eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłaj › KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Kłaj: KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2.
Numer ogłoszenia: 184427 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161703 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłaj, 655, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 012 2841100 w. 36, faks 012 2841133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu pn. Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj- etap 2 w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Projekt obejmuje spełnienie następujących wskaźników produktu: -Liczba gospodarstw domowych, które otrzymały dofinansowanie dostępu do Internetu: 45 szt. -Liczba zakupionych zestawów komputerowych: 80 szt. -Liczba przeprowadzonych szkoleń, warsztatów, treningów, wizyt studyjnych: 9 szt. -Liczba jednostek sektora publicznego podległych Wnioskodawcy, które otrzymały dofinansowanie dostępu do Internetu: 5 szt. Projekt obejmuje spełnienie następujących wskaźników rezultatu: -Liczba osób, które uzyskały możliwość dostępu do Internetu: 180 szt. -Liczba szkół, która uzyskała możliwość dostępu do Internetu: 5 szt, -Liczba uczniów korzystających z infrastruktury wspartej w wyniku realizacji projektu: 600 szt. -Liczba przeszkolonych osób: 90 szt. -Liczba osób korzystających z usług on-line: 90 szt. -Liczba jednostek sektora publicznego podległych Wnioskodawcy, które uzyskały możliwość dostępu do Internetu: 5 szt. Opis projektu: W ramach projektu planuje się następujące działania: 1. Usługi doradcze; 2. Zakup i amortyzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych: planuje się zakup 80 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem wg. specyfikacji - 45 szt. komputerów dla BO oraz 35 szt. komputerów dla jednostek podległych. Dla BO i jednostek podległych zaplanowano aktualizację oprogramowania oraz zakup licencji praw najmu dla oprogramowania w ilościach odpowiadających nabywanym komputerom. Niezbędnym dla jednostek podległych jest nabycie 2 szt. drukarek kolorowych wg specyfikacji. W celu zachowania bezpieczeństwa użytkowania powyższego sprzętu planuje się również zakup i instalację w pomieszczeniach (1 pracownia, 2 świetlice, 3 biblioteki) w jednostkach podległych niezbędnego sprzętu sieciowego związanego bezpośrednio z udostępnianiem internetu i bezpieczeństwem przesyłanych danych. Aby utrzymać jakość i niezawodność nabywanych sprzętów wśród kategorii wydatków planuje się także koszty modernizacji i serwisu sprzętu komputerowego. 3. Usługi inne: Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych- jednostki podległe- 5 kpl. Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych- uczestnicy projektu- 45 szt., Dostarczenie łącza internetowego przez okres 24 miesięcy. 4. Koszt ubezpieczenia: przewidziano ubezpieczenie zakupionego sprzętu na 2 lata (dla BO i jednostek podległych)- 80 szt. 5. Szkolenia: planuje się przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 90 osób (grupy 10 os. po 2 osoby z gospodarstwa domowego, 3 dni, 12 h na osobę). 6. Promocja projektu: zaplanowano zakup 5 szt. tablic informacyjnych i 2 standy promujące projekt, 3 ogłoszenia w mediach i komplet materiałów informacyjno- promocyjnych. Informacja o projekcie, warunki uczestnictwa będą zamieszczane na stronie internetowej Wnioskodawcy. 7. Koszty ogólne: wynagrodzenie dla Koordynatora projektu; wynagrodzenie dla podmiotu zewnętrznego odpowiedzialnego za finansowe zarządzanie projektem oraz dodatki specjalne dla personelu wsparcia projektu (pracowników UG zaangażowanych w projekt). Dostęp do internetu otrzymają: 45 gospodarstwa domowe spełniające kryteria GOPS, w tym 20 dzieci i młodzieży uczącej się uprawnionej do uzyskania stypendium socjalnego oraz z dobrymi wynikami w nauce oraz 20 gospodarstwa domowe upoważnione do wsparcia z pomoc społeczną i świadczenia oraz dla 5 osób niepełnosprawnych lub samotnych rodziców. Działania koordynacyjne obejmą 5 jednostek podległych Beneficjentowi. W projekcie założono przetargi na: 1- dostawę sprzętu PC, szkolenia BO z zakresu obsługi komputera, usługi serwisowe i modernizację sprzętu, 2- na wykonanie przyłączy dla BO i jednostek podległych i usługi dostępu do internetu i serwis sieci, 3- wykonanie materiałów promocyjnych. Zakres zamówienia: Do obowiązków koordynatora projektu będzie należało: Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektu: Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie- Kłaj- etap 2 prowadzący do osiągnięcia jego celu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, a także zapewnienie trwałości projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, a w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn; z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązującymi na dzień dokonania odpowiedniej czynności oraz z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POIG. Prowadzenie wszystkich działań w ramach projektu, w tym w szczególności: Wsparcie Beneficjenta środków (Gmina Kłaj) zwanym w niniejszej SIWZ Zamawiającym w : - przygotowanie przetargu na dostawę sprzętu PC, szkolenia BO z zakresu obsługi komputerów, szkolenia BO z zakresu obsługi komputerów, usługi serwisowe i modernizację sprzętu, - przygotowanie przetargu na wykonanie przyłączy dla BO i jednostek podległych i usługi dostępu do internetu i serwis sieci, - przygotowanie przetargu na wykonanie materiałów promocyjnych. - przygotowanie zamówień publicznych poniżej kwoty 30 000 euro -sprawowanie nadzoru nad prawidłową i terminową dostawą i instalacją sprzętu, realizacją szkoleń, promocji nad jakością internetu oraz wszelkich czynnościach objętych umową o dofinansowanie, -raportowanie Zamawiającemu postępów z realizacji wszystkich etapów projektu, -bieżące monitorowanie wskaźników projektu, -bieżące aneksowanie harmonogramów rzeczowo- finansowych projektu; sporządzanie aneksów do umowy o dofinansowanie na potrzebę Beneficjenta. -przygotowywanie wszelkiego rodzaju odwołań, odpowiedzi na pisma od Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, -uczestniczenie w odbiorach prac oraz kontrolach Władzy Wdrażającej, -wsparcie przy rekrutacji BO, -opracowanie regulaminu wykorzystania sprzętu komputerowego i internetu, -kontrola wykonawców w zakresie świadczonego serwisu i utrzymanie sprzętu oraz usług internetowych, -wsparcie Wnioskodawcy przy procedurze odzyskania sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania.Koordynator projektu - ponosi odpowiedzialność za realizację projektu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo - Handlowo Usługowe Arcus Wacław Olko, ul. Urszulańska 27, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18327,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18327,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.