eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Przebudowa Placu Zwycięstwa w Gryficach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Gryfice: Przebudowa Placu Zwycięstwa w Gryficach
Numer ogłoszenia: 186173 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfice , Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843315, faks 091 3843642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Placu Zwycięstwa w Gryficach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Centralnego Placu Zwycięstwa w Gryficach polegająca na: 3.1.1 demontażu obelisku, postumentu i fundamentu pod pomnik 3.1.2. montażu kompletnego pomnika w południowej części placu 3.1.3. zakupie i montażu latarni oświetleniowych 3.1.4. wykonaniu nawierzchni placu wraz z robotami towarzyszącymi i elementami małej architektury zgodnie z dokumentacja techniczną. 3.2. Wykonawca na podstawie dokumentacji technicznej, przedmiarów robót (dokument pomocniczy, a nie podstawowy do obliczenia ceny) oraz przeprowadzonej wizji dokona wyceny całości robót, uwzględniając wszelkie koszty związane z wykonawstwem robót i możliwości zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na jego ofertę. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.4. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia inwentaryzacji materiałów rozbiórkowych w obecności przedstawiciela Zamawiającego i dostarczenia tych materiałów na plac Zamawiającego w Gryficach. Rodzaj materiałów do zwrotu ustali Zamawiający. Wszystkie elementy zieleni na Placu Zwycięstwa odzyska Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach. 3.5. Wykonawca sporządzi i uzyska zezwolenie na tymczasową organizację ruchu na czas trwania robót oraz poniesie wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego drogi powiatowej. 3.6. Opłaty z tytułu pełnienia nadzoru archeologicznego ponosi Wykonawca. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość jednej płatności częściowej po 30 kwietnia 2010 r. zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę. 3.8. Wykonawca wykona bez dodatkowego wynagrodzenia wszelkie roboty, których nie ujął w kosztorysie ofertowym, a należy je wykonać, aby przedmiot zamówienia został kompleksowo wykonany. 3.9. Wszelkie roboty dodatkowe ujawnione w trakcie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 12.11.2009 r. do godz. 11.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.1 Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6. 5.3 Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym, harmonogramem rzeczowo- finansowym oraz niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 6.2 W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.1. należy przedłożyć: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.3 W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.2. należy przedłożyć: 6.3.1 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia- (zał. nr 2) 6.3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.3.3. Dla wskazanego kierownika robót budowlanych oraz kierownika robót w branży sanitarnej, elektrycznej, drogowej, architektonicznej z uprawnieniami konserwatora zabytków należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby oraz o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6.3.4. Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zagospodarownia terenów z elementami małej architektury o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie -(zał. nr 3) 6.4 W celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w pkt 5.1.3 należy przedłożyć: 6.4.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) 6.4.2. Zaświadczenie z banku, w którym wykonawca posiada rachunek o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion zlotych) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4.3. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających średnioroczne obroty na min. 2 000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) w okresie ostatnich trzech lat tj. (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6.5. W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 5.1.4 należy przedłożyć: 6.5.1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5.2. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 Ustawy (na załączniku nr 4- oświadczenie w trybie art. 22 ustawy) 6.6. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę kopii. 6.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. od 6.2.1. złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfice.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gryficach Plac Zwycięstwa 37 72-300 Gryfice p. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.