eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRIOCHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Lublin: DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRIOCHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 187439 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155691 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, APARATU DO KRIOCHIRURGII, PRZETWORNIKA DO NOŻA HARMONICZNEGO, NARZĘDZI HISTEROSKOPOWYCH, ŁÓŻEK Z PRZEZNACZENIEM DLA RODZICÓW PACJENTÓW ORAZ IMPLANTÓW - 6 ZADAŃ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ssaków elektrycznych z przeznaczeniem dla Oddziału Noworodków i Wcześniaków, narzędzi histeroskopowych z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 81, łóżek dla rodziców pacjentów Oddziału Chorób Zakaźnych Dziecięcych, zlokalizowanego w Lublinie przy ul. Biernackiego 9, aparatu do kriochirurgii, przetwornika do noża harmonicznego na Blok Operacyjny oraz implantów dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego, z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowanych przy ul. Kruczkowskiego 21, w sześciu odrębnych zadaniach: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych - szt.3, Zadanie nr 2 - Dostawa aparatu do kriochirurgii - szt.1, Zadanie nr 3 - Dostawa przetwornika do noża harmonicznego - szt.1, Zadanie nr 4 - Dostawa półsztywnych nożyczek i kleszczy histeroskopowych - szt. 12, Zadanie nr 5 - Dostawa łóżek z przeznaczeniem dla rodziców pacjentów - szt.3, Zadanie nr 6 - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do zadań zawiera Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do zadania nr 1-6: 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego oraz implantów będących przedmiotem zamówienia na oddziały wskazane przez Zamawiającego wraz z instruktażem personelu SPSzW, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2015, nierekondycjonowany, niepowystawowe - dot. zad. 1-5. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, nie krótszy niż 24 miesiące, po przeprowadzeniu instruktażu personelu i podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę - dot. zadań 1-5. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, - dla zadań 1-5, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 2.5. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). 2.6. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy - dot. zad. nr 1-5. 2.7. Przedmiot zamówienia, określony w zadaniu nr 6, musi być pakowany w sterylne opakowania, z naklejkami LOT oraz terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. 2.8. Wykonawca dostarczy w terminie maksymalnie do 5 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, wskazane dla zadania nr 6, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych. 2.9. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych - implantów, umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego- dot. zad. nr 6. 2.10. Rozliczanie za wykorzystane implanty i komponenty do ich mocowania nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego - dot. zad. nr 6. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych będących przedmiotem umowy w obrębie zadania 6, pod warunkiem, że wartość dostarczanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.11.31.00 - Fotele 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa ssaków elektrycznych - szt.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agalabor s.c. Jan Gonstał Lidia Gonstał, ul. Dominikańska 9 paw. 33, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11111,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15082,20

  • Oferta z najniższą ceną: 15082,20 / Oferta z najwyższą ceną: 18792,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa aparatu do kriochirurgii - szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o., ul. Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21050,41

  • Oferta z najniższą ceną: 21050,41 / Oferta z najwyższą ceną: 21050,41

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa przetwornika do noża harmonicznego - szt.1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H-U. ANMAR Sp. z o.o. Sp. k., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7997,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7997,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7997,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa półsztywnych nożyczek i kleszczy histeroskopowych - szt. 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25925,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19550,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa łóżek z przeznaczeniem dla rodziców pacjentów - szt.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMERGO Adam Parda, ul. Ostrobramska 75 C, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2990,52

  • Oferta z najniższą ceną: 2767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11016,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRYKER POLSKA Sp. z o. o., ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.