eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa i remont pomieszczeń budynku Wydziału Chemii we Wrocławiu przy ul. Joliot-Curie 14.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-29

Wrocław: Przebudowa i remont pomieszczeń budynku Wydziału Chemii we Wrocławiu przy ul. Joliot-Curie 14.
Numer ogłoszenia: 184993 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczeń budynku Wydziału Chemii we Wrocławiu przy ul. Joliot-Curie 14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont pomieszczeń budynku Wydziału Chemii we Wrocławiu przy ul. Joliot-Curie 14. Przedmiot zamówienia obejmuje: -Remont sali seminaryjnej w budynku Głównym; -Przebudowa laboratorium na sale seminaryjne z podłączeniem dygestoriów; -Zabezpieczenie pionów kanalizacji technologicznej przed zamarzaniem; -Przebudowa holu audytorium na sale seminaryjne -Wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z magazynu odczynników; -Przebudowa balkonu; poprzez wykonanie stosownych robót budowlanych w budynku Wydziału Chemii we Wrocławiu, ul. Joliot-Curie 14. Roboty budowlane Budynek Główny -wysoki-. W zakresie budynku wysokiego przewiduje się wyłącznie roboty remontowe w istniejącej Sali seminaryjnej nr 1 o pow. 35,45m2 polegające na: Zakres prac budowlanych roboty rozbiórkowe -demontażu istniejącego oświetlenia jarzeniowego we wnękach stropu -demontażu okładziny ściany wewnętrznej z płyty pilśniowej miękkiej -demontaż umywalki i baterii -demontaż żaluzji okiennych wewnętrznych z listew aluminiowych -demontaż drzwi drewnianych z ościeżnicą stalową roboty remontowe -zabudowa wnęk sufitowych płytą gipsowo-kartonową -zabudowa kanałów wentylacji mechanicznej oraz pionu kanalizacyjnego płytami g-k z zachowaniem dostępu serwisowego -zabudowa g-k wnęki z luksferów -okładzinowanie ściany wewnętrznej płytami g-k (po demontażu płyty pilśniowej) -okładzinowanie parapetów płytkami ceramicznymi -montaż drzwi wejściowych drewnianych akustycznych z ościeżnicą stalową -montaż oświetlenia -montaż umywalki z baterią z wykonaniem -fartucha- z płytek ceramicznych -montaż rolet wewnętrznych przeciwsłonecznych -malowanie pomieszczenia farbami dyspersyjnymi zmywalnymi -kontrola systemu sygnalizacji pożaru Budynek laboratorium I Strefa przebudowy laboratorium na trzy sale seminaryjne -powierzchnia 162,11 m2- w następującym zakresie: wydzielenie korytarza A-1 z dwoma kierunkami ewakuacji; zamknięcie ścianką g-k pomieszczeń laboratoryjnych 111B, 112B, 113B z wykonaniem naświetli górnych (powyżej 2,0 m). Zakres prac budowlanych roboty rozbiórkowe -demontaż stropu podwieszonego wraz z istniejącym oświetleniem -demontaż ślusarki stalowej wraz z naświetlami do pomieszczeń 111B,112B,113B,114B -demontaż zabudowy szachtów instalacyjnych -demontaż kanałów i kratek wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej -rozbiórka ścianek działowych murowanych oraz ściany z luksferów wydzielającej pracownię technologii chemicznej C-1 -rozbiórka płytek podłogowych -demontaż grzejników c.o. żeliwnych z rur ożebrowanych -czasowy -na okres remontu- demontaż instalacji chłodzenia roboty remontowe -montaż kanałów wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych z kratkami i regulatorami przepływu -wykonanie ścianki działowej g-k wydzielającej pracownię technologii chemicznej C-1 -wykonanie ścianek działowych g-k wydzielających korytarz i trzy sale seminaryjne z montażem naświetli górnychobustronnych -montaż drzwi 90/200 do sal seminaryjnych z naświetlami -montaż drzwi ewakuacyjnych 90-200 z korytarza -A-1, 114B- -montaż drzwi między pomieszczeniami 112B i 113B -montaż stropu podwieszonego kasetonowego w korytarzu -A-1, 114B- -montaż stropu podwieszonego z płyt g-k w pom. 111B,112B,113B -montaż ścianek ogniochronnych szachtów instalacyjnych REI 120 z klapami rewizyjnymi EI60 -wykonanie posadzki z płytek ceramicznych -wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego -wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych oraz sieci strukturalnej -montaż grzejników płytowych -montaż instalacji chłodzenia -po czasowym demontażu- -dostosowanie istniejącego systemu sygnalizacji pożaru do nowych podziałów pomieszczeń -poza zakresem opracowania- -malowanie ścian i sufitów farbami dyspersyjnymi zmywalnymi -montaż rolet wewnętrznych przeciwsłonecznych Strefa przebudowy istniejącej pracowni technologii chemicznej -powierzchnia 125,29 m2- Zakres prac budowlanych -wykonanie podejść instalacji wod.-kan. z istniejącego szachtu do czterech nowoprojektowanych dygestoriów, -wykonanie dwóch wyciągów wentylacyjnych, z czterech dygestoriów połączonych w pary, zakończonych wentylatorami dachowymi, -podłączenie projektowanych wentylatorów do instalacji odgromowej, -wykonanie przyłączy elektrycznych z istniejącej instalacji wewnętrznej do czterech nowoprojektowanych dygestoriów, -wykonanie wyjścia ewakuacyjnego120/200 z pomieszczenia bezpośrednio na klatkę schodową, -wydzielenie ściankami g-k oraz drzwiami 90/200 pomieszczenia personelu C-2. Strefa przebudowy pionów kanalizacji technologicznej w podcieniu budynku laboratorium Zakres prac budowlanych -rozbiórka obudowy ceglanej istniejących pionów kanalizacji technologicznej -montaż instalacji podgrzewania elektrycznego -montaż podkonstrukcji stalowej ocynkowanej -montaż płyty wodoodpornej OSB wraz z klapą rewizyjną -klejenie i fugowanie płytek ceramicznych w nawiązaniu do istniejącej cegły Strefa przebudowy istniejącego balkonu Zakres prac budowlanych -rozbiórka warstw pokrycia i obudowy do płyty żelbetowej -demontaż drzwi balkonowych -wykonanie ścianki murowanej progowej -wykonanie otworów przelewowych i odwadniających -wykonanie izolacji termicznej płyty i balustrady balkonu -wykonanie izolacji przeciwwodnej balkonu -ułożenie warstwy ochronnej -drenażowej -montaż wpustów tarasowych, korytek odwadniających, przelewów awaryjnych -ułożenie podstawek systemowych pod płyty tarasowe -montaż drzwi balkonowych wraz z wykonaniem progu -montaż płyt tarasowych -podwyższenie balustrady do wys. 110cm Budynek Audytorium międzywydziałowego Strefa przebudowy istniejącego holu na dwie sale seminaryjne na trzeciej kondygnacji nadziemnej -powierzchnia 75,43 m2- Zakres prac budowlanych -demontaż oświetlenia i sufitu podwieszonego dla uzyskania wysokości 3,0m dla projektowanych sal seminaryjnych, -dostosowanie istniejącego systemu sygnalizacji pożaru do nowych podziałów pomieszczeń -poza zakresem opracowania-, -wykonanie ścianki działowej g-k wydzielającej korytarz ewakuacyjny D-3, o dwóch kierunkach ewakuacji, od projektowanych sal seminaryjnych D-1 i D-2, -wymiana pakietu szklanego na panel nieprzezierny w ślusarce aluminiowej okiennej w miejscu lokalizacji ścianki mobilnej i jej parkowania, -wykonanie ścianki działowej mobilnej między salami D-1 i D-2, -wykonanie ścianki działowej g-k w strefie podciągu między salami D-1 i D-2, -przebudowa istniejącej wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, -obudowa wentylacji mechanicznej płytami g-k z zachowaniem dostępu serwisowego, -montaż sufitu podwieszonego w korytarzu ewakuacyjnym z oświetleniem ogólnym i awaryjnym, -wykonanie oświetlenia ogólnego i awaryjnego w salach seminaryjnych, -wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych oraz sieci strukturalnej w salach seminaryjnych, -dostosowanie istniejącego systemu sygnalizacji pożaru do nowych podziałów pomieszczeń -poza zakresem opracowania-, -montaż żaluzji pionowych -malowanie ścian i sufitów farbami dyspersyjnymi zmywalnymi Strefa przebudowy istniejącego korytarza ewakuacyjnego na pierwszej kondygnacji nadziemnej, polegająca na wykonaniu wyjścia ewakuacyjnego z istniejącego magazynu odczynników Zakres prac budowlanych -demontaż istniejącej stolarki drzwiowej -wykonanie nadproża z dwuteowników stalowych w istniejącej ścianie korytarza z osiatkowaniem, otynkowaniem oraz malowaniem -montaż drzwi ewakuacyjnych 90/200 o odporności ogniowej EI60 otwieranych awaryjnie od strony magazynu odczynników. Instalacje elektryczne Zakres robót instalacji elektrycznych: -demontaż instalacji elektrycznych wg zakresu jak na rysunkach; -instalacje oświetlenia ogólnego wnętrz; -instalacje oświetlenia ewakuacyjnego; -instalację siły ogólnej -gniazda wtyczkowe 230V-; -instalację siły dla urządzeń elektronicznych -gniazda 230V DATA-; -instalację dla dygestoriów; -instalację dla urządzeń wentylacyjnych; -odgrzewanie kanalizacji sanitarnej; -sieci strukturalne; -instalację odgromową. Instalacje sanitarne Wentylacja mechaniczna. Ze względu na zmianę podziału pomieszczeń, kanały wentylacyjne w obrębie istniejącego laboratorium należy zdemontować. Należy wykonać wentylację mechaniczną wywiewną dla następujących pomieszczeń: A-1, A-2, A-3, a-4, D-1, D-2 i D-3. Kanały wentylacyjne wykonać z blachy stalowej ocynkowanej prostokątne i typu SPIRO oraz podłączenia do anemostatów przewodami elastycznymi -flex-. Podwieszenia i podparcia kanałów wykonać wg KB1 mocowanych do ścian lub podwieszane do stropów. Jako elementy kończące należy montować kratki wentylacyjne z przepustnicami lub zawory ścienne i sufitowe z przepustnicami. Na odgałęzieniach montować przepustnice służące do regulacji instalacji (wyrównanie oporów). Dokładną regulację sieci należy przeprowadzić na przepustnicach kratek wentylacyjnych lub anemostatów. Po wykonaniu instalacji wentylacyjnej wykonać próby rozruchu z regulacją przepływu na przepustnicach i kratkach wentylacyjnych. Regulację wydatku wentylatorów należy przeprowadzić za pomocą zmiany obrotów silnika przez zamontowanie bezstopniowego regulatora prędkości obrotowej. W miejscach przejść kanałów przez przegrody budowlane należy kanały zabezpieczyć płytą pilśniową miękką. Na podparciach należy wykonać podkładki pod kanały z gumy. Podłączenia dygestoriów. Należy przygotować instalację wentylacyjną do podpięcia 4 dygestoriów, które zostaną ustawione w 2 baterie po 2 szt. Kanały wentylacyjne wykonać z polichlorku winylu. Dla jednej pary dygestoriów wykorzystać należy istniejący kanał wentylacyjny, wyprowadzony nad dach i zamontować wentylator dn300 V=1440-2160m3-h na istniejącej podstawie dachowej. Dla drugiej pary dygestoriów wykonać nowe odprowadzenie wentylacji kanałem wentylacyjnym dn300, wyprowadzić nad dach i zamontować wentylator dn300 V=1440-2160m3-h na podstawie dachowej. Na podłączeniach należy zamontować regulatory przepływu. Instalacja c.o. Należy wykonać instalację wodną pompową systemu zamkniętego o parametrach 80-60 stopni C, zasilaną z istniejącej instalacji c.o. budynku - wymiana grzejników w pomieszczeniu laboratorium. W związku ze zmianą przeznaczenia pomieszczeń zachodzi konieczność przełożenia istniejących grzejników, dostosowanie ich lokalizacji do zmienionej funkcji. Temperatury w powierzchni lokalu nie zmieniają się - podział grzejników w pomieszczeniach jest proporcjonalny do powierzchni i rozdziału istniejących grzejników. Elementami grzejnymi będą grzejniki płytowe stalowe. Przed grzejnikami należy montować zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną, a dla grzejników VK wkładki zaworowe i głowice termostatyczne j.w. Instalację należy wykonać z rur instalacyjnych stalowych łączonych za pomocą spawania lub z rur stalowych o połączeniach zaciskowych za pomocą kształtek systemowych kielichowych z pierścieniem uszczelniającym umieszczonym fabrycznie wewnątrz kielicha. Zaciśnięcia rury i kształtki wykonuje się przy pomocy specjalnego przeznaczonego do tego celu narzędzia. W zależności od wymiarów rur, połączenie zaciskowe należy wykonać przy użyciu szczęk zaciskowych lub opasek zaciskowych. Przy wykonawstwie instalacji ściśle przestrzegać zaleceń i instrukcji montażowych określonych przez producenta systemu. Na odgałęzieniach instalacji należy montować zawory odcinające kulowe, na pionach odpowietrzniki automatyczne dn15. Po wykonaniu instalacji należy wykonać próby ciśnieniowe szczelności instalacji centralnego ogrzewania oraz rozruchu instalacji z regulacją przepływów. Po przeprowadzeniu prób instalacje należy izolować gotowymi elementami z pianki poliuretanowej. Instalacja wodociągowa wody zimnej i ciepłej. Instalację wodociągową włączyć do istniejącej w budynku instalacji. Instalacje wody zimnej dla podłączenia digestorium wykonać z rur instalacyjnych wielowarstwowych pex-al.-pex, łączonych za pomocą kształtek zaciskowych-podejścia do przyborów w ścianach lub w posadzce. Po wykonaniu instalacji należy wykonać próby szczelności instalacji wodnej. Kanalizacja sanitarna. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków do istniejącej w budynku instalacji kanalizacji sanitarnej-odprowadzenie z digestorium. Przewody kanalizacyjne podejścia do przyborów oraz piony od poziomu posadzki należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC jak dla kanalizacji wewnętrznej Szczegółowy zakres prac zawierają: Projekt Architektoniczno-Budowlany: Remont sali seminaryjnej w budynku głównym; przebudowa laboratorium na sale seminaryjne z podłączeniem dygestoriów, zabezpieczenie pionów kanalizacji technologicznej przez zamarzaniem; przebudowa holu audytorium na sale seminaryjne; wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z magazynu odczynników; przebudowa balkonu z maja 2014 r. Autor: ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC, 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3-6 - załącznik nr 9 do SIWZ. Projekt Wykonawczy Architektura + Konstrukcja: Remont sali seminaryjnej w budynku głównym; przebudowa laboratorium na sale seminaryjne z podłączeniem dygestoriów, zabezpieczenie pionów kanalizacji technologicznej przez zamarzaniem; przebudowa holu audytorium na sale seminaryjne; wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z magazynu odczynników; przebudowa balkonu z czerwca 2014 r. Autor: ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC, 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3-6 - załącznik nr 10 do SIWZ. Projekt Wykonawczy Instalacje Elektryczne: Remont sali seminaryjnej w budynku głównym; przebudowa laboratorium na sale seminaryjne z podłączeniem dygestoriów, zabezpieczenie pionów kanalizacji technologicznej przez zamarzaniem; przebudowa holu audytorium na sale seminaryjne; wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z magazynu odczynników; przebudowa balkonu z czerwca 2014 r. Autor: ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC, 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3-6 - załącznik nr 11 do SIWZ. Projekt Wykonawczy Instalacje Sanitarne: Remont sali seminaryjnej w budynku głównym; przebudowa laboratorium na sale seminaryjne z podłączeniem dygestoriów, zabezpieczenie pionów kanalizacji technologicznej przez zamarzaniem; przebudowa holu audytorium na sale seminaryjne; wykonanie wyjścia ewakuacyjnego z magazynu odczynników; przebudowa balkonu z czerwca 2014 r. Autor: ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC, 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3-6 - załącznik nr 12 do SIWZ. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: WYMAGANIA OGÓLNE z czerwca 2014 r. Autor: ARCHITEKT S.C. PRACOWNIA PROJEKTOWA JULIUSZ MODLINGER I MAREK WOŁYNIEC, 50-037 Wrocław, ul. Kościuszki 3-6 - załącznik nr 13 do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy wraz z kartą gwarancyjną - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy zł). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); -kwotę gwarancji (poręczenia); -termin ważności gwarancji (poręczenia); -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a)Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub b)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.14.2014.JS Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej jedną należycie wykonaną robotę budowlaną o wartości co najmniej 180 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że jest to najważniejsza robota budowlana, jaką powinien wykazać Wykonawca. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: a)kierownikiem budowy posiadającym: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b)kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c)kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy spełnia go co najmniej jeden podmiot składający ofertę lub podmioty spełniają go łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną należycie wykonaną robotę budowlaną o wartości co najmniej 180 000 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 4)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5)Dowód wniesienia wadium 8.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 3 (lub odpowiednio 4, 5) oraz w pkt 6. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące warunki zmiany Umowy w stosunku do treści oferty skutkujące możliwością zmiany terminu lub zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, gdy: a)Wykonawca w trakcie realizacji Robót ustali błędy lub braki w dokumentacji projektowej po potwierdzeniu tego faktu przez Projektanta, które uniemożliwią wykonanie Przedmiotu Umowy w ustalonym w niniejszej Umowie terminie lub wymuszą zmiany rozwiązań projektowych- możliwa zmiana terminu Wykonania Przedmiotu Umowy o maksymalnie 1 miesiąc lub zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy; b)Na wniosek Użytkownika obiektu konieczne będzie wstrzymanie wykonywania robót budowlanych w związku z dydaktyczną funkcją obiektu, w którym prowadzone będą roboty- możliwa zmiana terminu Wykonania Przedmiotu Umowy o maksymalnie 2 miesiące; c)Wykonawca wystąpi o zmianę formy zabezpieczenia należytego zabezpieczenie Umowy; d)Wykonawca wystąpi o zmianę zgłoszonego przez wykonawcę w ofercie zakresu rzeczowego wykonywanego przy udziale podwykonawcy; e)Wykonawca wystąpi o zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby tego podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 3.Procedura wprowadzania zmian: Każda zmiana w stosunku do oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności mająca wpływ na przedłużenie czasu na wykonanie Robót stanowiących Przedmiot Umowy musi być dokonana poprzez sporządzenie Aneksu w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia - do 3 miesięcy od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.