eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Budowa zatoki autobusowej przy ulicy Korczaka w Busku-Zdroju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Busko-Zdrój: Budowa zatoki autobusowej przy ulicy Korczaka w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 184191 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki autobusowej przy ulicy Korczaka w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki autobusowej przy ulicy Korczaka w Busku-Zdroju. Zakres prac: ZATOKA AUTOBUSOWA Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe, Przygotowanie terenu pod budowę: - ścinanie drzew - 2 szt., - mechaniczne karczowanie pni - 2 szt., - wywożenie karpiny i gałęzi, Przygotowanie terenu pod budowę - roboty rozbiórkowe: - rozebranie obrzeży trawnikowych - 86,5 m, - rozebranie krawężników betonowych - 85,8 m, - rozebranie ław pod krawężniki - 6,44 m3, - rozebranie istniejącego ogrodzenia wraz z bramą - 78 m, - rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - 183,9 m2, - rozebranie nawierzchni betonowej zjazdu mechanicznie - 46,5 m2, - rozebranie płyt fundamentowych - 58,5 m2, - wywiezienie gruzu - 53,10 m3, Roboty drogowe - roboty ziemne: - roboty ziemne - 832,57 m3, - roboty ziemne dowóz gruntu na nasyp -458,40 m3, - ręczne formowanie nasypów - 518,46 m3, - zagęszczanie nasypów- 518,46 m3, - plantowanie skarp i dna wykopu- 862,82 m2, - humusowanie i obsianie skarp - 443,92 m2, Roboty drogowe - budowa krawężników: - ławy pod krawężniki - 6,80 m3, - krawężniki betonowe - 90,60 m, Roboty drogowe - budowa opornika: - ławy pod opornik - 2,23 m3, - oporniki betonowe - 85,8 m, Roboty drogowe - budowa chodnika: - obrzeża betonowe - 82,9 m, - podbudowa z kruszyw, tłuczeń warstwa górna - 193 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - 193 m2, Roboty drogowe - budowa zjazdu na terenie szkoły z kostki: - ławy pod obrzeża betonowe - 1,39 m3, - obrzeże betonowe - 20,50 m, - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem - 43 m2, - podbudowa z kruszyw, tłuczeń warstwa dolna - 43 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - 43 m2, Roboty drogowe - budowa zatoki autobusowej: - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem - 182,9 m2, - podbudowa betonowa - 182,9 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - 182,9 m2, Roboty drogowe - budowa prefabrykowanych murów oporowych: - roboty ziemne - 12,16 m3, - ręczne formowanie nasypów z ziemi - 12,16 m3, - zagęszczanie nasypów - 12,16 m3, - ławy betonowe -91,20 m2 , - montaż prefabrykowanego elementu oporowego typu L - 76 mb, Roboty drogowe - przestawianie istniejącego ogrodzenia: - montaż istniejącego ogrodzenia stalowego z rozbiórki - 78 mb, - wykonanie nowego ogrodzenia stalowego jak istniejące - 2 mb, Roboty drogowe - montaż rur osłonowych: - montaż rur osłonowych dwudzielnych 28,58 mb, Roboty drogowe - oznakowanie: - słupki do znaków - 1 szt, - przymocowanie tablic znaków drogowych - 1 szt., - oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe - 20 m2, - likwidacja istniejącego oznakowania poziomego jezdni - 4 m2, ELEKTRYKA Przebudowa oświetlenia - demontaż opraw 150 w - 2 szt., - demontaż słupów oświetleniowych - 2 szt., - odkopanie słupa - 2 m3, - demontaż istniejącego kabla YAKY 4x25 do ponownego ułożenia - 25 m, - demontaż istniejącego kabla YAKY 4x25 wraz z utylizacją - 52 m, - wykopy ręczne dla słupów - 2 m3, - montaż słupa z odzysku - 2 szt., - montaż oprawy SODOWEJ ulicznej - 150 W - - 2 szt., - ręczne kopanie rowów dla kabli - 78 m, - układanie rur karbowanych zewnętrznie - 10m, - układanie kabli wielożyłowych - 55 m, - ręczne zasypywanie rowów do kabli - 78 m, - nasypywanie warstwy piasku na dnie wykopu - 156 m, - układanie bednarki w rowach kablowych - 54 m, - badanie i pomiar skuteczności zerowania - 2 pomiary, - badanie i pomiar instalacji - 2 pomiary, Przebudowa linii kablowych nn: - odkopanie ręczne kabli z zasypaniem wykopów - 82,5 m, - demontaż istniejącego kabla YAKYXs 4x120 - 73,5 m, - montaż złącza kablowego z odzysku - 1szt., - ręczne kopanie rowów dla kabli - 84 m, - układanie rur karbowanych zewnętrznie - 10,0m, - układanie kabli wielożyłowych - 16,5 m, - układanie kabli wielożyłowych w rurach - 1,5 m, - układanie kabli wielożyłowych w rurach - 4,5 m, - układanie kabli wielożyłowych ręcznie - 69,0 m, - układanie kabli wielożyłowych ręcznie - 9,0 m, - montaż mufy przelotowej - 2 szt., - ręczne kopanie rowu dla kabli - 84 m, - nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego - 168 m - układanie bednarki w rowach kablowych- 24 m, - montaż uziomu prętowego - 12 m, - badanie i pomiar skuteczności zerowania - 2 pomiary, - badanie i pomiar instalacji - 2 pomiar. Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych (krawężniki, obrzeża, betonowa kostka brukowa itp. ) należy złożyć na paletach, zafoliować i odwieźć na plac składowania przy ul. Langiewicza. W kosztach wykonania zadania należy zatem uwzględnić koszty zakupu palet i folii oraz koszty załadunku, rozładunku oraz przewiezienia na plac składowy. W/w materiały pochodzące z rozbiórki pozostaną tam złożone na paletach. Odległość od ul. Korczaka do miejsca składowania przy ul. Langiewicza wynosi 3,0 km. 2. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; b) przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zatoki autobusowej - załącznik nr 10 do SIWZ; d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych elektryki - załącznik nr 11 do SIWZ; e) projekt budowlany zatoki - załącznik nr 12 do SIWZ; f) projekt budowlany elektryki - załącznik nr 13 do SIWZ; g) projekt wykonawczy zatoki - załącznik nr 14 do SIWZ; h) projekt wykonawczy elektryki - załącznik nr 15 do SIWZ; i) projekt docelowej organizacji ruchu - załącznik nr 16 do SIWZ;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 najważniejszych robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ulicy miejskiej, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1, 2. Kosztorys ofertowy uproszczony przygotowany na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 9 do SIWZ), szczegółowych specyfikacji technicznych, zawierający wygenerowane ceny jednostkowe. Cena jednostkowa poszczególnych pozycji kosztorysowych musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać wszystkie narzuty i być podana bez podatku VAT.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: a)opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią roboty dodatkowe; c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne); d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania; e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych, których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców) f) przedłuży się procedura przetargowa, w związku z wniesionymi odwołaniami lub przedłużeniem okresu związania ofertą. 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót; b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji. c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 d.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.