eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-22

Olszewo-Borki: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw
Numer ogłoszenia: 185912 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewo-Borkach i Nowej Wsi poprzez zakup wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie prowadzone będzie w trzech częściach, w tym: 1)Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi, 2)Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego, 3)Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części zamówienia lub oddzielnie dla każdej z części. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi oraz wykonanie bezpiecznej wierzchni na placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi w szczególności: 1)Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - wg załącznika nr 1 2)Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - wg załącznika nr 2 3)Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - wg załącznika nr 3 3.Nomenklatura wg: CPV - 39.16.21.00-6, CPV - 30.21.31.00-6, CPV - 45.23.30.00-9. 4.Szczegółowy opis zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączonych do SIWZ dokumentach. 5.Kolorystykę asortymentu należy uzgodnić z Zamawiającym. 6.Przy realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w części II, Wykonawca winien uwzględnić wywóz ziemi z urobku, gruzu i innych materiałów pochodzących z terenu placu zabaw w miejsce wskazane przez Zamawiającego na obszarze gminy Olszewo-Borki, zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 7.Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przy wykonywaniu robót i dostaw opisanych w zamówieniu powinny być przestrzegane odpowiednie Polskie Normy lub aprobaty techniczne. 8.Stosowane wyroby budowlane opisane dla części II zamówienia powinny posiadać wymagane atesty umożliwiające ich stosowanie oraz stwierdzające ich nieszkodliwość na środowisko oraz świadectwa zgodności poszczególnych dostaw materiałów z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. 9.Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SIWZ podane są przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe. 10.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów równoważnych niż wskazane w projekcie, pod warunkiem, że spełniać będą takie same lub posiadać wyższe parametry jakościowe. Udowodnienie tego warunku spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów, w tym przy udziale ekspertów. 11.Zamawiający dla części II zamówienia nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 12.W trakcie prac dla części II zamówienia należy wykonywać dokumentację fotograficzną (tj. komplet fotografii przekazanych w formie elektronicznej na płytach CD oraz konspekt fotografii w formie wydruku kolorowego obejmujący minimum 30 szt. fotografii z najważniejszych etapów zadania), w szczególności robót zanikowych, wraz z opisem na jakim odcinku fotografia została wykonana, dodatkowo każda fotografia powinna zostać opatrzona datą jej wykonania i nazwą inwestycji. 13.Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt komputerowy Wykonawca zapakuje dla każdej szkoły oddzielnie, może być w opakowaniu zbiorczym, sporządzając listę (wykaz) służący do odbioru oraz porównania ilościowego i jakościowego. 14.Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum - 60 miesięcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał: 2.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające dostawie wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych o wartości minimum dla każdej z dostaw dla: a)Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) b)Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) 2.2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie nawierzchnie bezpiecznej na placach zabaw lub innych obiektach sportowych o wartości minimum dla każdej z robót: c)Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu). b) Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu). c) Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, z min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy. c) Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I - Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu). b) Część II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu). c) Część III - Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi - Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku wystąpienia wcześniej nieprzewidzianej okoliczności, która będzie miała wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: 1) w zakresie zamówienia w części II - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego: a) zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, w przypadku gdy pełnienie funkcji przez dotychczasową osobę byłoby niemożliwe z jakiegokolwiek powodu; osoba pełniąca funkcje kierownika budowy musi spełniać wymaganie kwalifikacje określone w SIWZ, b) zmianę inspektora nadzoru, jeśli pełnienie funkcji przez dotychczasowa osobę stałoby się niemożliwe z jakiejkolwiek przyczyny, o zmianie tej Zamawiający zawiadomi Wykonawcę. 2) w zakresie wszystkich części zamówienia: a) zmianę podwykonawców, jeśli współpraca z dotychczasowymi byłaby niemożliwa z jakiegokolwiek powodu, jeśli Wykonawca korzystał z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów przy składaniu oferty o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające że nowy Podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę, jak ten wskazany w ofercie na podstawie której, oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą; b) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wg wskaźników wynikających z wprowadzonych przepisów prawa; c) zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy, w przypadku obiektywnie uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenie dostaw lub robót w terminie określonym w umowie stanie się niemożliwe, w szczególności: - konieczność wykonania dodatkowych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia dostaw lub robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, - nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego, w wyniku działania siły wyższej (niesprzyjające warunki atmosferyczne, kataklizm, itp), - wystąpi konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3) Umowy zawarte będą na każdą część zamówienia oddzielnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 2A (sala konferencyjna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zakresie zakupu wyposażenia, zabawek i pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw współfinansowany będzie środkami Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, projekt pn.: Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Olszewie-Borkach i Nowej Wsi do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci 3-5 letnich, Nr umowy UDA-POKL.09.01.01-14-016/15-00, zawartej dn. 27 kwietnia 2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na palcu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi na potrzeby Oddziału Przedszkolnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu ICT do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Olszewie-Borkach i Szkole Podstawowej w Nowej Wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.