eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Polkowskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Namysłów: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Polkowskie
Numer ogłoszenia: 184083 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253196 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów, ul. Parkowa 13, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190505, faks 077 4190506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Polkowskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Polkowskie. Droga zgodnie z geodezyjną ewidencją państwową, usytuowana jest na terenie powiatu kluczborskiego (04), gminy Wołczyn (045), na działkach o nr.: 183/2, 184, 185 w obrębie ewidencyjnym Szymonków (0060). 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia/inwestycji - długość odcinka przebudowywanej drogi - 1270 m, - prędkość projektowa - 30 km/h, - prędkość na łukach, zjazdach - z ładunkiem - 5 km/h, - szerokość korony drogi - 5 m, - szerokość jezdni - 3,5 m, - szerokość jezdni na zjazdach - 3 m, - szerokość poboczy - 0,75 m, - mijanki szer. 3 i długości 23 m, skosy 1:7 - dł. 21 m - 2 mijanki, - spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3% w obie strony od osi drogi (profil daszkowy), - nachylenie poboczy - min. 6%, - pochylenie podłużne - należy dostosować do stanu istniejącego z niewielką korektą na odcinku 320 m (dz. 183/2), - minimalne profilowanie łuków skrzyżowań R = 11 m, - przepusty żelbetowe o śr. 600 mm i L= 7,50 m - 2 szt., - przepusty żelbetowe o śr. 400 mm, L= 5,0 m - 3 szt. i 7,50 m - 1 szt., - rowy o przekroju trapezowym, szer. dna 0,40 m, śr. gł. 0,70 m - 2780 + 180 = 2960 m. 2. Zakres zamierzenia obejmuje: 1) usunięcie: starych pni, roślinności zielnej i krzewów z zewnętrznych fragmentów torowiska drogi oraz z powierzchni przygotowywanych pod: mijanki, zjazdy; 2) zdjęcie wierzchniej warstwy nasypu budowlanego na całej długości drogi (piasek drobny, kamienie, okruchy cegły, pyły, humus) warstwą o miąższości 10 cm - na szerokość torowiska drogi oraz z powierzchni mijanek i zjazdów; 3) wykonanie odwodnienia korpusu drogowego rowami chłonnymi o przekroju trapezowym i głębokości ok. 0,70 m, skarpy 1:1 i 1:1,5 dwustronnie na całej długości drogi; 4) wykonanie pod koroną drogi: 2 szt. przepustów żelbetowych o śr. 600 mm i długości każdego z nich 7,5 m; Rury żelbetowe kl. wytrzymałości III 90 kN/m (np. WIPRO) wewnętrzna średnica 600 mm. Produkowane wg PN-EN 1916:2005 - beton C45/55. Ułożone ze spadkiem 1-2%. Pod rury wylewka betonowa C8/10 (dawniej B10) gr. 10 cm na zagęszczonym gruncie rodzimym. Na wlotach brukowane osadniki o wym. zewnętrznych 1,0x0,95x0,20 m i wysokości ścianek zamykających 20 cm, wyloty - brukowane dno o wym. 0,80x0,95x0,20 m. Ścianki czołowe z kamienia łamanego lub bloczków betonowych fundamentowych 380x240x120 mm (Beton B-15 lub B-20), gr. 40 cm na zaprawie cementowej. Wym. ścianek 2,50x1,30 m. Fundament z betonu C12/15, szer. 50 cm na gł. 1 m poniżej dna rowu. Od strony nawierzchni przepusty nakryte żelbetowymi płytami scalającymi górą rury o wym.: 6,5x1,5 m i gr. 20 cm na siatce prefabrykowanej z prętów śr. 8 mm z betonu C16/20 i stanowiącymi jednocześnie płytę jezdni na przepustach. 5) wykonanie na zjazdach: 4 szt. przepustów żelbetowych o śr. 400 mm, o długości L = 5,0 m - 3 szt. i 7,5 m - 1 szt.; ścianki przepustów z bloczków betonowych fundamentowych 380x240x120 mm, gr. 25 cm. 6) stabilizację podłoża - po zdjęciu wierzchniej warstwy - humusu: drogi, zjazdów, mijanek - spoiwem hydraulicznym (w przypadku drogi na szerokość korony - 5 m, zjazdów - 4,5 m) i głębokość po zagęszczeniu min. 20 cm, do uzyskania minimalnej wytrzymałości na ściskanie R = 2,5 MPa. Podłoże budują grunty wysadzinowe: glina pylasta, pył piaszczysty oraz piasek drobny. Na podstawie przeprowadzonych badań wytrzymałości na ściskanie próbek po 7 dniach wiązania, do wykonania stabilizacji o wytrzymałości Rm28 = 2,5 MPa (Rm7 = 1,0-1,6 MPa) można przyjąć w przypadku gliny pylastej, mieszankę: 7% CEMII/B-V 32,5 + 93% Glina pylasta. Zamawiający pozostawia Wykonawcom otwarty katalog mineralnych spoiw hydraulicznych, które mogą zostać wykorzystane przy stabilizacji podłoża przedmiotowej drogi. Do Wykonawcy należy wybranie optymalnego rozwiązania, które zapewni postawiony wyżej warunek wytrzymałościowy (R = 2,5 MPa) dla danych warunków geotechnicznych. Zamawiający dodatkowo informuje, że spoiwa hydrauliczne do stabilizacji wątpliwych pod względem nośności podłoży drogowych - to grupa materiałów produkowanych na bazie: cementu, klinkieru portlandzkiego, dodatków pucolanowych, wapna, związków gipsu, regulatorów czasu wiązania. Zamawiający wymaga, aby wybór spoiwa hydraulicznego, które zostanie zastosowane do ulepszenia lub stabilizacji podłoża drogi, został poprzedzony dodatkowymi badaniami laboratoryjnymi, pobranych na budowie próbek gruntu (w szczególności: pył piaszczysty, piasek drobny) w celu upewnienia się czy wybrane spoiwo (cement portlandzki popiołowy CEMII/B-V 32,5) i jego ilościowy dodatek j.w. pozwoli spełnić zakładane dla przebudowywanej drogi parametry techniczne. Ponadto Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy wykonywaniu stabilizacji podłoża drogi, dodatku w postaci preparatu jonowymiennego. 7) wykonanie podbudowy drogi, mijanek, zjazdów z kruszyw drogowych naturalnych łamanych ze skał magmowych głębinowych lub wylewnych 31,5/63 mm - gr. 20 cm; szerokość podbudowy na drodze głównej 4,50 m, na zjazdach 4,0 m. 8) wykonanie nawierzchni drogi z rozszerzeniem na pobocza (2x0,75 m), mijanek, zjazdów z mieszanki kruszyw drogowych naturalnych łamanych ze skał magmowych głębinowych lub wylewnych 0/31,5 mm - gr. 10 cm; 9) wykonanie badań zagęszczenia i nośności poszczególnych warstw konstrukcyjnych drogi oraz oznaczenie grubości stabilizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SŁOWIK II Łukasz Słowik, ul. Żymierskiego 1 b, 46-100 Smarchowice Śląskie, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 520000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 492639,11

  • Oferta z najniższą ceną: 492639,11 / Oferta z najwyższą ceną: 622349,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.