eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Konin: Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 183417 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb WSZ w Koninie. Przedmiot zamówienia został zawarty w 16 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami dla poszczególnych pozycji w pakiecie znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.15.78.00-3, 31.71.11.40-6, 33.77.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/14 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13 Kancelaria, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki, zgłębniki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk Cewnik do odsysania 1. Cewnik do odsysania F6 700 2. Cewnik do odsysania F8 1000 3. Cewnik do odsysania F10 500 4. Cewnik do odsysania F12 500 5. Cewnik do odsysania F14 500 6. Cewnik do odsysania F16 5000 7. Cewnik do odsysania F18 5000 8. Cewnik do odsysania F20 1000 Cewnik do kontrolowanego odsysania 9. Cewnik do przerywanego odsysania F6 500 10. Cewnik do przerywanego odsysania F8 500 11. Cewnik do przerywanego odsysania F10 300 12. Cewnik do przerywanego odsysania F12 300 13. Cewnik z PCV do podawania tlenu przez nos o dł. drenu nie mniejszej niż 200 cm 12000 Cewnik do karmienia przez nos 14. Cewnik do karmienia przez nos F5 500 15. Cewnik do karmienia przez nos F6 500 16. Cewnik do karmienia przez nos F8 300 Zgłębnik żołądkowy 17. zgłębnik żołądkowy 16 1200 18. zgłębnik żołądkowy 18 1500 19. zgłębnik żołądkowy 20 600 20. zgłębnik żołądkowy 22 300 Zgłębnik żołądkowy silikonowy 21. zgłębnik żołądkowy 16 100 22. zgłębnik żołądkowy 18 100 23. zgłębnik żołądkowy 20 50 24. zgłębnik żołądkowy 22 50 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dreny, butle redona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk Dren jamy otrzewnej 1. dren jamy otrzewnej 16 50 2. dren jamy otrzewnej 18 200 3. dren jamy otrzewnej 20 250 4. dren jamy otrzewnej 22 150 5. dren jamy otrzewnej 24 200 6. dren jamy otrzewnej 26 150 7. dren jamy otrzewnej 28 150 8. dren jamy otrzewnej 30 150 Dren redona 9. dren redona 10 250 10. dren redona 12 250 11 dren redona 14 300 12. dren redona 16 300 13. dren redona 18 100 14. dren redona 20 100 15. Butla redona 1500 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk Cewnik Couvelaira 1. Cewnik Couvelaira F14 50 2. Cewnik Couvelaira F16 50 3. Cewnik Couvelaira F18 50 4. Cewnik Couvelaira F20 30 5. Cewnik Couvelaira F22 30 Cewnik Tiemanna 6. Cewnik Tiemanna F8 50 7. Cewnik Tiemanna F10 50 8. Cewnik Tiemanna F12 150 9. Cewnik Tiemanna F14 200 10. Cewnik Tiemanna F16 200 11. Cewnik Tiemanna F18 200 12. Cewnik Tiemanna F20 50 Cewnik Foleya silikonowany 13. Cewnik Foleya 10 100 14. Cewnik Foleya 12 100 15. Cewnik Foleya 14 100 16. Cewnik Foleya 16 1500 17. Cewnik Foleya 18 3500 18. Cewnik Foleya 20 1000 19. Worki do dobowej zbiórki moczu 30000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki, zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 L.p. Nazwa towaru-asortyment, Ilość sztuk 1.Cewnik moczowodowy z końcówką typu Nelaton 100 2.Zestaw do szynowania moczowodów typu Double-J 30 3. Zestaw do przezskórnej nefrostomii 50 4. Zestaw do przezskórnej nefrostomii 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Strzykawki, igły, przedłużacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk 1. Strzykawka tuberkulinowa z dołączoną igłą (0,5x16), 15.000 2. Strzykawka jednorazowa, 250.000 3. Strzykawka jednorazowa, 150.000 4. Strzykawka jednorazowa, 130.000 5. Strzykawka jednorazowa, 150.000 6. Strzykawka 50 ml 25000 7. Strzykawka 50 ml 5000 8. Strzykawka Janeta 100 ml 4000 9. Strzykawka 50/60ml Janet 3500 10. Igła jednorazowego użytku 0,5 100.000 11. Igła jednorazowego użytku 0,6 15.000 12. Igła jednorazowego użytku 0,7 15.000 13. Igła jednorazowego użytku 0,8 60.000 14. Igła jednorazowego użytku 0,9 100.000 15. Igła jednorazowego użytku 1,2 250.000 16. Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków z otw. bocznym 18Gx30 100.000 17. Igła do nakłuć lędźwiowych 50 18. Igła do nakłuć lędźwiowych 800 19. Przedłużacze do pomp infuzyjnych 15000 20. Przedłużacze do pomp infuzyjnych 1000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrządy do przetaczania płynów i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość 1. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych 150000 sztuk 2. Przyrządy do przetaczania krwi, 10000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kaniule i przyrządy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk Kaniule poliuretanowe 1. G 24, dł. 0,7 x 19mm 5000 2. G 22, dł. 0,9 x 25mm 35000 3. G 20, dł. 1,1 x 25mm i 33mm (dostępność w obu długościach) 28000 4. G 18, dł. 1,3 x 33mm i 45mm (dostępność w obu długościach) 8000 5. G 17, dł. 1,5 x 45mm 300 6. Kranik trójdrożny 7000 7. Koreczki do kaniul 100000 8. Koreczki combi 9000 9. Przyrząd do wielokrotnego pobierania płynów i leków 4000 10. Aparat do przetoczeń z precyzyjną regulacją prędkości przepływu. 700 11. Aparat do pomp objętościowych Infusomat Space do płynów i żywienia pozajelitowego. Bez zawartości ftalanów z zabezpieczeniem przed przypadkowym podaniem do pacjenta 700 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk 1. Kaniula dla dzieci i noworodków o 500 2. Kaniula dla dzieci i noworodków 3000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość 1. Układy oddechowe oraz akcesoria zużywalne do aparatu nCPAP Infant Flow i SIPAP firmy Dutchmed /jednorazowy układ oddechowy + komora nawilżacza/ 40 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy do strzykawki, dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość 1. Zestaw do strzykawki automatycznej Optivantage 1800 zestawów 2. Dren spiralny dł. min 150 cm 1800 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pojemniki, maski tlenowe, elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość 1. Pojemnik na zużyte igły l 7500 sztuk 2. Pojemnik na zużyte igły 1000 sztuk 3. kieliszki do leków. 4000 opakowań 4. Maska tlenowa z nebulizatorem lekowym i drenem dla dzieci 1500 sztuk 5. Maska tlenowa z nebulizatorem lekowym i drenem dla dorosłych 1000 sztuk 6. Elektrody żelowane do diagnostyki i monitorowania EKG, piankowe, śr.45-55mm dla dorosłych 90000 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.78.00-3, 31.71.11.40-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Igły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk 1. Igła do trepanobiopsji 11G/100 100 2. Igła do punkcji mostka 150 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cewniki, dreny, strzykawki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk 1. Przezskórny mikrocewnik 20 2. Cewnik pępkowy krótkoterminowy 100 3. Cewnik pępkowy długoterminowy 10 4. Pediatryczny dwuświatłowy cewnik 10 5. dwuświatłowy lekki dren 100 6. Rurka bez balonu do krótkotrwałej intubacji, 50 7. Rurka bez balonu, dwuświatłowa, 50 8. Strzykawka do żywienia enteralnego 4000 9. Bezpieczna sonda do dojelitowa 25 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wkłady workowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk Wkłady workowe kompatybilne z systemem ssącym Serres będącym na wyposażeniu Zamawiającego. 1. pojemność 2000 ml 2500 2. pojemność 3000 ml 1000 3. pojemność 1000 ml 100 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk 1. Pieluchomajtki dla dorosłych, 27000 2. Pieluchomajtki dla dorosłych, 75000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Myjki, kaczki, misy nerkowate.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 L.p. Nazwa towaru-asortyment Ilość sztuk 1. Myjka jednorazowego użytku do ciała. 192000 2. Kaczka męska tradycyjna 3500 3. Miska nerkowata 6500 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.