eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 184374 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: -Część I:Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami w pomieszczeniach: -1.03; -1.04; -1.05; -1.05a; -1.06; -1.17 -Część II: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami w pomieszczeniach: 0.15/0.16; 2.29; 3.51; 3.53; 3.62; 3.69 Część III: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami w pomieszczeniu 4.53 (chłodnia). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja wykonawcza- załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest częścią realizowanego projektu pn. Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego - Kampus Ochota (CENT III), finansowanego przy współudziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet II. Infrastruktura sfery B + R, działanie 2.1 Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. 4. Wymogi instytucji uprawnionych do nadzoru i kontroli projektów dofinansowanych z funduszy strukturalnych (w tym: Zarządzającej i Pośredniczącej) wskazane są w wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego, obowiązujących dla danego programu, w tym przypadku dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG). Wytyczne wydawane są na podstawie art. 35 ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju i dostępne na stronie Instytucji Zarządzającej programem, a ich aktualizacja każdorazowo ogłaszana w Monitorze Polskim. Dla celów realizacji i rozliczenia projektu są to przede wszystkim Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO IG, określające katalog wydatków kwalifikujących się do objęcia wsparciem i sposób ich dokumentowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ). Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów,urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 7. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Dla części I: 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych); Dla części II: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Dla części III: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I: Wykonawca wykaże minimum 3 roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda z 3 wykazanych robót budowlanych musi zawierać w swoim zakresie roboty wielobranżowe. Przez roboty wielobranżowe Zamawiający rozumie: roboty budowlane wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi. Jedna z 3 wskazanych robót budowlanych musi być związana z prowadzeniem prac w obiekcie posiadającym laboratoria chemiczne lub biologiczne; lub Wykonawca wykaże minimum 3 adaptacje pomieszczeń dla potrzeb aparatury badawczej o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dla części II i III: Wykonawca wykaże minimum 3 roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż: dla części II: 200 000,00 zł każda, dla części III: 100 000,00 zł każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda z 3 wykazanych robót budowlanych musi zawierać w swoim zakresie roboty wielobranżowe. Przez roboty wielobranżowe Zamawiający rozumie: roboty budowlane wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi i teletechnicznymi. Jedna z 3 wskazanych robót budowlanych musi być związana z prowadzeniem prac w obiekcie posiadającym laboratoria chemiczne lub biologiczne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi. a) kierownik robót (minimum 1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mający co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót lub kierownika budowy. W okresie wykazanego trzyletniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia. b) wskazana do wykonania zamówienia osoba musi mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany terminu realizacji Umowy wywołaną: a) wstrzymaniem realizacji Robót przez Nadzór Budowlany, b) przerwami w realizacji Robót wprowadzonymi przez Zamawiającego, niezależnymi od Wykonawcy, c) wykonaniem prac zmieniających zakres Robót, zgodnie z § 11 wzoru Umowy, d) zleceniem prac dodatkowych lub uzupełniających mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia Robót, 2) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na warunkach określonych ustawą - Prawo zamówień publicznych, 3) ograniczenia zakresu Robót i zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót zaniechanych, 4) zmiany kierowników robót z zachowaniem wymaganych kwalifikacji, 5) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), zgodnie ze zmianami zarejestrowanymi w KRS, 6) zmiany podwykonawcy na podwykonawcę, któremu zlecono ten sam zakres robót, 7) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji Umowy, 8) wykonania prac zmieniających zakres Robót, zgodnie z § 11 wzoru Umowy, 9) dołączenia dokumentów określonych w § 6 wzoru Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna pod Wizytkami, II piętro, p.32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna pod Wizytkami, II piętro, p.32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną, przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 4. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem może być przekazywana wyłącznie w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres: agata.baran@adm.uw.edu.pl i dzp@adm.uw.edu.pl. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 5, przed upływem wymaganego terminu. 5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pok. 32 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa fax.: 22 - 55 22 507 e-mail: agata.baran@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Korespondencję mailem (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer sprawy - DZP-361-85/2015 6. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany numer sprawy - Nr DZP-361-85/2015 7. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW nr 54 z dnia 12 listopada 2014 r. opublikowanego pod adresem http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/1917/M.2014.242.Zarz.54.pdf) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 8. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Agata Baran - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel. 22 55-20-831 Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. 9. Z osobą wymienioną w ust. 8 można kontaktować się w dni robocze w godzinach 9.00 - 15.00 telefonicznie. 10. Przedmiot zamówienia jest częścią realizowanego projektu pn. Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego - Kampus Ochota (CENT III), finansowanego przy współudziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet II. Infrastruktura sfery B + R, działanie 2.1 Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. 11. Wymogi instytucji uprawnionych do nadzoru i kontroli projektów dofinansowanych z funduszy strukturalnych (w tym: Zarządzającej i Pośredniczącej) wskazane są w wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego, obowiązujących dla danego programu, w tym przypadku dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG). Wytyczne wydawane są na podstawie art. 35 ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju i dostępne na stronie Instytucji Zarządzającej programem, a ich aktualizacja każdorazowo ogłaszana w Monitorze Polskim. Dla celów realizacji i rozliczenia projektu są to przede wszystkim Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO IG, określające katalog wydatków kwalifikujących się do objęcia wsparciem i sposób ich dokumentowania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III- część I: zmiany związane z pomieszczeniami: -1.03; -1.04; -1.05; -1.05a, -1.06; -1.17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III- część I: zmiany związane z pomieszczeniami: -1.03; -1.04; -1.05; -1.05a, -1.06; -1.17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III- część I: zmiany związane z pomieszczeniami:0.15/0.16; 2.29; 3.51; 3.53; 3.62; 3.69.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III- część I: zmiany związane z pomieszczeniami:0.15/0.16; 2.29; 3.51; 3.53; 3.62; 3.69.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III- część I: zmiany związane z pomieszczeniem 4.53 (chłodnia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianami wprowadzonymi przez Użytkowników w II etapie budynku CENT III- część I: zmiany związane z pomieszczeniem 4.53 (chłodnia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.