Kraków: Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3.
Numer ogłoszenia: 186592 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie , ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 683 79 00, faks 12 683 79 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów Oddziału Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów znajdujących się w Krakowie przy ul. Cementowej 8 i Lipowej 3 Wykonawcy w cenę usługi muszą wliczyć - w obiekcie przy ul. Cementowej 8, montaż 7 szt. kolorowych kamer przemysłowych, umożliwiający prowadzenie obserwacji w warunkach nawet całkowitego braku oświetlenia z komputerem, monitorem i 30 dniowym zapisem w rejestratorze obrazu, ( istnieje okablowanie do 6 kamer) I. Zakres prac i obowiązków pracowników ochrony związanych z Całodobową ochronę mienia wraz z monitoringiem. 1. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektów w dni robocze, w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę. 2. Teren chroniony obejmuje posesję Instytutu przy ul. Cementowej 8 oraz ul. Lipowej 3, wraz ze znajdującymi się na niej obiektami oraz parkingami. 3. Ochrona obiektów i pomieszczeń przed dostępem osób nieuprawnionych. 4. Ochrona mienia przed kradzieżą, włamaniem, uszkodzeniem i pożarem itp. 5. Zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym. 6. Gospodarowanie kluczami (prowadzenie ewidencji wydawania kluczy). 7. Kontrolę prawidłowości zamknięć magazynów. 8. Wykonywanie obchodów obiektu. 9. Uruchamianie procedur alarmowych w przypadku wystąpienia zagrożeń. 10. Powiadamiania osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 11. Informowanie Instytutu o wszystkich spostrzeżeniach mających wpływ na ogólne bezpieczeństwo. 12. Dokumentowanie przebiegu służby. 13. Wykonawca opracuje instrukcje i regulamin służby. 14. Pracownicy ochrony zatrudnieni w obiekcie na podstawie umowy o pracę winni być wyposażeni w: jednolite umundurowanie; identyfikator umieszczony w widocznym miejscu posiadający zdjęcie oraz zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony wraz z nazwą firmy zatrudniającej; system łączności bezprzewodowej; oświetlenie awaryjne np. latarki. 15. Codzienne sprzątanie terenu wejścia na portiernię, zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu z ciągów komunikacyjnych. 16. Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni. 17. Sprzęt oraz materiały niezbędne do wykonania wyżej wymienionych zadań zabezpiecza Wykonawca. II. Uprawnienia osób funkcyjnych Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony oraz zakres i sposób prowadzenia kontroli wykonywanych zadań ochronnych 1. Do prowadzenia kontroli realizacji zadań ochrony ze strony Zamawiającego, upoważnione są następujące osoby; Dyrektor, Z-ca Dyrektora, Kierownik Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży. 2. Wyżej wymienione osoby mają prawo: dokonywać kontroli pełnienia służby ochronnej o każdej porze dnia i nocy, zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone niedociągnięcia w czasie pełnionej służby, żądać od kontrolowanych pracowników ochrony natychmiastowego usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości, kontrolować prowadzenie dokumentacji ochrony na danym obiekcie przez pracowników ochrony, kontrolować zapisy danych z elektronicznego systemu kontroli (monitoringu zewnętrznego oddziału). III. Wszyscy pracownicy ochrony muszą: Znać i umieć stosować obowiązujące przepisy BHP i PPOŻ, Znać i umieć stosować Ustawę o Ochronie Danych Osobowych, Pełnić swoje obowiązki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Cechować się profesjonalizmem i wysoką kulturą osobistą. Pracownicy ochrony realizujący ww. usługę muszą być przeszkoleni w zakresie podstawowych zadań i uprawnień pracownika ochrony oraz będą nadzorowani przez osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i mienia Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi wizję lokalną terenu Instytutu. Przedstawiciel (przedstawiciele) Wykonawcy może (mogą) przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w celu uzyskania informacji dla poprawnego przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie spowoduje odrzucenia oferty. Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji telefonicznie tel. (12) 683 79 20, ustalając datę i godzinę. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony w obiektach przy ul. Cementowej 8 I. Pracownicy ochrony pełniący służbę zobowiązani są: 1. Wpuszczać na teren Instytutu wjeżdżające służbowo następujące pojazdy: Poczty, Po odpady komunalne, Firm spedycyjnych, Pracowników Instytutu, Pracowników firm remontowych legitymujących się przepustkami wystawionymi przez Dział Zaopatrzenia i Sprzedaży, Inne w celu załatwienia spraw służbowych z przepustkami wystawionymi przez pracownika ochrony. 2. Kontrolować pojazdy wyjeżdżające z Instytutu, żądając pisemnych upoważnień do wywozu jakichkolwiek materiałów, sprzętu itp., a w uzasadnionych przypadkach również samochodów osobowych. Kierowca, który posiada pismo lub Wz (wydanie zewnętrzne) upoważniające do wywozu materiałów, sprzętu, narzędzi itp. jest zobowiązany przedstawić to pismo pracownikowi ochrony, a ten winien dokładnie sprawdzić ilość i asortyment wywożonego towaru. Należy wpisać: imię i nazwisko kierowcy, markę samochodu, numer rejestracyjny, co wywozi, o której godzinie. W przypadku braku ww. pisma lub Wz pracownik ochrony zobowiązany jest zatrzymać kierowcę do wyjaśnienia i niezwłocznie powiadomić Kierownika Działu Zaopatrzenia i Sprzedaży, a jeżeli zdarzenie wystąpiło w godz. 15.00-07.00 zobowiązany jest w takim przypadku powiadomienie telefoniczne jedną z osób wymienionych w książce raportowej na portierni, oraz sporządzenia notatki służbowej na temat zaistniałego zdarzenia. 3. Zamykać bramę wjazdową do Instytutu w dni robocze o godz. 16.00 a otwierać o godz. 06.00, (w godzinach otwarcia bramy, szlaban jest otwierany tylko w celu wjazdu samochodu). 4. Wydawać klucze osobom upoważnionym za potwierdzeniem w zeszycie (czytelny podpis) wpisując imię i nazwisko oraz godzinę pobrania i oddania kluczy. 5. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Zakładu w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 6. Prowadzić książkę przekazywania służby (książka raportowa). 7. Przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby. 8. Pracownik ochrony nie może opuścić powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika. 9. Utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni. 10. Znać lokalizację hydrantów przeciwpożarowych. 11. Informować interesantów wchodzących na teren Instytutu informując telefonicznie zainteresowanych pracowników o przybyciu klienta. 12. Dokonywać w trakcie służby po godzinach pracy Instytutu obchodów terenu nieregularnie, ale nie rzadziej niż co godzinę. II. Pracownik ochrony dokonujący nocnych (godz. 20.00-06.00) obchodów terenu musi: 1. Dokonać nocnego obchodu obiektów strzeżonych i sprawdzić prawidłowe ich zabezpieczenie. 2. Sprawdzić czy są zamknięte budynki ,bramy, pomieszczenia magazynowe itp. 3. Zwracać uwagę na właściwe oświetlenie terenu i obiektów oraz stan zagrożenia pożarowego. Spostrzeżenia i uwagi odnotować w książce raportowej. 4. W przypadku powstania pożaru natychmiast powiadomić Straż Pożarną i Zamawiającego oraz postępować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. III. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Zakładu w czasie wolnym od pracy. Szczegółowy zakres obowiązków pracowników ochrony w obiektach przy ul. Lipowej 3 Wykonawcy w cenę usługi muszą wliczyć - w obiekcie przy ul. Lipowej 3, dodatkowy montaż wewnątrz pomieszczenia -2 szt. kolorowych kamer przemysłowych ,1 szt. kamera kolorowa przy wjeździe do bramy towarowej umożliwiający prowadzenie obserwacji w warunkach nawet całkowitego braku oświetlenia z komputerem, monitorem i 30 dniowym zapisem w rejestratorze obrazu 1. usługa świadczona będzie na dwóch posterunkach: a) POSTERUNEK NR 1 (Biuro przepustek) - jest posterunkiem całodobowym. b) POSTERUNKEK NR 2 (Brama Główna wjazdowa) - jest posterunkiem jednozmianowym, dodatkowa obsada. Służba trwa 10 godzin na dobę od godz. 07:00 do godz. 17:00 w dni robocze ( od poniedziałku do piątku). Służba pełniona jest w pomieszczeniu Biuro przepustek. I. Pracownik portierni ma obowiązek: 1. Kierować ruchem interesantów wchodzących na teren Zakładu oraz Spółek informując telefonicznie zainteresowanych pracowników o przybyciu klienta. 2. Zamykać bramę wjazdową każdorazowo po wjeździe lub wyjeździe samochodu. 3. Odnotować w Książce ruchu pojazdów dane samochodów wjeżdżających i wyjeżdżających - własnych i obcych (data, godzina, numer rejestracyjny). 4. Kontrolować każdy samochód wyjeżdżający z terenu Zakładu tj. rodzaj i ilość ładunku na zgodność z wy stawioną fakturą w przypadku klientów, oraz pisemną zgodą kierownika w przypadku - wywozu urządzeń do badań, materiałów wypożyczanych okresowo itp. 5. Niezwłocznie zawiadomić pracowników Laboratorium o przyjeździe samochodu dostarczającego próbki do badań - wjazd samochodu na teren Zakładu dozwolony jest w obecności pracownika. 6. Odmówić prawa wjazdu samochodów prywatnych bez zgody Dyrektora lub jego zastępcy. 7. Odmówić prawa wjazdu samochodów w czasie ustawowo wolnym od pracy oraz w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią samochody dostawcze Firm wynajmujących pomieszczenia. 8. Odmówić wpuszczenia pracownika na teren Zakładu w jego czasie wolnym od pracy, szczególnie w godzinach popołudniowych i nocnych - wyjątek stanowią pracownicy zobowiązani do przeprowadzania kontroli lub posiadający stosowne zezwolenie. 9. Przebywać przed pomieszczeniem portierni w czasie natężonego ruchu interesantów. 10. Codzienne sprzątanie chodników (zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu w okresie zimowym ) wzdłuż posesji od strony Lipowej w dni wolne od pracy, a w dni robocze w trakcie trwania II i III zmiany. 11. Dokonywać w trakcie służby po godzinach pracy Instytutu obchodów terenu nieregularnie, ale nie rzadziej niż co godzinę. 12. Zamknąć drzwi wejściowe portierni, w czasie gdy zmuszony jest czasowo opuścić swoje stanowisko pracy i wywiesić informację. 13. Prowadzić ewidencję wydawanych i zwracanych kluczy od pomieszczeń i budynków. 14. Zamykać drzwi wejściowe do budynków o godzinie 17. 15. Prowadzić książkę przekazywania służby (książka raportowa). 16. Przyjmować i zdawać posterunek w sposób dokładny, informując swego zmiennika o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby. 17. Pracownik ochrony nie może opuścić powierzonego posterunku dopóki nie zostanie zastąpiony przez zmiennika. 18. Utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni. 19. Znać lokalizację hydrantów przeciwpożarowych. 20. Przestrzegać instrukcji systemu zabezpieczenia i ochrony budynków. II. Pracownik portierni ma prawo: 1. Przeprowadzić kontrolę bagażu osobistego pracownika lub interesanta, jeżeli bagaż budzi jego zastrzeżenia. 2. Sprawdzić zasadność obecności pracownika na terenie Zakładu w czasie wolnym od pracy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pkt. III.4.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług o wartości powyżej 200000zł netto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Doświadczenie w ochronie obiektów - 7
- 3 - Posiadanie aktualnego certyfikatu zarządzania jakością ISO w zakresie ochrony mienia - 8
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icimb.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 42/ZD.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ul. Cementowa 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa produktów leczniczych wykorzystywanych przez oddziały Szpitala
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych wylotami kanalizacji opadowej do odbiorników z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) projektora laserowego dla Wydziału Filologicznego UJ
- Dostawa podstawowych materiałów medycznych (DFP.271.59.2024.KK)
- Dostawa mebli i foteli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 5 (pięciu) monitorów wraz z okablowaniem dl Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.