eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zorganizowanie i przeprowadzenie dwunastu jednodniowych szkoleń z zakresu gospodarki niskoemisyjnej w perspektywie finansowej 2014-2020, doradztwo w zakresie odnawialnych źródeł energii, efektywności energetycznej i opracowywania planów gospodarki niskoemisyjnej, oraz opracowanie i wydanie dwóch specjalistycznych publikacji w tematyce gospodarki niskoemisyjnej dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z obszaru województwa wielkopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwunastu jednodniowych szkoleń z zakresu gospodarki niskoemisyjnej w perspektywie finansowej 2014-2020, doradztwo w zakresie odnawialnych źródeł energii, efektywności energetycznej i opracowywania planów gospodarki niskoemisyjnej, oraz opracowanie i wydanie dwóch specjalistycznych publikacji w tematyce gospodarki niskoemisyjnej dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z obszaru województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 184627 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego , Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 626 70 80, faks 61 626 70 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwunastu jednodniowych szkoleń z zakresu gospodarki niskoemisyjnej w perspektywie finansowej 2014-2020, doradztwo w zakresie odnawialnych źródeł energii, efektywności energetycznej i opracowywania planów gospodarki niskoemisyjnej, oraz opracowanie i wydanie dwóch specjalistycznych publikacji w tematyce gospodarki niskoemisyjnej dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z obszaru województwa wielkopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dwunastu jednodniowych szkoleń z zakresu gospodarki niskoemisyjnej w perspektywie finansowej 2014-2020, doradztwo w zakresie odnawialnych źródeł energii, efektywności energetycznej i opracowywania planów gospodarki niskoemisyjnej, oraz opracowanie i wydanie dwóch specjalistycznych publikacji w tematyce gospodarki niskoemisyjnej dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z obszaru województwa wielkopolskiego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ, dalej zwany SOPZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.54.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 93.31.22.10 - 93.31.22.10 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie) co najmniej: a) organizację min. 5 jednodniowych szkoleń z zakresu gospodarki energetycznej (w tym gospodarki niskoemisyjnej) dla łącznej liczby min. 100 osób; b) opracowanie merytoryczne min. 1 dokumentu dotyczącego gospodarki niskoemisyjnej. Wymieniony wyżej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku Wykonawca musi wykazać,że: a) dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi min. 3 letnie doświadczenie zawodowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w doradztwie i konsultingu z zakresu zarządzania energią; b) dysponuje, co najmniej 3 osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu postępowania, którzy przeprowadzili (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 szkoleń / warsztatów / wystąpień z zakresu gospodarki niskoemisyjnej / finansowania inwestycji w perspektywie finansowej 2007-2013 dla łącznej liczby min. 100 osób Wymieniony wyżej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli to dotyczy, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony (w myśl art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - jeżeli to dotyczy, pełnomocnictwo do podpisania oferty, w tym do podpisania wszystkich oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą; - wypełniony Formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2 do SIWZ; - wypełniony Formularz cenowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, pok. 701, piętro VII.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, pok. 701, piętro VII.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.