eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Łódź: Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Numer ogłoszenia: 183493 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112035 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, szczegółowo określona w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy 1.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu lub materiałami równoważnymi 1.1.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, numerem katalogowym i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. 1.2.Za materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający uzna materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamówione, o parametrach technicznych takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszy, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 2.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe w całości, nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji toner tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 3.Materiały eksploatacyjne, nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu muszą być wyposażone w przewidziane elementy elektroniczne chipy-zgodne z wymaganiami producenta urządzenia również te stosowane w drukarkach sieciowych nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym m.in. stan zasobników z tuszem lub tonerem, ilość stron pozostałych do wydrukowania. 4.Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. - na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń z którymi są kompatybilne, czyli wykazujące zgodność sprzętową, - materiały eksploatacyjne winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, nazwę typ, symbol materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 5. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych innych niż pochodzących od lub zalecanych przez producenta urządzeń, w których mają być wykorzystywane równoważnych Wykonawca zobowiązany jest: a. do wykazania zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp , że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dostarczenie wraz z ofertą dokument wystawiony dla producenta produktów potwierdzający, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają parametry jakościowo-wydajnościowe określone wg pomiarów wykonanych zgodnie z metodologią ISO IEC 19752 w przypadku monochromatycznych drukarek laserowych, ISO IEC 19798 w przypadku tonerów do kolorowych drukarek, ISO IEC 24711 w przypadku tuszy do drukarek atramentowych. b. do zapewnienia, że dostarczany materiał eksploatacyjny posiada parametry pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku takie same lub lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony np. parametry środka barwiącego ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu muszą być takie same jak dla wkładów oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczoną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia. c. do zapewnienia, że stosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego nie narusza warunków gwarancji urządzenia, do którego jest zamówiony i nie powoduje wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia. d. do poniesienia kosztów naprawy lub czyszczenia/konserwacji, jeżeli gwarant urządzenia odmówi bezpłatnego ich wykonania z powodu użytkowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę e. w przypadku nie uznania przez Wykonawcę, że szkoda powstała w wyniku zastosowanego materiału eksploatacyjnego równoważnego - do poniesienia kosztów niekorzystnej dla siebie ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy wymaganej do jednoznacznego określenia przyczyny uszkodzenia, nieprawidłowego działania lub przedwczesnego zużycia się urządzenia lub jego podzespołu f. w przypadku uznania przez Wykonawcę bądź biegłego rzeczoznawcę, że szkoda powstała w wyniku zastosowanego materiału eksploatacyjnego równoważnego - do poniesienia kosztów naprawy urządzenia lub jego podzespołu np. bębna uszkodzonego lub zużytego przedwcześnie w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego a także kosztów czyszczenia/konserwacji urządzenia uszkodzonego bądź zabrudzonego w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego zalanie tuszem, wysypanie się tonera, itp, a jeżeli naprawa lub czyszczenie konserwacja jest niemożliwa to również kosztów zakupu nowego urządzenia. Naprawa taka lub czyszczenie konserwacja odbywać się musi na warunkach np. czas realizacji, dostarczenie sprzętu zastępczego, wymiana nie gorszych niż obowiązujących w przypadku uszkodzenia, które nie jest wynikiem stosowania produktów dostarczonych przez Wykonawcę; koszty związane z transportem do serwisu pokrywa Wykonawca g. poniesienia kosztów wymienionych w pkt. d, e, f, jeżeli powstały one w wyniku zlecenia czynności przez Zamawiającego w skutek nie zachowania przez Wykonawcę terminów określonych w umowie. 1. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości na inne niż podano w Formularzu asortymentowo- cenowym, będącym Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę za towar już zamówiony. Podane ilości szacunkowe nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości dostaw podanych w SIWZ przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia ilości określonego produktu podanego w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny. 3. Dostawy będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w terminie określonym w umowie, licząc od dnia złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukujących urządzeń biurowych muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego Dostawy wyrobów będą realizowane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, wg cząstkowych zamówień asortymentowo- ilościowych, które mogą być składane mailem lub faksem przez Zamawiającego. Termin dostawy wyrobów- od 1 do 5 dni roboczych pn.-pt., od momentu złożenia zamówienia. Miejscem dostawy wyrobów są Magazyny Zamawiającego w Łodzi, przy ul. Czechosłowackiej 8-10 budynek B-1, ul. Pomorskiej 251 budynek A-1 i budynek A-3, przy ul. Spornej 36-50 od 9 00 do 14 00 Termin obowiązywania umowy: 12 m-cy od daty zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.16 - 30.19.21.16 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pakiet 1-MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY CANON

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECOBLACK S C, ul. Kredowa 8/50, 25-640 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13487,57

  • Oferta z najniższą ceną: 13487,57 / Oferta z najwyższą ceną: 17347,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2-MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY HEWLETT PACKARD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECOBLACK S C, ul. Kredowa 8/50, 25-640 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55229,09

  • Oferta z najniższą ceną: 55229,09 / Oferta z najwyższą ceną: 81664,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: pakiet 3.-MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY LEXMARK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPERT PRINT KAROL WIELOGÓRSKI, Stany Duże 4, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127652,75

  • Oferta z najniższą ceną: 127652,75 / Oferta z najwyższą ceną: 166070,91

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: pakiet 4-MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY SAMSUNG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EPROM F.H.U., ul. Radwańska 9, 90-452 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7405,77

  • Oferta z najniższą ceną: 7405,77 / Oferta z najwyższą ceną: 11073,69

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: pakiet 5-MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY FIRMY KYOCERA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurpap J.M.G.Figińscy Sp.j, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80118,51

  • Oferta z najniższą ceną: 80118,51 / Oferta z najwyższą ceną: 89783,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: pakiet 6-MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO INNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEOPRINT SP Z O O, ul. Brandwicka 67A, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141888,60

  • Oferta z najniższą ceną: 141888,60 / Oferta z najwyższą ceną: 180090,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.