eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Zwoleniu, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek nieodebranych Postępowanie nr PN/11/Poczta/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Warszawa: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Zwoleniu, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek nieodebranych Postępowanie nr PN/11/Poczta/2015
Numer ogłoszenia: 186078 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Zwoleniu, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek nieodebranych Postępowanie nr PN/11/Poczta/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Skarbowego w Zwoleniu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub będzie ustawowo zwolniony z obowiązku wpisu do rejestru operatorów pocztowych w zakresie prowadzonej działalności pocztowej zgodnie z dyspozycją art. 6 ust. 2-4 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe ( Dz.U. z 2012 r poz. 1529). Na potwierdzenie spełniania warunku - wykonawca przedłoży zaświadczenie (wydane zgodnie z art. 65 ust. 5 ustawy z dnia 2 lipca 2004 o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. z 2010 nr 220 poz. 1447) o wpisie do rejestru operatorów pocztowych w zakresie posiadania uprawnień do świadczenia usług pocztowych tj. figurowania w rejestrze operatorów pocztowych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 i 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2a do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie warunku przez wykonawcę, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie lub aktualnie wykonuje powszechne usług pocztowe należycie. Wśród wykonanych lub wykonywanych usług pocztowych Wykonawca musi legitymować się wykonaniem lub wykonywaniem, co najmniej jednej usługi pocztowej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć - wykaz wykonanych, lub wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, przedmiotu usługi, dat wykonania, ich wartości a także załączenie poświadczeń korespondujących z wykazem wykonanych usług, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca przedłoży dowody na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z dyspozycją § 1 ust. 2 pkt 1 lub pkt 3 Rozporządzenia z uwzględnieniem dyspozycji § 1 ust. 3 Rozporządzenia. Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 2b do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wśród wykonanych lub wykonywanych usług pocztowych Wykonawca musi legitymować się wykonaniem lub wykonywaniem, co najmniej jednej usługi pocztowej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularze cenowe w oryginale wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - załącznik Nr 2A i 2B do SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - liczba pracowników Wykonawcy zaangażowanych do realizacji przedmiotu umowy, zatrudnionych na umowę o prace - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Treść umowy jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą jest załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga zawarcia umowy o przedstawionej treści i na przedstawionych warunkach. 2. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy dopuszcza zmiany jej treści w formie aneksu: 2.1 Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności pod warunkiem uwzględnienia przesłanek zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2 W przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, polegającej na nieotrzymaniu środków finansowych na realizację przedmiotu umowy, pomimo ich wcześniejszego zapotrzebowania, dopuszcza się wcześniejsze odstąpienie przez Zamawiającego od realizacji przedmiotu umowy, 2.3 W przypadku gdy podczas obowiązywania umowy, jednostkowe wartości określone w formularzach cenowych stanowiących załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ oraz do niniejszej umowy będą wyższe od jednostkowych wartości na poszczególne przesyłki i przekazy pocztowe opublikowane w ogólnodostępnym cenniku Wykonawcy, wówczas wartości jednostkowe określone w ww. załącznikach ulegną obniżeniu z dniem wejścia w życie cennika, do wysokości podanej w ww. cenniku; 2.4 Zmianę cen jednostkowych brutto dotyczącą tzw. opustów cenowych w stosunku do poszczególnych pozycji wpisanych przez Wykonawcę formularzach cenowych stanowiących załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ oraz do niniejszej umowy, w związku z regulacjami zawartymi w porozumieniu zawartym przez Ministerstwo Finansów lub inny organ państwowy; 2.5 Zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, a w szczególności: powódź, wyładowanie atmosferyczne, pożar, porywisty wiatr, szadź, strajk generalny, wojna, akty sabotażu, akty władzy państwowej; 2.6 Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany stawek podatku VAT ; 2.7 Powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy tak, aby strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; 2.8 Zmiany danych adresowych i bankowych Stron. 2.9 W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, po złożonym piśmie Wykonawcy, Zamawiający udzieli pisemnej zgody na zmianę podwykonawcy po udokumentowaniu spełnienia warunków określonych w Części VII SIWZ pkt.1.1 i pkt. 1.2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B, pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. Alojzego Felińskiego 2B 01-513 Warszawa - Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.