawierać: informację o właścicielu lub posiadaczu nieruchomości na której znajduje się przewidziane do wycinki drzewo lub krzew, nazwę gatunkową drzew i krzewów, obwód pnia na wysokości 1,3 m, wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy. - 3 egz. (jeżeli będzie wymagany) 1.5.1.9. Opracowanie projektu zagospodarowania rezerw ziemnych niezbędnych do realizacji robót budowlanych na podstawie przedmiotowego projektu wraz z uzgodnieniem ich lokalizacji oraz badaniami geotechnicznymi i opinią o przydatności gruntu. Lokalizację rezerw należy przedstawić na mapach sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:1000. - 3 egz. (jeżeli będzie wymagany) 1.5.1.10. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej aktualne wypisy z geodezyjnego rejestru gruntów wraz z wyrysem z mapy ewidencji gruntów niezbędnych do zajęcia stałego i czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót (z uwzględnieniem dojazdu) W mapach sytuacyjno-wysokościowych należy określić obszar zajętości terenu podczas prowadzenia robót budowlanych. - 2 egz. 1.5.1.11. Wykonanie operatu szacunkowego wartości gruntu wraz ze składnikami majątkowymi w przypadku zajęcia stałego lub czasowego w celu realizacji zaprojektowanych robót - 4 egz. (jeżeli będzie wymagany) 1.5.1.12. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego - 4 egz. 1.5.1.13. Przygotowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej zawierającej wszystkie elementy przedmiotowego zamówienia, również materiały pomocnicze wykorzystane podczas opracowania dokumentacji, zapisane na nośniku elektronicznym CD/DVD/Pamięć flash (pendrive) w sposób uporządkowany i opisany, umożliwiający odczyt ogólnodostępnym oprogramowaniem np.: w formacie pdf - 1 egz. 1.5.2. Zakres uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych. 1.5.2.1. Uzyskanie w toku opracowania dokumentacji wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i zatwierdzeń m.in. uzgodnień branżowych, uzgodnienia z ZUD, uzgodnień z właścicielami urządzeń, RZGW i RDOŚ. 1.5.2.2. Uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli działek na trwałe i czasowe zajęcie terenu w celu realizacji zaprojektowanych robót, zgody na wycinkę drzew i krzewów objętych projektem oraz zgody uwzględniające dojazd na teren budowy. W przypadku dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych uzgodnienie z administratorem drogi oraz opracowanie wszelkich dokumentów spełniających warunki uzgodnienia. 1.5.2.3. Uzyskanie niezbędnych decyzji umożliwiających usunięcie drzew i krzewów z terenu objętego projektem zgodnie z Ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 92 poz. 880 z późn. Zm.) (jeżeli jest wymagana) 1.5.2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. (jeżeli jest wymagana) 1.5.2.5. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia . (jeżeli jest wymagana) 1.5.2.6. Wykonawca przygotuje niezbędne materiały i uzyska w imieniu Inwestora decyzję z art. 118 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 6056 z 2004 r. z późn. zm.) ustalającej warunki prowadzenia robót (jeżeli jest wymagana). 1.5.2.7. Uzyskanie prawomocnej decyzji Pozwolenie wodnoprawne. (jeżeli jest wymagana) 1.5.2.8. Uzyskanie prawomocnej decyzji Pozwolenie na budowę lub uzyskanie prawomocnej decyzji Pozwolenie na realizację. (jeżeli jest wymagana) 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w oparciu o między innymi: - Ustawa o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010, Nr 102, poz. 651 j.t.) - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonlano - użytkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm); - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126) - o.k.; - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) - Ramowa Dyrektywa Wodna (Dyrektywa 2000/60/EC Rady Europy z dnia 23.10.2000 r. - Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r., Nr 15, poz. 11220 j.t z późn.zm.); - Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2005 r., Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.); - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 j.t. z późn.zm.); - Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2005 r., Nr 228, poz.1947 j.t. z późn.zm.); - Uchwała 251/IX/2005 Rady Gospodarki Wodnej Regionu Wodnego Górnej Wisły z dnia 31 marca 2005 r. - Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn.zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe HYDROMAX Sp. z o.o., ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157857,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181425,00

  • Oferta z najniższą ceną: 181425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197546,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.