eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zorganizowanie wycieczki - warsztatów przyrodniczo - edukacyjnych w Michałówce dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlic Środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a i przy ul. Smetany 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Łódź: Zorganizowanie wycieczki - warsztatów przyrodniczo - edukacyjnych w Michałówce dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlic Środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a i przy ul. Smetany 4
Numer ogłoszenia: 184304 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki - warsztatów przyrodniczo - edukacyjnych w Michałówce dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlic Środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a i przy ul. Smetany 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zmówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 63 51 10 00 - 4 organizacja wycieczek 63 00 00 00 - 4 usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63 51 40 00 - 5 usługi świadczone przez przewodników turystycznych 55 30 00 00 - 3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60 17 10 00 - 7 wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowej wycieczki - warsztatów przyrodniczo - edukacyjnych Kraina Mydełek w Michałówce dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlic Środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a i przy ul. Smetany 4. 3. Uczestnikami wycieczki- warsztatów przyrodniczo -edukacyjnych, będzie łącznie 41 osób, w tym: 35 dzieci i 6 wychowawców. 4. Wycieczka - warsztaty przyrodniczo -edukacyjne powinna być zorganizowana w dniu 31 sierpnia 2015 roku. 5. Program wycieczki winien obejmować realizację Programu Podstawowego oraz warsztatów, w tym co najmniej: 1) wyjazd z przed budynku Świetlicy Środowiskowej mieszczącej się w Łodzi przy ul. Smetany 4, w dniu wycieczki o godz. 8:00, 2) warsztaty tematyczne: Kraina Mydełek, 3) obiad (ognisko z pieczeniem kiełbasek, pieczywo, napoje w tym ciepłe), 4)poznawanie i uczenie się rozróżniać narzędzi rolniczych, 5) gry i zabawy w plenerze prowadzone przez nauczycieli wychowania fizycznego, 6) powrót w dniu wyjazdu o godz. 20:00 przed budynek Świetlicy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Smetany 4. 6. W dniu wycieczki, przed wyjazdem autokar musi być skontrolowany przez policję a protokół z kontroli musi być przedłożony opiekunowi grupy. 7. Zamawiający przekaże drogą elektroniczną lub faksem Wykonawcy imienną listę uczestników wycieczki nie później niż na pięć dni kalendarzowych przed rozpoczęciem wycieczki. 8. Wykonawca powinien: 1) posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) zatrudnić do wykonania zamówienia osoby z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, 3) posiadać środki finansowe do wykonania zamówienia, 4) zapewnić zabezpieczenie logistyczne, medyczne i organizacyjne oraz podjąć wszystkie niezbędne działania, mające na celu bezpieczeństwo uczestników, 5) dysponować sprawnym technicznie pojazdem o standardzie odpowiadającym wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami w ilości wymaganej przepisami prawa, do zapewnienia całodobowej obsługi tych pojazdów, 6) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewni na koszt własny autokar zastępczy, 7) podstawić autokar na minimum 30 minut przed wyjazdem, 8) ubezpieczyć uczestników wycieczki w wybranym przez siebie towarzystwie ubezpieczeniowym w zakresie NNW, 9) Wykonawca złoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem wycieczki, 10) zapewnić przejazd autokarem trasą zapewniającą najkrótszy czas podróży, 11) zapewnić autokar sprawny technicznie, posiadający jeden pokład pasażerski, nie starszy niż 10 lat, wyposażony w klimatyzację, wygodne fotele z pasami bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników, 12) uzgodnić z uczestnikami minimalną ilość postoi. 9. Zaproponowana cena za jedną osobę winna zawierać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym uregulować wszelkie opłaty: drogowe, parkingowe, bilety wstępów i inne opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 10. Należność za przedmiot zamówienia stanowić będzie iloczyn cen jednostkowych za osobę przez liczbę osób biorących udział w wycieczce. 11. Wykonawca wystawi fakturę po wykonaniu przedmiotu zamówienia, po potwierdzeniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, ilości uczestników. 12. Zapłata za zrealizowanie przedmiotu zamówienia będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 13. Do grupy uczestników wycieczki Wykonawca nie będzie mógł dołączać innej grupy. 14. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem wycieczki, szczegółowy jej harmonogram. 15. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku: 1) likwidacji lub ogłoszenia upadłości Wykonawcy, 2) niedostarczenia pomimo wezwania szczegółowego programu wycieczki, 3) nierozpoczęcia realizacji zamówienia w przewidzianym terminie. 16. W przypadku nie realizowania programu wycieczki przez Wykonawcę, nie wynikającego z jego winy, zobowiązany będzie on do zaoferowania Zamawiającemu innego świadczenia zastępczego mającego równą wartość zastąpionej usługi. 17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18. Każdy Wykonawca w prowadzonym postepowaniu może złożyć tylko jedną ofertę.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 63.00.00.00-4, 63.51.40.00-5, 55.30.00.00-3, 60.17.10.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany we właściwym rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 196) ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności, obejmującego miejsca realizacji przedmiotu zamówienia objętego ofertą i proponowanej trasy przejazdu. Wykonawca, jako dowód, przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego marszałka województwa

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 2)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrazić w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zmówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór, załącznik nr 3). Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby, uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do udostępnienia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 11 składają wspólnie ofertę, przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w roz. VI od pkt 1 do pkt. 4 powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie). b) oświadczenia lub dokumenty wskazane w roz. VI pkt. 5 i pkt. 10 muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.Numeracja zgodna ze SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, 90-012 Łódź ul. Kilińskiego 102/102a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, 90-012 Łódź ul. Kilińskiego 102/102a sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.