eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Usługi transportu koncentratów ołowionośnych i cynkonośnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Legnica: Usługi transportu koncentratów ołowionośnych i cynkonośnych
Numer ogłoszenia: 184837 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu koncentratów ołowionośnych i cynkonośnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu koncentratów ołowiowych, cynkowych i ołowiowo - cynkowych (podstawowe kody odpadu: 100603* 100607* 100401* 100404*). Główne kierunki transportu to trasy Głogów - Legnica, Polkowice - Legnica, Głogów - Polkowice oraz Lubin - Legnica, jednak Zamawiający nie wyklucza możliwości transportu na innych trasach. Przewiduje się transport w części I do około 6000 ton na trasie o długości ok. 70 km i do ok. 6000 ton na trasie o długości ok. 47 km oraz w części II do około 1000 ton na trasie o długości ok. 40 km. Przewidywane miejsca załadunku / dostawy: 1. Huta Miedzi Głogów II, ul. Żukowicka 1, Żukowice 67-200 - godz. 6:00-13:00 2. Plac magazynowy IMN-Polkowice, Polkowice, ul. Zawilcowa, wyjazd w kierunku na Szprotawę, lokalizacja GPS dostępna w SIWZ 3. Metraco - Oddział Odzysku Surowców, Lubin, ul. M. Skłodowskiej-Curie 183 4. Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy - teren Zakładu Doświadczalnego Hutnictwa w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren HM Legnica), hala magazynowa wsadów na terenie placu magazynowego nr 15 (WPW) Część I - materiały podlegające przepisom ADR Transport w ilości maksymalnie ok. 12 000 Mg, przy maksymalnej ilości miesięcznej do 500 Mg. Część II - materiały niepodlegające przepisom ADR Transport w ilości maksymalnie ok. 1000 Mg, przy maksymalnej ilości miesięcznej do 100 Mg. Wykonawca zrealizuje przewóz koncentratu za pomocą pojazdów samowyładowczych (typu wywrotka) zabezpieczonych plandeką, o ładowności min 24 ton. Załadunek zostanie wykonany za pomocą pojazdu typu fadroma przez Zamawiającego lub jego zleceniobiorcę. Kierowcy odbierający odpady z HM Głogów powinni zgłaszać się do Wydziału Logistyki Sprzedaży - Zespół Sprzedaży Pozostałej, mieszczący się przy bramie nr 1, koło biurowca. Kierowcy odbierający odpady z placu IMN w Legnicy powinni po załadunku, zgłosić się do budynku biurowego i osoby nadzorującej prace magazynu (wartownia przy wjeździe na teren placu), celem potwierdzenia odbioru odpadu oraz odbioru dokumentu WZ. Obowiązkiem kierowców jest posiadanie odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej, tj: butów z noskami, długich spodni, koszul z długimi rękawami, kamizelek odblaskowych, rękawic, kasków ochronnych. Kierowcy nie stosujących się do powyższych wymagań nie będą wpuszczani na teren HMG i HML. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie transportu i rozładunku będzie zrealizowane przy użyciu sprzętu i pracowników Wykonawcy lub będących w jego dyspozycji. Transportujący musi posiadać zezwolenie na transport przedmiotowego odpadu na terenie kraju. Za zgodność transportu z przepisami ruchu drogowego i ADR odpowiada Wykonawca. Koszt przewozu, ubezpieczenia na czas przewozu i wyładunku towaru w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca. Terminy poszczególnych dostaw będą zlecane przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzane pisemnie (faks, e-mail) z min. 2 - dniowym wyprzedzeniem. Dopuszcza się także realizację transportów na podstawie ustalonego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu dostaw. Każdorazowa dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu lub harmonogramie będzie potwierdzana dokumentem WZ. Na podstawie sporządzonego dokumentu WZ, potwierdzonego podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania realizacji transportów oraz zlecenia transportu mniejszej ilości ton niż wartości opisane w zamówieniu, co nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. Wstrzymanie usługi transportu musi zostać zgłoszone Wykonawcy z min. 1 dniowym wyprzedzeniem. Posiadaczem transportowanych materiałów jest IMN O/Legnica, który działa w oparciu o wydane pozwolenie zintegrowane Nr 108/2007 z dnia 28.06.2007 r. (ze zm.). Obowiązki wynikające z ustawy o odpadach oraz Prawa Ochrony Środowiska spoczywają na IMN. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł dla części I oraz 1500 zł dla części II. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 SIWZ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (temu wykonawcy zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Podstawa prawna Ustawa z 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zezwolenie na transport odpadu kod 10 06 03* oraz 10 06 07* w kraju, złożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez Wykonawcę - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 2) zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 3) zmianę terminu realizacji poszczególnych transportów przedmiotu umowy II. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. I mogą być: 1) nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, 2) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej), 3) w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności prowadzonej przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, 4) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 5) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.legnica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 09:50, miejsce: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy Sekretariat ul. Złotoryjska 89 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały podlegające przepisom ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport w ilości maksymalnie ok. 12 000 Mg, przy maksymalnej ilości miesięcznej do 500 Mg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały niepodlegające przepisom ADR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Transport w ilości maksymalnie ok. 1000 Mg, przy maksymalnej ilości miesięcznej do 100 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.