eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usuwanie odpadów pozostałych po zbiórce odpadów wielkogabarytowych - wystawkach, na terenie miasta Gdyni, nie objętych zakresem tej zbiórki (II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Gdynia: Usuwanie odpadów pozostałych po zbiórce odpadów wielkogabarytowych - wystawkach, na terenie miasta Gdyni, nie objętych zakresem tej zbiórki (II)
Numer ogłoszenia: 185641 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów pozostałych po zbiórce odpadów wielkogabarytowych - wystawkach, na terenie miasta Gdyni, nie objętych zakresem tej zbiórki (II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu odpadów pozostałych po zbiórce odpadów wielkogabarytowych - wystawkach, na terenie miasta Gdyni, nie objętych zakresem tej zbiórki. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej wyszczególnione prace: a) uprzątnięcie odpadów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, w oparciu o wykazy, dokumentacje i informacje przekazane Zamawiającemu przez Wydział Środowiska Urzędu Miasta Gdyni i Straż Miejską w Gdyni oraz obserwacje własne Zamawiającego i Wykonawcy, b) załadunek odpadów na środki transportu, ich transport i przekazanie do właściwych miejsc ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) zamiecenie lub zagrabienie terenu, jeśli jego stan po usunięciu odpadów będzie tego wymagać, d) wykonanie dokumentacji fotograficznej każdego z ww. miejsc przed i po usunięciu odpadów, ze wskazaniem jego lokalizacji. 3. Zamawiający przewiduje w pierwszej kolejności usuwanie odpadów wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych, z nawierzchni jezdni, dróg rowerowych, chodników. 4. Zamawiający nie dopuszcza poruszania się po drogach rowerowych i chodnikach pojazdów o maksymalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony. 5. Szacunkowa ilość odpadów, o których mowa w ust.1, przewidziana do usunięcia w ramach realizacji zamówienia wynosi 150 ton. Rzeczywista ilość usuniętych odpadów będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 6. Zamawiający informuje, że w ramach realizacji usług polegających na usuwaniu odpadów pozostałych po zbiórce odpadów wielkogabarytowych - wystawkach na terenie miasta Gdyni, nie objętych zakresem tej zbiórki, usunięto: a) w okresie po wystawkach wiosennych 2014 r. - 199,12 ton odpadów, b) w okresie po wystawkach letnich 2014 r. - 90,84 ton odpadów. 7. Większość usuniętych odpadów, pozostałych po wystawkach w 2014r. stanowiły odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach - kod 20 03 99. Wśród odpadów pozostałych po wystawkach, wymagających usunięcia, występowały m.in.: a) odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07, b) odpady poremontowe (gruz itp.) - kody 17 01 01, 17 01 07, 17 01 82, c) odpadowa papa - kod 17 03 80, d) styropian budowlany (materiały izolacyjne) - kod 17 06 04, e) zużyte opony - kod 16 01 03, f) zderzaki itp. części samochodowe (tworzywa sztuczne) - kod 16 01 19, g) obudowy lodówek z izolacją (odpady niebezpieczne) - kod 19 12 11*, h) eternit, materiały konstrukcyjne zawierające azbest (odpady niebezpieczne) - kod 17 06 05*. Zamawiający szacuje, że ilość odpadów wymienionych w pkt a - h może stanowić wagowo łącznie ok. 5% ogólnej ilości usuwanych odpadów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum 20 osobami w celu zapewnienia obsługi sprzętu i właściwej organizacji pracy. 9. Miejsce świadczenia usługi: teren miasta Gdyni. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania lub zaniechania wykonania prac. 12. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez Podwykonawców.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 400,00 zł, (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w liczbie co najmniej: - 3 szt. samochodów ciężarowych, o pojemności ładunkowej min 10 m3, - 3 szt. pojazdów specjalistycznych (śmieciarka) wyposażonych w urządzenie załadunkowe umożliwiające wysypywanie odpadów do skrzyni ładunkowej bezpośrednio z pojemników oraz zgniatarkę, - 3 szt. samochodów ciężarowych o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 t, o pojemności ładunkowej minimum 4 m3, w tym co najmniej jeden z powyższych pojazdów musi umożliwiać transport odpadów niebezpiecznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą ważne zaświadczenie ADR, uprawniające do kierowania pojazdem przewożącym towary niebezpieczne w przewozie drogowym, wydane zgodnie z przepisami ustawy z 19.08.2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011, nr 227 poz. 1367, z późn. zm.), w związku z art. 24 ust. 2 ustawy z 14.12.2012r. o odpadach - Dz. U. z 2013, poz. 21, z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego Wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera Wzór umowy - załącznik nr 8 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/wystawki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego pok. 403.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Pożądana data rozpoczęcia: 13.09.2014r. data zakończenia: 31.10.2014r. Termin rozpoczęcia prac może ulec zmianie ze względu na termin rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. 2. Zamawiający przewiduje prowadzenie prac objętych zakresem zamówienia po każdym z ustalonych przez Wydział Środowiska Urzędu Miasta Gdyni terminów przeprowadzenia wystawek w dzielnicach Gdyni, tj.: - 13.09.2014 r. - w dzielnicach: Pogórze, Babie Doły, Obłuże, Oksywie, - 20.09.2014 r. - w dzielnicach: Cisowa, Chylonia, Pustki Cisowskie - Demptowo, - 27.09.2014 r. - w dzielnicach: Leszczynki, Grabówek, Działki Leśne, - 04.10.2014 r. - w dzielnicach: Chwarzno - Wiczlino, Witomino Leśniczówka, Witomino Radiostacja, - 11.10.2014 r. - w dzielnicach: Redłowo, Orłowo, Mały Kack, - 18.10.2014r. - w dzielnicach: Śródmieście, Kamienna Góra, Wzgórze Św. Maksymiliana, - 25.10.2014r. - w dzielnicach: Karwiny, Dąbrowa, Wielki Kack. 3. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych: Joanna Skomska, tel. 58 761 20 72, w godz. 8.00 - 12.00, Wojciech Zalewski, tel. 58 761 20 25, w godz. 8.00 - 15.00, w sprawach proceduralnych: Kamila Kostkiewicz, tel. 58 761 20 86, w godz. 8.00 - 15.00. 4. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 08.09.2014r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 107..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.