To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Waganiec: Wyposażenia przedszkola dwuoddziałowego przy Zespole Szkół w Zbrachlinie
Numer ogłoszenia: 183931 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308064 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, faks 054 2830640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenia przedszkola dwuoddziałowego przy Zespole Szkół w Zbrachlinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyposażenie przedszkola dwuoddziałowego przy Zespole Szkół w Zbrachlinie 1. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola dwuoddziałowego przy Zespole Szkół w Zbrachlinie: mebli, sprzętu AGD, tablic, oraz wyposażenia pomieszczeń na odpadki, wydawanie posiłków, zmywalni ,MOP , kancelarii (biura), ciągów komunikacyjnych itp. (CPV 39000000-2 , 39161000-8 , 39141000-2 , 39162100-6 , 39221130-7 ,39221150-3 ,39221200-9, 39224340-3,39292100-6 ,39515430-8 ,39515440-1, 30192170-3,30121100-4,30213300-8, 30231300-0) Wykaz i opis wyposażenia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji. Zadanie nr I obejmuje: wyposażenie sali przedszkolnej oddziału I i II, kącika zajęć grupowych oddziału I i II, szatni przedszkolnej oddziału I i II, biura (kancelarii), ciągów komunikacyjnych. Zadanie nr II obejmuje: wyposażenie specjalistyczne. Zadanie nr III obejmuje: wyposażenie pomieszczeń: na odpadki, wydawania posiłków, zmywalni ,MOP oraz wyposażenie pomocnicze. 2. W/w wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami polskimi i międzynarodowymi: PN - EN i ISO; zgodność z normami potwierdzona certyfikatami wydanymi przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i dopuszczone do użytku szkolnego. 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta, pozostałe towary 24 miesiące licząc od daty odbioru. 4. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia jest zobowiązany sprawdzić wymiary na miejscu montażu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność 39.22.11.50 - Termosy 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.43.40 - Kosze 39.29.21.00 - Tablice szkolne do pisania kredą 39.51.54.30 - Żaluzje weneckie 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61763.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Szkół Ulart-Cezas A.J. Suchocki, 66-400 Gorzów Wielkopolski, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61763.00
- Oferta z najniższą ceną: 61763.00 oferta z najwyższą ceną: 61763.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce sensoryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Doposażenie Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.