eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Projekt modernizacji i termomodernizacji budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Bartoszyce: Projekt modernizacji i termomodernizacji budynku.
Numer ogłoszenia: 184405 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt modernizacji i termomodernizacji budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie dokumentacji projektowej modernizacji i termomodernizacji budynku biurowego usytuowanego przy ul. Hubalczyków 2 w Bartoszycach. Należy opracować dokumentację budowlaną i wykonawczą w formie papierowej w ilości -5 egz. i w formie elektronicznej - l szt oraz uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa sporządzona będzie w oparciu o: - zlecenia nr IZNR.5183.142.2015.wm z dnia 13.03.2015 wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, które są załącznikiem do siwz - dokumentację z przeprowadzonych przez firmę FDUB Europrojekt Zbigniew Chomiczewski badań architektonicznych, która jest załącznikiem do siwz. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 2.2 sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z podziałem na branże, 2.3 sporządzenie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót z podziałem na branże 3. Należy opracować projekt wykonawczy w zakresie: 3.1 branży budowlanej, 3.2 wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z kotłowni na paliwo gazowe, 3.3 wewnętrznej instalacji elektrycznej z możliwością opomiarowania zużycia energii w każdym lokalu, 3.4 pozostałych instalacji technicznych zgodnie z wymogami dla tego typu obiektów. 4. W oparciu o przyjęte założenia ustala się w poziomie parteru i I piętra utrzymanie dotychczasowych funkcji tj. lokale biurowe, a w poziomie piwnicy lokal użytkowy na potrzeby Stowarzyszenie NORA oraz pomieszczenia kotłowni. 5. Założenia zakresu robót zewnętrznych. 5.1 Osuszenie ścian piwnicznych budynku z wykonaniem izolacji poziomej i pionowej. 5.2 Przeprowadzenie robót zgodnie z wytycznymi nr IZNR.5183.142.2015.wm z dnia 13.03.2015r WKZ w Olsztynie 5.3 Wymiana pokrycia dachu z wymianą rynien, rur spustowych, obróbek dekarskich. 6. Założenia zakresu robót wewnętrznych. 6.1 Ogrzewanie: pełny zakres z wymianą grzejników, zaworów i rur na miedziane. 6.2 Instalacja elektryczna: zgodnie z wymogami technicznymi dla tego typu lokali. 6.3 Instalacja wody zimnej: z uwagi na charakter budynku i przeprowadzony remont węzłów sanitarnych w poziomie parteru i I piętra nie zachodzi potrzeba jej wymiany. 6.4 Instalacja sanitarna: jw. 6.5 Stolarka okienna i drzwiowa: zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 6.6 Stolarka drzwiowa wewnętrzna: typowa wykończona fabrycznie. 6.7 Posadzki; w pomieszczeniach biurowych panele podłogowe w korytarzach i ciągach komunikacyjnych płytki ceramiczne gres lub wykładzina podłogowa. 6.8 Uzupełnienie i naprawa uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach. 6.9 Montaż sufitów podwieszanych systemowych/kasetonowych. 6.10 Wykonanie wentylacji grawitacyjnej budynku z zastosowaniem rur spiro. 6.11 Roboty malarskie: w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatki schodowej malowanie tynków z szpachlowaniem farbami emulsyjnymi. 6.12 Malowanie lamperii, balustrady schodowej, farbą olejną. 7. Kosztorys inwestorski oraz przedmiary należy sporządzić z podziałem na: 7.1 roboty zewnętrzne, 7.2 roboty wewnętrzne 8. Inne uwarunkowania Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową. Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa przeciwpożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. Zamawiający informuje, że niniejszy opis nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez Wykonawcę koncepcji. Akceptowana przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą opracowania projektu budowlanego. 9. Opis ogólny nieruchomości zabudowanej. 9.1 Nieruchomość nr 51/4 o pow. 319m2, obręb nr 4 zabudowana budynkiem przy ul. Hubalczyków 2 w Bartoszycach, nieruchomość stanowi własność Gminy Miejskiej Bartoszyce, księga wieczysta KW OLIY/00011513/9 prowadzona przez Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bartoszycach. Budynek wpisany do rejestru zabytków Decyzją A-1506 z dnia 11 kwietnia 1985r. 9.2 Budynek zbudowany jako typowa kamienica miejska na pocz. XX wieku. Wzniesiona na planie prostokąta, z bocznymi ryzalitami, kalenicowo do ulicy. Murowana i otynkowana. Piętrowa, ośmioosiowa, kryta dachem dwuspadowym. Układ pomieszczeń dwutraktowy, z traktami przedzielonymi korytarzem. Fasadę zdobią boniowania, gzymsy: podokienny, kordonowy,i wieńczący na kroksztynach. Otwory okienne prostokątne. Obiekt jest budynkiem wolnostojącym, podpiwniczonym o 2 kondygnacjach nadziemnych z poddaszem. Fundament kamienny. Ściany piwnic oraz kondygnacji nadziemnych murowane z cegły ceramicznej, pełnej. Strop nad piwnicą: w zasadniczej części sklepienia łukowe ceglane a w części po zlikwidowanej klatce schodowej, żelbetowy, płytowy. Nad parterem, i piętrem strop drewniany ze ślepym pułapem. Dach drewniany dwuspadowy o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej, odeskowany i pokryty blachą ocynkowaną. Stolarka okienna drewniana, skrzynkowa, drzwi wewnętrzne płytowe, podłogi drewniane z wykładziną rulonową PCV w korytarzu na parterze, w pomieszczeniach piwnicznych oraz sanitariatach płytki ceramiczne. 9.3 Obecnie w budynku znajdują się: parter i I piętro biura, a w pomieszczeniach piwnicznych lokal użytkowany przez Stowarzyszenie NORA oraz pomieszczenia kotłowni. 3.4 Wyposażenie techniczne budynku stanowi instalacja elektryczna, wod-kan z podłączeniem do sieci miejskiej, lokalna instalacja centralnego ogrzewania z kotłem na paliwo gazowe, cwu przy pojedynczych umywalkach i sanitariatach z term i podgrzewaczy elektrycznych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00, słownie: dwa tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwu usług w zakresie projektowania modernizacji budynków z lokalami użytkowymi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uszczegółowienie - zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uszczegółowienie - zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie ostatecznego terminu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 17A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 17c sala narad.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.