eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Budowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Nowy Dwór Mazowiecki: Budowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 183837 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 349, 347, fax 022 7752532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa obiektów sportowych w Nowym Dworze Mazowieckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całkowita wielkość lub zakres Część 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk przy Szkole Podstawowej nr.3 w Nowym Dworze Mazowieckim: boiska wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 45,20 m o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska wielofunkcyjnego do mini-footballu wymiarach 24 x 42 m, o nawierzchni z trawy, a także budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej, wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk, prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o pow. 1.350 m2 wraz z podbudową, usuniecie kolidujących piłkochwytów i koszy do gry oraz uporządkowanie zieleni wokół nowych obiektów (cięcia sanitarne drzew). Część 2: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim: wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 40 m o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska wielofunkcyjnego do mini-footballu wymiarach 24 x 46 m, o nawierzchni z trawy , a także budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej, W zakres przedmiotu zamówiona wchodzi wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudową, usuniecie kolidujących słupów oświetleniowych oraz uporządkowanie zieleni wokół nowych obiektów (cięcia sanitarne drzew). Część 3: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego stadionu miejskiego o 2 boiska: boisko do piłki nożnej z oliniowaniem o wymiarach 111 m x 72 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz boisko wielofunkcyjne z oliniowaniem do koszykówki i siatkówki o wymiarach 37 m x 30 m, o nawierzchni poliuretanowej, a także o 2 korty tenisowe o wymiarach 36 m x 18 m każdy. W zakres zamówienia wchodzi zagospodarowanie obszaru przy projektowanych obiektach ciągami pieszymi, wykonanie piłkochwytów, ogrodzenia kortów oraz oświetlenie boisk, a także fragmentu ogrodzenia stadionu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Kwota wadium wynosi: Dla części I - 35000,00 Dla części II - 30000,00 Dla części III - 100000,00 Wadium może być wniesione w formie pieniądza, poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miejskiego w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim nr: 70 8011 0008 0000 0000 2756 0003 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. w szczególności musi spełniać następujące warunki: posiadać środki finansowe w wysokości: dla części nr 1 co najmniej 500.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN, dla części nr 2 co najmniej 500.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN i dla części nr 3 co najmniej 1.000.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN. 3. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości: dla części 1 co najmniej 100.000 PLN, dla części 2 co najmniej 100.000 PLN oraz dla części 3 co najmniej 200.000 PLN. 4. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej SIWZ. 2.Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego osób/podmiotów uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia w celu wskazania osób/ podmiotów wykonujących niniejsze zamówienie oraz informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. 9.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 10.Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w 1.) (pkt. 9.1.1).a) SIWZ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie ogłoszono jego upadłości, stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. 1.) (pkt. 9.1.1).a) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1)Próbki oferowanych nawierzchni sportowych. 2)Dokument potwierdzający zgodność właściwości oferowanej nawierzchni z właściwościami nawierzchni wymaganej (np. kartę katalogową, wyniki badań, certyfikat itp.). 3)Autoryzacja producenta proponowanej nawierzchni sportowej na wykonawstwo. 4)Atestu PZH lub równoważny na oferowaną nawierzchnię sportową. 5)Certyfikat IAAF na oferowaną nawierzchnię poliuretanową. 6)Pozytywny wynik badań na certyfikat FIFA 2 STAR dla nawierzchni sztuczna trawa (dla boiska do piłki nożnej na stadionie miejskim). 7)Atest ITF dla kortów tenisowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok. 413 IVp..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski ul. Zakroczymska 30 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok. 101 Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk przy Szkole Podstawowej nr.3 w Nowym Dworze Mazowieckim: boiska wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 45,20 m o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska wielofunkcyjnego do mini-footballu wymiarach 24 x 42 m, o nawierzchni z trawy, a także budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej, wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk, prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o pow. 1.350 m2 wraz z podbudową, usuniecie kolidujących piłkochwytów i koszy do gry oraz uporządkowanie zieleni wokół nowych obiektów (cięcia sanitarne drzew)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa boisk wielofunkcyjnych i bieżni prostej przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk przy Gimnazjum nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim: wielofunkcyjnego z oliniowaniem do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o wymiarach 30 x 40 m o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska wielofunkcyjnego do mini-footballu wymiarach 24 x 46 m, o nawierzchni z trawy , a także budowa czterotorowej bieżni prostej o dystansie 60 m o nawierzchni poliuretanowej, W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie oświetlenia boiska oraz wykonanie instalacji drenażowej odwodnienia boisk. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudową, usuniecie kolidujących słupów oświetleniowych oraz uporządkowanie zieleni wokół nowych obiektów (cięcia sanitarne drzew)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa stadionu miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego stadionu miejskiego o 2 boiska: boisko do piłki nożnej z oliniowaniem o wymiarach 111 m x 72 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz boisko wielofunkcyjne z oliniowaniem do koszykówki i siatkówki o wymiarach 37 m x 30 m, o nawierzchni poliuretanowej, a także o 2 korty tenisowe o wymiarach 36 m x 18 m każdy. W zakres zamówienia wchodzi zagospodarowanie obszaru przy projektowanych obiektach ciągami pieszymi, wykonanie piłkochwytów, ogrodzenia kortów oraz oświetlenie boisk, a także fragmentu ogrodzenia stadionu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.