eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieck › Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Osieck: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck
Numer ogłoszenia: 185047 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, woj. mazowieckie, tel. 025 6857026 w. 14, faks 025 6857090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne.Przedmiotem zamówienia jest:Bezpośrednia eksploatacja urządzeń wodociągowych dwa ujęcia wody, stacja uzdatniania wody w Osiecku, gminna sieć wodociągowa wraz z pompowniami w Czarnowcu i w Grabiance, przyłącza wodociągowe.Bezpośrednia eksploatacja urządzeń kanalizacji sanitarnej Oczyszczalnia Ścieków Pogorzel, Oczyszczalnia ścieków w Augustówce, sieć kanalizacyjna w Osiecku, Pogorzeli i Grabiance, przepompownie ścieków, przyłącza kanalizacyjne.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały istniejący system wodno-kanalizacyjny wraz z oczyszczalnią ścieków Pogorzel w Osiecku, oczyszczalnią ścieków w Augustówce i stacją uzdatniania wody w Osiecku.Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia.Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno-ściekowej, w szczególności ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy POŚ, ustawy Prawo Wodne, Rozporządzeń MŚ w sprawie: komunalnych osadów ściekowych, warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego Oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych.Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy, chyba że zużycie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod CPV 41.11.00.003 Woda pitna kod CPV 65.11.10.00 4 Przesył wody pitnej kod CPV 65.12.00.00 0 Obsługa zakładów oczyszczania wody kod CPV 65.13.00.00 3 Obsługa stacji wodykod CPV - 90.48.10.00 2 Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków kod CPV 90.48.00.00 5 Usługi gospodarki ściekowej Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I KONSERWACJI ZBIOROWYCH URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH:Bezpośrednia obsługa istniejącej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą i przyłączami. Bezpośrednia obsługa ujęcia wody studnie głębinowe, stacja uzdatniania wody, zbiorniki wody, zbiorniki wód popłucznych STACJA UZDATNIANIA WODY W OSIECKU Stan prawny: KW 42065 dz. ew. nr 1410 4 i KW SI1G 00038970 4 dz. ew. nr 1409/9Powierzchnia działki: 0,44 ha Wydajność max: 80 m3/h 1 400 m3/dobę Gmina Osieck posiada ponad 80 km wybudowanej sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej oraz ok. 1 200 szt. przyłączy wodociągowych. Produkcja wody (wyjście do sieci) od 1 stycznia 2015 r., do 30 listopada 2015 r. wyniosła 138 540 m3 a sprzedaż 111 449 m3.całodobowa i bezawaryjna dostawa wody o parametrach dla wody pitnej określonych w obowiązujących przepisach oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń jakości wody od obowiązujących norm,utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym studni głębinowych, stacji uzdatniania wody i przepompowni sieciowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym urządzeń wodociągowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych wodomierzy, nawiertek, zasuw, hydrantów,eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, dla zapewnienia potrzeb odbiorców,W odniesieniu do SUW wymagana jest codzienna 7 razy w tygodniu wizyta na terenie stacji, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów produkcji wody.Przynajmniej 1 raz w miesiącu, w terminach wynikających z harmonogramu przygotowanego przez Zamawiającego uruchomienie agregatu prądotwórczego. Paliwo do agregatu zapewnia na bieżąco Wykonawca. Wykonanie przeglądu agregatu prądotwórczego.Wykonanie badań instalacji elektrycznej w SUW Osieck jak również w pompowniach sieciowych w Grabiance i w Czarnowcu. Założenie i prowadzenie, zgodnie z przepisami prawa i wymaganiami PPIS w Otwocku, Książki Eksploatacji obiektu i bieżące odnotowywanie wszelkich zdarzeń zarówno w obrębie obiektu jak również całej sieci wodociągowej. niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieci wodociągowej, niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci,Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w ciągu 12 godzin. Z chwilą, gdy przerwa w dostawie energii elektrycznej z sieci energetycznej przekracza 4 cztery godziny zasilanie energią elektryczną ujęcia wody, oczyszczalni ścieków z agregatów prądotwórczych.likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w razie konieczności, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego jak również bezpośrednio Odbiorców wody, każdorazowe powiadamianie Odbiorców na zasadach przewidzianych w Regulaminie o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody,w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie wody, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej dostawę w inny sposób np. beczkowozy,kontrola legalności poboru wody, informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i usuwanie nielegalnych poborów wody,kontrola legalności oraz instalowanie nowych lub wymiana legalizacyjna wodomierzy wraz z ich zaplombowaniem wodomierze wraz z uszczelkami i plomby Zamawiającego Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji wymiany 330 szt. wodomierzy u Odbiorców, niezależnie od bieżących potrzeb wymiany wodomierzy.Prowadzenie ewidencji wszystkich hydrantów przeciwpożarowych na terenie Gminy Osieck oraz ich cyklicznych, systematycznych przeglądów. Zorganizowane przeglądy hydrantów w każdej miejscowości będą się odbywały przynajmniej jeden raz w roku i będą polegały na sprawdzeniu działania zamknięcia i otwarcia samego hydrantu i zasuwy odcinającej hydrant oraz przepłukaniu sieci, do uzyskania widocznej czystości wypływającej wody. Każdorazowe zaplombowanie hydrantu po jego użyciu; drut i plomby zapewnia Wykonawca na własny koszt. Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji naprawy i lub wymiany do 10 szt. hydrantów uszkodzonych, wskazanych przez Zamawiającego. usuwanie awarii wodociągu w zakresie eksploatacji na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych, do pierwszego zaworu za wodomierzem głównym,bezpośrednie przyjmowanie zgłoszeń od Odbiorców i reagowanie na każde zgłoszenie w zakresie odpowiedzialności Gminy sieć + przyłącza wraz z zaworem za wodomierzem głównym, lokalizacja i odkrywanie zakrytych zasuw odcinających na sieci oraz na przyłączach i w razie konieczności uzupełnianie brakujących elementów trzpieni do zasuw, skrzynek, tabliczek informacyjnych, słupków oznaczeniowych, pokryw betonowych.W zakresie estetyki wymienionych obiektów SUW, pompownie sieciowe w Grabiance i Czarnowcu należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy na terenie SUW i przepompowni na trasie wodociągu, co najmniej 4 razy w roku, t.j. pierwsze do 15 maja, drugie do 30 czerwca, trzecie do 15 sierpnia i czwarte do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, na konieczność oczyszczenia i stałego utrzymywania w czystości całej powierzchni drogi wewnętrznej wysypanej białym żwirem od bramy wjazdowej przy ul. Lubelskiej, na wprost do budynku stacji i do obu studni głębinowych na terenie SUW Osieck.W ZAKRESIE SIECI KANALIZACYJNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW:OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓWStan prawny: KW SI1G/00038969/4 dz. ew. nr 1623, KW SI1G00059179/2 dz. ew. nr 1625 1 Pogorzel Powierzchnia działki ok. 0,8 ha Przepustowość:średniodobowa 150 m3 d maksymalna dobowa 200 m3/d Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest tzw. Kanał Osiecki bezpośrednia obsługa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osieck wraz z urządzeniami: długość sieci na dzień ogłoszenia postępowania:kanalizacja sanitarna w Osiecku: grawitacyjna DN200 i DN250 PVC 10,15 km, tłoczna DN90 PE 0,68 km, 2 szt. przepompowni ścieków, ok. 300 szt. przyłączy kanalizacyjnych,kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Pogorzeli: grawitacyjna DN200 PVC 2.100,50 m, tłoczna DN110 PE 2.220,00 m , 1 szt. przepompowni ścieków, ok. 100 szt. przyłączy kanalizacyjnych, kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Grabiance: grawitacyjna DN200 PVC 1807,50 m, tłoczna DN140 PE 2.188,00 km , 1 szt. przepompowni ścieków, ok. 30 szt. przyłączy kanalizacyjnych,bezpośrednia obsługa zbudowanej w 2009 r. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Pogorzel, zlokalizowanej w miejscowości Osieck., według opracowanej przez firmę BIO-TECH Sp. z o.o. i załączonej Instrukcji Eksploatacji Oczyszczalni ścieków BIO-PAK typ KBA 100 1000, w tym m.in. codzienna obsługa pompowni ścieków surowych usuwanie skratek z kraty koszowej, czyszczenie pomp, czyszczenie ścian i dna zbiornika, czyszczenie sita bębnowego, opróżnianie rury centralnej w reaktorze, bieżące, codzienne odwadnianie osadu nadmiernego w prasie 6 dni w tygodniu, bez niedzieli, magazynowanie osadu w kontenerach i jego systematyczny wywóz, sprzątanie i utrzymywanie w stałej czystości budynku oczyszczalni - ściany, posadzki,urządzenia, obiektów i całego terenu w granicach ogrodzenia oraz wylotu ścieków do Kanału Osieckiego, likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm jakości odprowadzanych ścieków. W odniesieniu do OŚ Pogorzel wymagana jest codzienna 7 dni w tygodniu wizyta na terenie oczyszczalni, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów oczyszczania ścieków.bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Augustówce, zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodno-prawnym: BZT5 25 mgO2/l, ChZT 125 mgO2 l , zawiesina ogólna 35 mg/l, oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. W odniesieniu do tego obiektu wymagana jest okresowa wizyta 1 raz w miesiącu) w oczyszczalni i sprawdzenie poprawności działania urządzeń. Wykonawca musi przewidzieć przeprowadzenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednorazowej akcję czyszczenia oczyszczalni pompowni i reaktora polegającej na opróżnieniu obu zbiorników ze ścieków, wyczyszczeniu urządzeniem ciśnieniowym myjącym wszystkich urządzeń i powierzchni, przewodów, wykonanie w razie potrzeby niezbędnych napraw instalacji, ponowne napełnienie zbiornika i uruchomienie oczyszczalni. właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie odwodnionego na prasie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalniach. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania z każdego dokonanego wywozu Karty przekazania odpadu dla powstających w oczyszczalni osadów i odpadów ściekowych.Karty przekazania odpadu będą wymaganym przez Zamawiającego załącznikiem do wystawianych przez Wykonawcę comiesięcznych faktur za realizację usługi. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, oczekuje od Wykonawcy i będzie egzekwował, zgodną z Instrukcją Eksploatacji Oczyszczalni obsługę obiektu.Np. w zakresie gospodarki osadowej - codzienną kontrolę stężenia osadu czynnego w komorze osadu czynnego, codzienną kontrolę stężenia tlenu w reaktorze i podejmowanie odpowiednich do wyników kontroli działań. całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych.bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń kanalizacyjnych i wszystkich elementów urządzeń oczyszczalni ścieków, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych, oraz przepompowni ścieków.Wykonawca musi przewidzieć i skalkulować w cenie oferty koszt niezbędnych napraw urządzeń i instalacji m.in. pomp ściekowych w pompowni, pomp osadu i flokulantu oraz sprężarki w instalacji odwadniania osadu Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w cg 12 godzin. W przypadku, gdyby czas trwania awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków, Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi.czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności.systematyczne czyszczenie wszystkich przepompowni ścieków z osadów co najmniej 1 raz na kwartał lub w razie potrzeby wg harmonogramu przedstawionego przez Zamawiającego. Bieżący codzienny, monitoring pracy wszystkich pompowni ścieków na udostępnionej przez Zamawiającego wraz z loginem i hasłem stronie internetowej, obejmujący sprawdzenie prawidłowości i cykliczności pracy pomp, odnotowanych stanów alarmowych, poziomu ścieków itp. Bieżąca kontrola stanu pompowni i jej pracy ma być dla Wykonawcy sygnałem do podjęcia działań np. w celu wyjęcia i oczyszczenia pomp, wyczyszczenia zbiornika pompowni z nagromadzonych osadów stałych. kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie 2 krotne przeprowadzenie, w porozumieniu i w terminie ustalonym z Zamawiającym, akcji zadymiania układu kanalizacyjnego, obejmującej całość sieci w miejscowościach Osieck, Pogorzel i Grabianka. bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków, urządzeń kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków. Zamawiający ma tu na myśli konieczność niezwłocznego podjęcia działań przez Wykonawcę w celu doprowadzenia obiektów i urządzeń do stanu normalnej sprawności technicznej. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych, bieżąca kontrola stanu technicznego, wykonanie przeglądu okresowego dmuchaw w roku 2016, wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych jak np. olej, filtry, paski. W zakresie estetyki obiektów OŚ Augustówka, OŚ Pogorzel, pompownie ścieków należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy co najmniej 4 razy w roku, t.j. pierwsze do 15 maja, drugie do 30 czerwca, trzecie do 15 sierpnia i czwarte do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów.Zamawiający zwraca szczególną uwagę, na konieczność bieżącego utrzymania w czystości całek powierzchni zabrukowanej kostką na terenie oczyszczalni, która została przez Zamawiającego w roku 2016 oczyszczona z wszelkiej roślinności - traw i chwastów. PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATOWANYCH OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIAZANY BĘDZIE DO:Wyznaczenia i wskazania Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy. Uczestniczenia w odbiorach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wybudowanych w trakcie realizacji umowy, uczestniczenia w określaniu warunków technicznych planowanych przyłączy oraz wykonywania odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych,Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. książki eksploatacji obiektów Stacji Uzdatniania Wody i OŚ Pogorzel Przyjęcia do eksploatacji nowych odcinków sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu w ramach rozbudowy infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela,Przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów,Informowania Inspektora ds. wodociągu i kanalizacji w Gminie Osieck o istotnych okolicznościach realizacji umowy,Umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infrastruktury i przyjmowania wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku, Zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych,Ponoszenia odpowiedzialności wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków,Ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku klęsk żywiołowych, wyładowań atmosferycznych, współdziałanie na rzecz przywrócenia urządzeń do stanu pierwotnego,Uiszczania opłat i kar związanych z urządzeniami w przypadku przekroczenia norm określonych w właściwych przepisach,W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym w związku z wykonywaniem prac związanych z urządzeniami wodociągowymi i urządzeniami kanalizacyjnymi, do których utrzymania zgodnie z umową dzierżawy zobowiązany jest Wykonawca, dopełnić obowiązków wynikających z przepisów o drogach publicznych własnym staraniem i na własny koszt.USŁUGA NIE OBEJMUJE:Opłat Marszałkowskich.Opłat z tytułu dozoru technicznego UDT.Ponoszenia kosztów energii elektrycznej zasilającej urządzenia w oczyszczalniach i pompowniach ścieków oraz w stacji uzdatniania wody i pompowniach na sieci wodociągowej. Odczytywania stanów wodomierzy, poboru i rozliczania należnych opłat za dostarczoną wodę i wprowadzone ścieki. Wydawania warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.Wykonywania wymaganych badań jakości wody i ścieków.Kosztów utrzymywania aktywności kart SIM w monitorowanych obiektach OŚ, SUW, pompowniach. Kosztów zakupu nowych materiałów np. wodomierze, zawory, złączki, plomby, rury, Wymaganej sprawozdawczości wynikającej z Rozporządzenia MŚ w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją instalacji lub urządzenia i innych danych oraz terminów i sposobów ich prezentacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art.134 ust. 6 pkt 3 i 4

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00-3, 65.11.10.00-4, 65.12.00.00-0, 65.13.00.00-3, 90.48.10.00-2, 90.48.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz usług wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał minimum 2 usługi o podobnym charakterze. Usługi ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi sprzęt, który znajduje się w jego posiadaniu na zasadzie własności najmu dzierżawy możliwości wypożyczenia , niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia załącznik nr 10. zamawiający wymaga, aby oferent przystępujący do niniejszego postępowania posiadał dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu, koparko-ładowarka kołowa, auto dostawcze posiadające przestrzeń bagażową o dł. 2m i pojemność co najmniej 3 m3,ciągnik z niezbędnym sprzętem, zestaw klucz, chwytniki, linki, urządzenie do udrażniania kanalizacji, rozpory zabezpieczające ściany wykopu, sprężarka min 15 bar, beczkowóz do wody o poj. co najmniej 2 m 3, wóz asenizacyjny, beczkowozy do wywozu osadów i odpadów ściekowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dokona wypisu kadry zatrudnionych przez niego pracowników wraz ze wskazaniem Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck, wraz z podaniem posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego załącznik nr 9. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas podjęcia działań w kierunku usunięcia awarii - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osieck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osiecku, ul. Rynek 1, 08-445 Osieck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osiecku, ul. Rynek 1, 08-445 Osieck, pok nr 1, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.