eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Usługa przeprowadzenia kursu Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Koronowo: Usługa przeprowadzenia kursu Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej
Numer ogłoszenia: 185731 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2014 kursu przyuczającego w ramach Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej. Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. Ukończenie kursu zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie:  Operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Strzelewie, jako kurs operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do - 30.10.2014 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej. - Plac przeznaczony do praktycznej nauki znajduje się na terenie Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 67 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (52 godz.) i praktycznych (15 godz./na osobę) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawnienie osób prowadzących zajęcia do praktycznego nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej, jak i praktycznej oraz kopie polis ubezpieczeniowych potwierdzających posiadanie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) ubezpieczenia osób prowadzących zajęcia na terenie Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także 1 osoby rezerwowej) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, a także zapewni uczestnikom szkolenia wodę mineralną bądź ciepłe napoje (w zależności od warunków meteorologicznych) na czas trwania zajęć praktycznych. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały . - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Płatność za usługę przeprowadzenia kursu  będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury  przez Zamawiającego Wykonawca   przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie  w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia  sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: -nazwę i zakres kursu; -czas trwania i sposób organizacji szkolenia; -wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; -cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; - treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 3) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 4) szczegółowy harmonogram zajęć; 5) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; 6) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy(choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 7) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 8) protokołu z testu wiedzy; 9) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 10) ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; 11) listę obecności podpisywaną przez uczestników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu , na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 5 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) urzędowej stawki podatku VAT na świadczenie niniejszej usługi kursu; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.