Rzeszów: Remont budynku pompowni Zabrnie - m. Zabrnie gmina Grębów powiat Tarnobrzeg (umowa nr 117/OT/2015 z dnia 10.11.2015r.) roboty dodatkowe polegające na wymianie rynien, rur spustowych
Numer ogłoszenia: 187233 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn.org.nieposiadająca osobowości prawnej. Jedn.budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku pompowni Zabrnie - m. Zabrnie gmina Grębów powiat Tarnobrzeg (umowa nr 117/OT/2015 z dnia 10.11.2015r.) roboty dodatkowe polegające na wymianie rynien, rur spustowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wymiana rynien, rur spustowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo Remontowo-Budowlany, Janusz Madej, Andrzej Babirecki, Nowowiejska 26, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5458,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6713,84
Oferta z najniższą ceną: 6713,84 / Oferta z najwyższą ceną: 6713,84
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5b ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1)Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym - Zamówienie podstawowe realizowane jest na podstawie zawartej umowy nr 117OT2015 z dnia 10.11.2015. - Roboty dodatkowe, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania, nie były ujęte w żadnym dokumencie, który precyzuje przedmiot zamówienia podstawowego, tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego, załączonej do niej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Roboty dodatkowe nie były również objęte umową zawartą z Wykonawcą w dniu 10.11.2015 r. 2)Wartość zamówień dodatkowych nie przekracza łącznie 50 % wartości zamówienia realizowanego - Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 5458,41 zł (netto), co stanowi 17,35 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego wynoszącej 31.456,54 zł (netto) wg umowy nr 117.OT.2015 z dnia 10.11.2015 r. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza więc ustawowego progu wartości zamówień dodatkowych 50 %. - W ramach umowy podstawowej nie były wcześniej udzielanie zamówienia dodatkowe. 3)Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia W ramach zamówienia podstawowego prowadzone są roboty remontowe. W trakcie realizacji zadania okazało się, że remontowany budynek wymaga wymiany rynien, rur spustowych. W momencie kosztorysowania zamówienia podstawowego panująca od dłuższego czasu sucha i upalna pogoda nie pozwalała przewidzieć potrzeby w/w robót zabezpieczających budynek przed zalaniem a niewykonanie powyższego spowoduje zniszczenie remontowanego budynku Powyższego stanu Zamawiający nie mógł przewidzieć ani podczas wykonywania dokumentacji projektowej na zadanie podstawowe, ani w okresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego jak również w dniu zawarcia umowy podstawowej 4)Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy Zamówienie dodatkowe zostaje udzielone Wykonawcy, z którym jest zawarta umowa podstawowa, tj.: Zakład Usługowy Remontowo-Budowlany, Janusz Madej Andrzej Babirecki ul. Nowowiejska 26, 39-400 Tarnobrzeg
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- Dostawa zastawek aortalnych
- Poprawa bezpieczeństwa (...) polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Odcinek k: Przebudowa dw Nr 877 w m. Albigowa Odcinek m: Przebudowa dw Nr 884 w m. Harta
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
- Wykonanie przeglądów rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w podziale na 2 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.