eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Katowice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 186975 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172025 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zgodnie z przepisami prawa odpadów komunalnych z lokali użytkowych zarządzanych przez KZGM w Katowicach oraz dzierżawa pojemników na odpady - zgodnie z Wykazem Nieruchomości stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz podstawienie kontenera, odbiór i transport w miejsce prawem dopuszczone, odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego, w sytuacjach awaryjnych (m. in. po pożarze, katastrofie budowlanej). Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, określonych w uchwale Rady Miasta Katowice z dnia 29.10.2014r. nr LVI/1331/14. Odbiór odpadów komunalnych z lokali wskazanych w pkt 2 będzie odbywał się z częstotliwością określoną w załączniku nr 1 do wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że odbiór odpadów zbieranych selektywnie odbywać się będzie po zapełnieniu pojemników na nie przeznaczonych, nie rzadziej niż z dwukrotnie mniejszą częstotliwością niż pojemniki na odpady komunalne zmieszane. Wykonawca w terminie 3 dni od podpisaniu umowy, zobowiązany jest do przedstawienia do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogramu odbierania odpadów z lokali użytkowych wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający przewiduje że minimalna (gwarantowana) wielkość zamówienia to wywóz: 1133 pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów (zmieszane) 186 pojemników na odpady komunalne o pojemności 360 litrów (zmieszane) 221 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (zmieszane) 1325 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (zmieszane) 630 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (segregowane) 1312 pojemników na odpady komunalne o pojemności 60 litrów (segregowane) W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI z powodu niemożności dokładnego określenia liczby nieruchomości objętych świadczeniem w całym okresie realizacji zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie w związku ze zmianą ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego oraz konieczność wywozu odpadów zmieszanych w sytuacjach awaryjnych; Prawo opcji polega na : możliwości zwiększenia ilości odbieranych i zagospodarowywanych oraz dzierżawionych pojemników uwzględniając częstotliwość wywozu do następujących wielkości: 1699 pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów (zmieszane) 278 pojemników na odpady komunalne o pojemności 360 litrów (zmieszane) 331 pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów (zmieszane) 1987 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (zmieszane) 946 pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów (segregowane) 1968 pojemników na odpady komunalne o pojemności 60 litrów (segregowane) w razie zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania dodatkowych czynności tj. podstawienia kontenera, odbiór i transport w miejsce prawem dopuszczone odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego, w sytuacjach awaryjnych (m. in. po pożarze, katastrofie budowlanej). Zamawiający przewiduje że w ww. sytuacjach do odbioru i transportu będzie maksymalnie 56m3 odpadów, które Wykonawca wywozić będzie w podstawionych przez siebie kontenerach, na zasadach określonych w §6 ust 2 umowy. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całego zakresu zamówienia wynikającego z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Wykonawca będzie zobowiązany realizować umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z: Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (dz. U. z 2012r. nr 391); Ustawą o odpadach (dz. U. z 2013r. nr 21); Rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw; Przepisami prawa miejscowego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z najwyższą starannością, do przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a osoby wykonujące usługę w imieniu wykonawcy powinny być w tym zakresie przeszkolone oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób trzecich w pobliżu prowadzonych prac. W celu wykonania umowy wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: Odbioru odpadów z posesji, obejmującego wyniesienie pojemników z odpadami, wyładunek na podstawiony we własnym zakresie środek transportu i odstawienie pustych pojemników; Odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zarządzanych przez Zamawiającego, w przypadku skorzystania przez Zamawiającegoz prawa opcji w tym zakresie; Transportu odpadów do miejsc prawem dopuszczonych lub GPZO, niezależnie od warunków atmosferycznych czy utrudnionych dojazdów do posesji; Transportu odpadów w sposób zabezpieczający odpady przed ich wysypaniem, rozwianiem, w przypadku ich rozwiania lub wysypania Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania/rozwiania; Zapewnienia wykwalifikowanej i fachowej siły roboczej, niezbędnej do terminowej i prawidłowej realizacji umowy; Oznaczenia osób wykonujących usługę poprzez wyposażenie w odpowiedni strój roboczy z widocznymi oznaczeniami firmy Wykonawcy; Zapewnienia sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, w szczególności sprawnych pojazdów przystosowanych do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów selektywnie zbieranych oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane oznaczeniami Wykonawcy; Informowania Zamawiającego o wszystkich zmianach w harmonogramie wywozu odpadów najpóźniej w terminie 3 dni od dokonania zmian; dokonane zmiany nie mogą zmieniać częstotliwości odbioru odpadów określonej w załączniku nr 1 do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 8 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148944,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107468,21

  • Oferta z najniższą ceną: 107468,21 / Oferta z najwyższą ceną: 107468,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.