eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Kraków: Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3.
Numer ogłoszenia: 186592 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie , ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 683 79 00, faks 12 683 79 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów znajdujących się w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3 Wykonawcy w cenę usługi muszą wliczyć - w obiekcie przy ul. Cementowej 8, montaż 7 szt. kolorowych kamer przemysłowych, umożliwiający prowadzenie obserwacji w warunkach nawet całkowitego braku oświetlenia z komputerem, monitorem i 30 dniowym zapisem w rejestratorze obrazu, ( istnieje okablowanie do 6 kamer) I. Zakres prac i obowiązków pracowników ochrony związanych z Całodobową ochronę mienia wraz z monitoringiem. 1. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów w dni robocze, w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę. 2. Teren chroniony obejmuje posesję Instytutu przy ul. Cementowej 8 oraz ul. Lipowej 3, wraz ze znajdującymi się na niej obiektami oraz parkingami. 3. Ochrona obiektów i pomieszczeń przed dostępem osób nieuprawnionych. 4. Ochrona mienia przed kradzieżą, włamaniem, uszkodzeniem i pożarem itp. 5. Zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym. 6. Gospodarowanie kluczami (prowadzenie ewidencji wydawania kluczy). 7. Kontrolę prawidłowości zamknięć magazynów. 8. Wykonywanie obchodów obiektu. 9. Uruchamianie procedur alarmowych w przypadku wystąpienia zagrożeń. 10. Powiadamiania osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 11. Informowanie Instytutu o wszystkich spostrzeżeniach mających wpływ na ogólne bezpieczeństwo. 12. Dokumentowanie przebiegu służby. 13. Wykonawca opracuje instrukcje i regulamin służby. 14. Pracownicy ochrony zatrudnieni w obiekcie na podstawie umowy o pracę winni być wyposażeni w: jednolite umundurowanie; identyfikator umieszczony w widocznym miejscu posiadający zdjęcie oraz zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony wraz z nazwą firmy zatrudniającej; system łączności bezprzewodowej; oświetlenie awaryjne np. latarki. 15. Codzienne sprzątanie terenu wejścia na portiernię, zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych. 16. Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni. 17. Sprzęt oraz materiały niezbędne do wykonania wyżej wymienionych zadań zabezpiecza Wykonawca. II. Uprawnienia osób funkcyjnych Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia kontroli wykonywanych zadań ochronnych 1. Do prowadzenia kontroli realizacji zadań ochrony ze strony Zamawiającego, upoważnione są następujące osoby; Dyrektor, Z-ca Dyrektora, Kierownik Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży. 2. Wyżej wymienione osoby mają prawo: dokonywać kontroli pełnienia służby ochronnej o każdej porze dnia i nocy, zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby, żądać od kontrolowanych pracowników ochrony natychmiastowego usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości, kontrolować prowadzenie dokumentacji ochrony na danym obiekcie przez pracowników ochrony, kontrolować zapisy danych z elektronicznego systemu kontroli (monitoringu zewnętrznego oddziału). III. Wszyscy pracownicy ochrony muszą: Znać i umieć stosować obowiązujące przepisy BHP i PPOŻ, Znać i umieć stosować Ustawę o Ochronie Danych Osobowych, Pełnić swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Cechować się profesjonalizmem i wysoką kulturą osobistą. Pracownicy ochrony realizujący ww. usługę muszą być przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony oraz będą nadzorowani przez osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i mienia Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizję lokalną terenu Instytutu. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy może (mogą) przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji telefonicznie tel. (12) 683 79 20, ustalając datę i godzinę. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony w obiektach przy ul. Cementowej 8 I. Pracownicy ochrony pełniący służbę zobowiązani są: 1. Wpuszczać na teren Instytutu wjeżdżające służbowo następujące pojazdy: Poczty, Po odpady komunalne, Firm spedycyjnych, Pracowników Instytutu, Pracowników firm remontowych legitymujących się przepustkami wystawionymi przez Dział Zaopatrzenia i Sprzedaży, Inne w celu załatwienia spraw służbowych z przepustkami wystawionymi przez pracownika ochrony. 2. Kontrolować pojazdy wyjeżdżające z Instytutu, żądając pisemnych upoważnień do wywozu jakichkolwiek materiałów, sprzętu itp., a w uzasadnionych przypadkach również samochodów osobowych. Kierowca, który posiada pismo lub Wz (wydanie zewnętrzne) upoważniające do wywozu materiałów, sprzętu, narzędzi itp. jest zobowiązany przedstawić to pismo pracownikowi ochrony, a ten winien dokładnie sprawdzić ilość i asortyment wywożonego towaru. Należy wpisać: imię i nazwisko kierowcy, markę samochodu, numer rejestracyjny, co wywozi, o której godzinie. W przypadku braku ww. pisma lub Wz pracownik ochrony zobowiązany jest zatrzymać kierowcę do wyjaśnienia i niezwłocznie powiadomić Kierownika Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży, a jeżeli zdarzenie wystąpiło w godz. 15.00-07.00 zobowiązany jest w takim przypadku powiadomienie telefoniczne jedną z osób wymienionych w książce raportowej na portierni, oraz sporządzenia notatki służbowej na temat zaistniałego zdarzenia. 3. Zamykać bramę wjazdową do Instytutu w dni robocze o godz. 16.00 a otwierać o godz. 06.00, (w godzinach otwarcia bramy, szlaban jest otwierany tylko w celu wjazdu samochodu). 4. Wydawać klucze osobom upoważnionym za potwierdzeniem w zeszycie (czytelny podpis) wpisując imię i nazwisko oraz godzinę pobrania i oddania kluczy. 5. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Zakładu w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 6. Prowadzić książkę przekazywania służby (książka raportowa). 7. Przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby. 8. Pracownik ochrony nie może opuścić powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika. 9. Utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni. 10. Znać lokalizację hydrantów przeciwpożarowych. 11. Informować interesantów wchodzących na teren Instytutu informując telefonicznie zainteresowanych pracowników o przybyciu klienta. 12. Dokonywać w trakcie służby po godzinach pracy Instytutu obchodów terenu nieregularnie, ale nie rzadziej niż co godzinę. II. Pracownik ochrony dokonujący nocnych (godz. 20.00-06.00) obchodów terenu musi: 1. Dokonać nocnego obchodu obiektów strzeżonych i sprawdzić prawidłowe ich zabezpieczenie. 2. Sprawdzić czy są zamknięte budynki ,bramy, pomieszczenia magazynowe itp. 3. Zwracać uwagę na właściwe oświetlenie terenu i obiektów oraz stan zagrożenia pożarowego. Spostrzeżenia i uwagi odnotować w książce raportowej. 4. W przypadku powstania pożaru natychmiast powiadomić Straż Pożarną i Zamawiającego oraz postępować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. III. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Zakładu w czasie wolnym od pracy. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony w obiektach przy ul. Lipowej 3 Wykonawcy w cenę usługi muszą wliczyć - w obiekcie przy ul. Lipowej 3, dodatkowy montaż wewnątrz pomieszczenia -2 szt. kolorowych kamer przemysłowych ,1 szt. kamera kolorowa przy wjeździe do bramy towarowej umożliwiający prowadzenie obserwacji w warunkach nawet całkowitego braku oświetlenia z komputerem, monitorem i 30 dniowym zapisem w rejestratorze obrazu 1. usługa świadczona będzie na dwóch posterunkach: a) POSTERUNEK NR 1 (Biuro przepustek) - jest posterunkiem całodobowym. b) POSTERUNKEK NR 2 (Brama Główna wjazdowa) - jest posterunkiem jednozmianowym, dodatkowa obsada. Służba trwa 10 godzin na dobę od godz. 07:00 do godz. 17:00 w dni robocze ( od poniedziałku do piątku). Służba pełniona jest w pomieszczeniu Biuro przepustek. I. Pracownik portierni ma obowiązek: 1. Kierować ruchem interesantów wchodzących na teren Zakładu oraz Spółek informując telefonicznie zainteresowanych pracowników o przybyciu klienta. 2. Zamykać bramę wjazdową każdorazowo po wjeździe lub wyjeździe samochodu. 3. Odnotować w Książce ruchu pojazdów dane samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających - własnych i obcych (data, godzina, numer rejestracyjny). 4. Kontrolować każdy samochód wyjeżdżający z terenu Zakładu tj. rodzaj i ilość ładunku na zgodność z wy stawioną fakturą w przypadku klientów, oraz pisemną zgodą kierownika w przypadku - wywozu urządzeń do badań, materiałów wypożyczanych okresowo itp. 5. Niezwłocznie zawiadomić pracowników Laboratorium o przyjeździe samochodu dostarczającego próbki do badań - wjazd samochodu na teren Zakładu dozwolony jest w obecności pracownika. 6. Odmówić prawa wjazdu samochodów prywatnych bez zgody Dyrektora lub jego zastępcy. 7. Odmówić prawa wjazdu samochodów w czasie ustawowo wolnym od pracy oraz w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią samochody dostawcze Firm wynajmujących pomieszczenia. 8. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Zakładu w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 9. Przebywać przed pomieszczeniem portierni w czasie natężonego ruchu interesantów. 10. Codzienne sprzątanie chodników (zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu w okresie zimowym ) wzdłuż posesji od strony Lipowej w dni wolne od pracy, a w dni robocze w trakcie trwania II i III zmiany. 11. Dokonywać w trakcie służby po godzinach pracy Instytutu obchodów terenu nieregularnie, ale nie rzadziej niż co godzinę. 12. Zamknąć drzwi wejściowe portierni, w czasie gdy zmuszony jest czasowo opuścić swoje stanowisko pracy i wywiesić informację. 13. Prowadzić ewidencję wydawanych i zwracanych kluczy od pomieszczeń i budynków. 14. Zamykać drzwi wejściowe do budynków o godzinie 17. 15. Prowadzić książkę przekazywania służby (książka raportowa). 16. Przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby. 17. Pracownik ochrony nie może opuścić powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika. 18. Utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni. 19. Znać lokalizację hydrantów przeciwpożarowych. 20. Przestrzegać instrukcji systemu zabezpieczenia i ochrony budynków. II. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Zakładu w czasie wolnym od pracy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pkt. III.4.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług o wartości powyżej 200000zł netto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie w ochronie obiektów - 7
  • 3 - Posiadanie aktualnego certyfikatu zarządzania jakością ISO w zakresie ochrony mienia - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 42/ZD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ul. Cementowa 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.