eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › PRZEBUDOWA I REMONT PORADNI SPECJALISTYCZNYCH PRZY UL. 11GO LISTOPADA 26 WRAZ Z FINANSOWANIEM WYKONANIA ZADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB INSTYTUCJĘ FINANSOWĄ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Siemiatycze: PRZEBUDOWA I REMONT PORADNI SPECJALISTYCZNYCH PRZY UL. 11GO LISTOPADA 26 WRAZ Z FINANSOWANIEM WYKONANIA ZADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB INSTYTUCJĘ FINANSOWĄ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ
Numer ogłoszenia: 183685 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144437 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 6552825, faks 85 6552825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I REMONT PORADNI SPECJALISTYCZNYCH PRZY UL. 11GO LISTOPADA 26 WRAZ Z FINANSOWANIEM WYKONANIA ZADANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB INSTYTUCJĘ FINANSOWĄ W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WUYBUDUJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb przebudowy i remontu pomieszczeń poradni specjalistycznych SPZOZ zajmujących część parteru w budynku mieszkalnousługowym zlokalizowanym przy ul. 11Listopada 26 w Siemiatyczach, a następnie wykonanie określonych robót remontowobudowlanych, w tym konstrukcyjnych oraz instalacyjnych na podstawie w/w projektu zatwierdzonego przez Zamawiającego wraz z finansowaniem wykonania zadania przez Wykonawcę lub instytucję finansową. 2) roboty remontowobudowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują także dostawę i montaż określonych elementów wyposażenia pomieszczeń oraz urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. użytkowym, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Finansowanie inwestycji: a) wynagrodzenie płatne będzie w 84 (słownie: osiemdziesiąt cztery) miesięcznych równych ratach, z zastrzeżeniem, że: 1) pierwsza rata płatna będzie w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po 19.07.2016 bzp2.portal.uzp.gov.pl/?ogloszenie=show&pozycja=144437&rok=20160719 http://bzp2.portal.uzp.gov.pl/?ogloszenie=show&pozycja=144437&rok=20160719 2/5 miesiącu w którym łącznie Strony sporządziły bezusterkowy protokół odbioru końcowego oraz Wykonawca. 2) kolejne raty płatne do ostatniego dnia miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu określonym zgodnie z pkt 1. b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., c) wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką obowiązany będzie ponieść Zamawiający, d) raty płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT załącznik 10, e) raty równe, stałe i niezmienne w okresie 84 miesięcy, f) waluta rozliczenia złoty polski PLN..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DANILUK Zbigniew Daniluk, Cicibór Duży 12, 21-500 Cicibór Duży, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1050142,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1428425,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1428425,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1494000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.