eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Gorzów Wielkopolski: Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5)
Numer ogłoszenia: 186161 - 2016; data zamieszczenia: 23.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105601 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa rachunków bankowych ZGM polegająca na otwarciu i prowadzeniu 1 rachunku podstawowego i 5 rachunków pomocniczych dla ZGM-u oraz 5 rachunków podstawowych dla jednostek organizacyjnych ADM. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić w szczególności: 1). Możliwość otwierania i zamykania kont podstawowych oraz pomocniczych w trakcie trwania umowy na tych samych warunkach. Zmiana ilości rachunków bankowych nie spowoduje zmiany warunków umowy. 2). Realizacja przelewów jednostek posiadających konta w tym samym banku bez prowizji. 3). Zapewnienie realizacji przelewów płacowych z wydzielonego subkonta. 4). Realizacja krajowych i zagranicznych zleceń płatniczych. 5). Możliwość wcześniejszego, niż w terminie realizacji, przygotowania i wysłania zleceń. 6). Składanie i odwoływanie dyspozycji zleceń stałych. 7). Przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki ZGM i ADM dokonywanych przez interesantów w siedzibach Wykonawcy. 8). Codziennie (5 dni w tygodniu) przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie zamkniętej 9). Zapewnienie usługi w zakresie identyfikacji masowych płatności. 10). Realizację elektronicznego zlecenia wypłaty określonej gotówki w dowolnej kasie banku. 11). Możliwość uzyskania karty debetowej w ramach wydzielonego subkonta. 12). Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych powyżej 0,00%, z miesięczną kapitalizacją odsetek. 13). Zakładanie depozytów o stałej lub zmiennej stopie procentowej. 14). Lokowanie środków pieniężnych na rachunkach bieżących, rachunkach lokat terminowych i overnight (możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach średnio- krótkoterminowych). 15). Możliwość sporządzania przez Zamawiającego raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy wg kontrahentów wraz z opcją drukowania. 16). Możliwość drukowania przez Zamawiającego (ZGM i ADM-y) wyciągów bankowych dla rachunków podstawowych i pomocniczych następnego dnia po dokonaniu operacji finansowych. 17). Przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych w obrocie krajowym w trybie i formach określonych w Zarządzeniu Prezesa NBP z dnia 29.05.1998r. 18). Instalację oprogramowania w siedzibie ZGM i jego jednostkach organizacyjnych ADM (po jednym na każdą jednostkę - łącznie 6) umożliwiającego obsługę systemu bankowości elektronicznej na co najmniej sześciu stanowiskach w każdym z oddziałów. Zainstalowany system musi posiadać możliwość podglądu stanu kont i drukowania wyciągów bankowych za poprzedni dzień księgowy, zawierających saldo rachunków na dzień następny. 19). Naprawę zainstalowanego oprogramowania w ciągu maksymalnie 1 doby od momentu zgłoszenia awarii. Koszty związane z serwisem i naprawą oprogramowania w okresie trwania umowy ponosi Wykonawca 3.2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań w zakresie obsługi masowych płatności oraz bankowości elektronicznej zawiera załącznik nr 6 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A., ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 613266,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18806,40

  • Oferta z najniższą ceną: 18806,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18806,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.