eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa leków i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-27

Konin: Dostawa leków i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 18592 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Przedmiot zamówienia składa się z 29 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostaw - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy. 2.Jeżeli w trakcie trwania umowy urzędowe ceny zbytu leków lub wyrobów medycznych ulegną obniżeniu wykonawca ma obowiązek obniżenia cen zakupu w/w zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia wydanym na podstawie art. 37 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 3.W przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę braku leku o nazwie handlowej określonej w niniejszej umowie, spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem jego produkcji, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dostarczył lek równoważny odpowiadający opisowi i przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w umowie, po uprzednim zaakceptowaniu leku równoważnego w formie pisemnej przez Kierownika Apteki Zamawiającego. Zmiana umowy w tym zakresie nie wymaga formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, pokój 3/14, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, pokój 3/13, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość: Cefoperazone, injekcje 1 g, 40 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2, Lp., Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: 1. Sotalol tabletki 0,04g, 240, 2. tabletki 0,08g, 900, 3. tabletki 0,16g, 120. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Vinblastin *, inj.0,005 g, 150. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Acetylocysteina, 200mg forma doustna, 800. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Roxithromycin, tabl. do sporz. zaw. Doustnej* (50 mg), 220 *brak możliwości zmian postaci leku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Thiamine *, 0,1g /2 ml, 2500 * import docelowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Ferric Oxide Polymaltose Complexes, inj.0,5g Fe +3 /10ml, 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Ferric Oxide Polymaltose, 0,05 g żelaza/5 ml syrop 100ml, 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9, Nazwa, Ilość sztuk: Serweta jałowa o wymiarze 75cm x 45 cm z przylepcem wykonana z laminatu w kolorze niebieskim o gramaturze min 42g/m2 o wysokiej wytrzymałości na zrywanie, stanowiącego całkowitą barierę dla cieczy, zapewniającego wysoką ochronę przed czynnikami biologicznymi, 600. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10, Nazwa międzynarodowa, Postać leku , Ilość sztuk: Flutamide, tabl. 0,25g, 150. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11, Nazwa międzynarodowa, Postać leku , Ilość sztuk: Panitumumab*, konc. do sporz. roztw. do inf. (20 mg/ml) 1 fiolka 20 ml, 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Preparat witaminowy do żywienia pozajelitowego. Zawiera witaminy rozpuszczalne w tłuszczach.1 amp. (10 ml) zawiera 990 ?g wit. A, 5 ?g wit. D2, 9,1?g wit. E, 150 ?g wit. K1. 1 amp. Osmolarność preparatu: 260 mosm/l, osmolarność: 300 mosm/kg H2O, pH około 8. , amp.10 ml, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13, Lp., Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: 1. Benserazide, Levodopa* kaps.* 62,5 (50 mg+12,5 mg), 2000, 2. kaps.* 125 (100 mg+25 mg), 500, 3. kaps.* 250 (200 mg+50 mg), 500. * brak możliwości zmian postaci leku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14, Nazwa międzynarodowa, Postać leku , Ilość sztuk: Liofilizat do sporządzenia roztworu do wstrzykiwań domięśniowych i wlewów dożylnych, witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach w jednej ampułce, 750 mg injekcje, 2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Clostridiopeptidase, maść (1,2 j./g) tuba 20 g, 40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16, Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: Fludarabina-koncentrat do sporządzania roztworu *, injekcje 50 mg, 100. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17, Nazwa , Postać leku, Ilość sztuk: Lignocainum hydrochloricum Grave, inj. 5%/2ml, 1000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18, Lp., Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: 1.Opatrunek w postaci pasty hydrokolidowej przeznaczony do leczenia ran głębokich bez martwicy z małą lub umiarkowaną ilościa wysięku, pasta, 20. 2. Sterylny,przezroczysty żel jhednorazowego uzytku,przeznaczony do leczenia ran głębokich suchych,mało/umiarkowanie sączących z martwicą sucha lub rozpływowi, żel, 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Hydrofil, żel, 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 20 , Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Vitaminum A+D3 Solutio Aquosa , krople 10ml, 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 21, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Piperacillinum + Tazobactamum, proszek do sporz. roztw. do inf. 2 g + 0,25 g , 150. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 22, Nazwa międzynarodowa, Postać leku , Ilość sztuk: Novoscabin, płyn do stos. na skórę 120 ml 30%, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 23, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Hypromellose, żel do oczu 2% 30ml, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 24, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Hydrocortisonum, tabl. (20 mg), 300. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 25, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Tranexamic Acid, tabl. 500 mg, 300. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 26, Lp., Nazwa Rozmiar, Jedn.miary, Ilość: 1. Zestaw opatrunkowy V.A.C.- podkładka typu T.R.A.C. Pad- folia samoprzylepna typu V.A.C Drape Jałowy opatrunek, koloru czarnego, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE )o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych,. 10 cm x 7,5 cm x 3,3 cm, szt., 20, 2. 18 cm x 12,5 cm x 3,3 cm, szt., 50, 3.25,6 cm x 15 cm x 3,3 cm, szt., 10. 4. Zestaw opatrunkowy, podkładka T.R.A.C. Pad, folia samoprzylepna V.A.C.. Drape Jałowy opatrunek, koloru białego, wykonany z mikroporowej pianki, z polialkoholu winylowego( PVA ), nasączony wodą sterylną, budowa pianki zapobiega wrastaniu tkanek, duża wytrzymałość na rozciąganie, stosowany do zaopatrywania tuneli i mniejszych przestrzeni 10 cm x 7,5 cm x 1 cm, szt. , 10 5. 10 cm x 15 cm x 1 cm, szt., 10. 6.Zbiornik z żelem - jednorazowy zbiornik do urządzenia typu V.A.C. ATS/NFO o pojemności 500 ml, do gromadzenia wydzieliny z rany, z bakteriobójczy żelem , z hydrofobowym filtrem z węglem aktywnym, drenem, zaciskiem do drenu i złączem do podłączania do drenu podkładki T.R.A.C. Pad, 500 ml, szt., 100. 7. Zbiornik z żelem Freedom/Acti jednorazowy zbiornik do urządzenia V.A.C. o pojemności 300 ml, do gromadzenia wydzieliny z rany, z bakteriobójczym żelem, hydrofobowym filtrem z węglem aktywnym, drenem, zaciskiem do drenu i złączem do podłączania do drenu podkładki typu T.R.A.C. Pad, 300 ml, szt., 50. 8.Folia samoprzylepna okluzyjna, 30,5 cm x 26 cm, szt., 30. 9.Podkładka z drenem odprowadzającym,zaciskiem do drenu,oraz złączem do podłączania zbiornika, szt., 30. 10. Zestaw opatrunkowy typu V.A.C. (ATS) wstępnie przycięte opatrunki V.A.C. GranuFoam warstwa nieprzywierająca składająca się z pianki GranuFoam w perforowanej osłonie z folii, podkładka T.R.A.C. Pad, folia samoprzylepna V.A.C. Drape Jałowy opatrunek, koloru czarnego lub niebieskiego wykonany z siatkowego poliuretanu (PE )- o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych. , brzuszny, szt., 2. 11.Zestaw opatrunkowy V.A.C. GranuFoam, Silver - podkładka T.R.A.C. Pad, folia samoprzylepna typu V.A.C Drape Jałowy opatrunek, koloru siwego, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE ) z jonami srebra aktywowanego, o otwartych porach, ma dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomaga tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych 10x7,5x3,2cm. szt., 5, 12.18x12x3,2cm, szt., 5, 13.16x15x3,2cm,szt., 5. 14. Jałowy opatrunek, koloru białego, wykonany z mikroporowej pianki, z polialkoholu winylowego( PVA ), nasączony wodą sterylną, budowa pianki zapobiega wrastaniu tkanek, duża wytrzymałość na rozciąganie, stosowany do zaopatrywania tuneli i mniejszych przestrzeni 10 cm x 7,5 cm x 1 cm, szt., 10. 15 10 cm x 15 cm x 1 cm, szt., 21. Uwaga! -Zamawiający wymaga opatrunki i akcesoria kompatybilne z urządzeniem terapeutycznym V.A.C. ATS posiadanym przez WSZ w Koninie - Na okres obowiązywania umowy wykonawca zobowiązuje się do użyczenia i dostarczenia po 1 sztuce aparatu terapeutycznego INFO VAC oraz ACTI VAC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 27, Lp., Nazwa międzynarodowa, Postać leku, Ilość sztuk: 1.Hydroxyetyloskrobia m.cz.130/0,42 w izotonicznym zbilansowanym roztworze elektrolitów (Na,K,Ca,Mg,Cl,aniony organiczne:octany,jabłczany), injekcje 6% 500ml , 200. 2. injekcje 10% 500ml, 300. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 28 , Asortyment, Ilość sztuk: Zamknięty system do autotransfuzji krwi pooperacyjnej o stopniu filtracji nie więcej niż 40 mikronów, 40. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 29, Nazwa leku, Postać leku, Ilość sztuk: Morphine, tabl. 200 mg , 300. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-3/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.