eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej do obserwacji przeciwpożarowej obszarów leśnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Szubin: Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej do obserwacji przeciwpożarowej obszarów leśnych
Numer ogłoszenia: 18472 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szubin , ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, faks 052 3910337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu telewizji przemysłowej do obserwacji przeciwpożarowej obszarów leśnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu telewizji przemysłowej do obserwacji przeciwpożarowej lasów. 1.1.1. Zamówienie dotyczy wyposażenia trzech istniejących punktów obserwacyjnych w specjalistyczne urządzenia telewizji przemysłowej, przeznaczonej do obserwacji obszarów leśnych (opis i lokalizacja istniejących punktów obserwacyjnych - w tabeli poniżej) wraz z niezbędną do realizacji zamówienia dokumentacją, koniecznymi uzgodnieniami i pozwoleniami. Lp. Nazwa lokalizacji Współrzędna N (WGS84) Współrzędna E (WGS84) Wysokość podstawy (w m n. p. m.) Opis istniejącego punktu obserwacyjnego 1. Szubin Wieś 53 01 3,55 17 45 3,04 118,23 Maszt stalowy z odciągami o wys.32 m 2. Dębogóra 53 02 29,61 17 29 8,77 162,96 Wieża stalowa z kabiną obserwatora o wys.32m 3. Załachowo 52 55 11 17 50 11 151,88 Wieża stalowa, bez kabiny wys.42m 1.1.2. Sterowanie pracą kamer oraz odbiór obrazu z kamer TV przemysłowej zlokalizowanych na wieżach obserwacyjnych, będzie się odbywać w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym zlokalizowanym w siedzibie Nadleśnictwa Szubin, Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin. 1.1.3. Przesył obrazu i sterowanie miedzy Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Szubin a Punktami Obserwacyjnymi w Dębogórze i Załachowie odbywać się będzie bezprzewodowo (drogą radiową), bezpośrednio lub z wykorzystaniem punktów pośrednich. Odległości Punktów Obserwacyjnych od Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego są następujące: - odległość do Punktu Obserwacyjnego w Dębogórze wynosi w linii prostej ok. 18,0 km, - odległość do Punktu Obserwacyjnego w Załachowie wynosi w linii prostej ok. 12,3 km, 1.1.4. Konieczność zastosowania punktów pośrednich niezbędnych do sterowania i przesyłu drogą radiową określi wykonawca. Wykonawca zaproponuje lokalizację punktów pośrednich. 1.1.5. Wymagania ogólne: Telewizyjny zestaw urządzeń do wczesnego wykrywania zagrożenia pożarowego terenów leśnych musi obejmować głowicę obrotową z zespołem wizyjnym w hermetycznej obudowie, niezbędne układy zasilania z ochroną przed przepięciami, dedykowany panel sterujący zintegrowany z 3 osiowym joystickiem, zapewniający pełną obsługę urządzeń systemu oraz telewizor LCD LED, FullHD z wejściami HDMI 1.3 ( przekątna ekranu 37cal). Urządzenia muszą umożliwiać prowadzenie obserwacji w promieniu 20 km w sprzyjających warunkach atmosferycznych przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu i trwałości mechaniki. Elementy montowane na zewnątrz pomieszczeń muszą gwarantować właściwą pracę przy pełnym zakresie wilgotności względnej powietrza (od 0 do 100 %) w zakresie temperatur od - 10°C do +50°C i być odporne na opady atmosferyczne. Całość instalacji w pomieszczeniu musi zostać wykonana w sposób estetyczny i funkcjonalny. Głowica (napędy) i zespół wizyjny (kamera i obiektyw) muszą być zintegrowane i stanowić zwartą konstrukcję we wspólnej obudowie, odporną na działanie czynników atmosferycznych, w szczególności na napór wiatru. Obudowa z zespołem wizyjnym musi być mocowana w pozycji stojącej. Stopa obudowy musi być przykręcana do platformy wieży lub masztu, a żaden fragment mocowania urządzenia nie może przesłaniać widzenia kamery. Nie dopuszcza się (szyby) w obudowie lub innej przeźroczystej osłony kamery i obiektywu wykonanych z tworzyw sztucznych. Urządzenia muszą być przystosowane do transmisji radiowej sygnału wizji HDTV i sterowania, z zabezpieczeniem przed możliwością niezamierzonego pozostawienia urządzeń w pracy. Nie dopuszcza sie rozwiązań opartych na PC lub innego typu komputerach. W żadnym znaczeniu nie traktuje sie, jako PC sytemu embedded, czyli dedykowanego pod konkretne zastosowanie systemu mikroprocesorowego. 1.1.6. Wymagania funkcjonalne dla urządzeń systemu: - możliwość definiowania sektorów szybkiego ruchu - możliwość zaprogramowania minimum dwóch tras obserwacji automatycznej - funkcja szybkiego przeglądu terenu - możliwość szybkiej orientacji kamery na wskazany kąt - wyświetlanie etykiet charakterystycznych kierunków - pamięć kilku pozycji (położeń) - zapamiętywanie aktualnej pozycji i jej przywoływanie w dowolnym czasie - możliwość przełączania z klawiatury funkcji FOCUS z trybu auto na manual - specjalizowany dedykowany pulpit, zapewniający zdalną, szybką zmianę parametrów pracy kamery za pomocą przycisków, opisanych w sposób sugerujący ich przeznaczenie - funkcje: stop, auto, wybór trasy - uruchamiane jednym naciśnięciem właściwego przycisku, zintegrowany z 3 osiowym profesjonalnym joystickiem - automatyczne wyłączanie urządzeń na wieży (maszcie) po godzinie od stwierdzenia braku sterowania. 1.1.7. Wymogi, jakie muszą spełniać poszczególne elementy TV przemysłowej: a) zestaw wizyjny (kamera + obiektyw + monitor) - kolorowa kamera cyfrowa CMOS Full HD będzie zapewniać format sygnału wizji HDTV (1080i/60) w proporcjach 16:9, z zastosowaniem przetwornika min. 2.000.000 pikseli. - kamera musi zapewniać prawidłową obserwację przy dużym kontraście oświetlenia nieba i lasu, - kamera musi posiadać funkcję zdalnego załączania kompensacji wstecznego oświetlenia, - kamera musi posiadać możliwość zdalnego przełączania trybów pracy z pulpitu sterującego, w celu zapewnienia dostosowania przez operatora systemu optymalnych nastaw parametrów kamery do aktualnych warunków, w tym wzmocnienia i funkcję zmiany współczynnika korekcji Gamma, - dla uzyskania możliwie najlepszej jakości obrazu w trudnych, zmieniających się warunkach oświetlenia, - zastosowany zespół wizyjny musi posiadać 20 krotną wielkość zmiany długości ogniskowej i zapewniać w trybie wyświetlania 1080i/60 minimalny kąt obserwacji 3 stopnie (hor.), - kamera musi posiadać możliwość cyfrowego powiększenia 10x, - automatyczne dostosowanie parametrów pracy do aktualnych warunków obserwacji, - wyświetlanie kierunku obserwacji i zaprogramowanych nazw własnych obiektów terenowych, - obraz (sygnał wizji HD (1080i)) musi być wyświetlany w sposób płynny bez zauważalnych opóźnień w rozdzielczości 1080i/60 dla zestawu HDTV, - w skład zestawu HDTV wejdą 3 monitory kolorowe. Zostaną zastosowane monitory FullHD, LCD LED z wejściem HDMI o przekątnej 37 cali, - zestaw zapewni płynność i czytelność obrazu w ruchu, także przy maksymalnej długości ogniskowej. b) głowica obrotowa i sterowanie - głowica pełnoobrotowa n x 360 st. dla ruchu panoramicznego (bez powracania), - regulacja położenia pionowego osi optycznej w zakresie +10o do -20o lub więcej, przystosowana do pracy w zewnętrznych warunkach otoczenia, w temp. -10oC do +50oC, - prędkość obrotowa w ruchu automatycznym dostosowana do długości ogniskowej, zapewniająca płynność przesuwu (brak szarpania obrazu pochodzącego od napędu) i dobrą czytelność obrazu, przy maksymalnej długości ogniskowej, - czas pełnego obrotu - ok.8 minut przy obserwacji automatycznej, - czas pełnego obrotu od 5s do 24h, - szybkie osiąganie zadanego położenia kątowego, czas szybkiego półobrotu poniżej 20 sekund, - urządzenie musi wyświetlać stale kąty położenia osi optycznej z dokładnością do 1°, w przypadku zbliżeń do 15 , - urządzenie musi posiadać funkcję automatycznego, programowanego śledzenia horyzontu, - głowica musi posiadać masę poniżej 5 kg i być łatwa w montażu i demontażu, - głowica musi posiadać uchwyt do linki asekuracyjnej, - głowica musi posiadać system odparowywania szyby (grzałka), - osoba obsługująca musi mieć możliwość pełnego ręcznego sterowania kamerą (kierunek poziomy i pionowy, ogniskowa, ostrość), - zestaw będzie pracował w trybie automatycznym, będzie umożliwiał zaprogramowanie minimum dwóch tras obserwacji automatycznej, - zestaw będzie posiadał możliwość regulacji prędkości obrotu w kierunku poziomym, - zestaw automatycznie dostosuje prędkość obrotu w poziomie do aktualnie nastawionej ogniskowej obiektywu, - zestaw automatycznie dostosuje pionowy kierunek obserwacji do kierunku poziomego podczas pracy w trybie automatycznym, - zestaw będzie miał możliwość omijania podczas pracy w trybie automatycznym określonych sektorów, - sterowanie ręczne odbywać się będzie w czasie rzeczywistym, - zestaw umożliwi zapamiętywanie aktualnej pozycji i jej wywoływanie, pamięć minimum 3 zapamiętanych pozycji, - sterowanie za pomocą dedykowanej klawiatury, wszystkie funkcje uruchamiane za pomocą przycisków, opisanych w sposób sugerujący ich przeznaczenie, c) bezprzewodowy przesył obrazu i sterowanie - bezprzewodowy przesył obrazu i sterowania ma zapewnić tą samą jakość obrazu i komfort sterowania jak przy rozwiązaniach przesyłu i sterowania realizowanych przewodowo, - bezprzewodowy przesył obrazu i sterowanie będzie realizowane przy wykorzystaniu darmowych częstotliwości, - w przypadku przesyłania obrazu cyfrowego dopuszcza się kompresję H.264 w wersji 4.1 lub wyższej. - bezprzewodowy przesył obrazu i sterowanie ma odbywać się pomiędzy wieżą w miejscowości Załachowo a masztem w miejscowości Szubin Wieś; pomiędzy masztem w miejscowości Dębogóra a masztem w miejscowości Szubin Wieś oraz pomiędzy masztem w miejscowości Szubin a Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym w siedzibie Nadleśnictwa Szubin Wieś. d) pozostałe wymagania - urządzenia systemu muszą posiadać niezbędne 2-stopniowe zabezpieczenia przed przepięciami, - instalacja elektryczna oraz sterująca w pomieszczeniach natynkowa winna być prowadzona w listwach maskujących, - menu urządzenia w języku polskim, - instrukcje obsługi w języku polskim, e) postanowienia w zakresie gwarancji i rękojmi: - Zamawiający na całość przedmiotu zamówienia będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze końcowym w formie i treści określonej w załączniku nr 1 do (wzoru umowy - zał. nr 5 do siwz). 1.1.8. Wszystkie zastosowane urządzenia muszą mieć zapewnioną kompleksową ochronę odgromową i przeciwprzepięciową. 1.1.9. Wykonawca określi roczne koszty utrzymania urządzeń telewizji przemysłowej, na które składa się: koszt niezbędnej energii elektrycznej, koszt opłat ponoszonych na realizację przekazu obrazu i sterowania. 1.1.10. Wykonawca określi pobór mocy przez TV przemysłową i bezprzewodowy system przekazu obrazu w [W]. 1.1.11. Wykonawca wykona również niezbędną do realizacji zamówienia dokumentację techniczną zawierającą co najmniej opis urządzeń, zabezpieczeń, zasadę działania itp, oraz uzyska wszelkie uzgodnienia i pozwolenia, jeżeli będzie to konieczne. 1.1.12. Niezwłocznie po wykonaniu instalacji zestawów telewizyjnych Wykonawca przeprowadzi szkolenie w siedzibie Zamawiającego osób wskazanych przez Zamawiającego (co najmniej dwóch pracowników nadleśnictwa) w zakresie obsługi i administracji przedmiotu zamówienia. 1.1.13. Wraz z odbiorem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, która będzie obejmowała co najmniej: - instrukcję obsługi, - dokumentację techniczną, - ewentualne uzgodnienia, - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na zastosowane materiały i urządzenia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych w zakresie proponowanych urządzeń, pod warunkiem posiadania nie gorszych właściwości technicznych i użytkowych. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że dane urządzenie posiada nie gorsze właściwości techniczne i użytkowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.23.10.00 - Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym 32.22.40.00 - Telewizyjna aparatura nadawcza .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 4.000,00 zł. (słownie : cztery tysiące złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 24.01.2012r. do godz. 9.00. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 13) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób oceny spełnienia warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, obejmujący co najmniej dwa odrębne zamówienia polegające na dostawie i montażu systemu telewizji przemysłowej umożliwiającego obserwację terenu w promieniu minimum 20km o wartości co najmniej 75.000,00 zł brutto każda. W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów sporządzonych w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona stosownego przeliczenia na złote podczas badania złożonych ofert - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek uznaje się za spełniony po przedstawieniu informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów sporządzonych w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona stosownego przeliczenia na złote podczas badania złożonych ofert - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    szczegółowy opis oferowanych urządzeń - zgodny z wszystkimi wymaganiami zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - wraz z załączoną dokumentacją techniczną, opisami, folderami, instrukcjami, zdjęciami, itp. oraz opisem działania całego systemu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin Budynek A - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.