eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Jerzmanowice: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 183337 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jerzmanowice.naszops.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia Przeprowadzenie kursu florystycznego wraz z elementami zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej dla 12 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Tematyka szkolenia: a) podstawy florystyki, b) podstawy utrzymywania roślin, c) podstawy z anatomii, fizjologii i biologii roślin ozdobnych, d) przechowywanie i pielęgnacja roślin, e) asortyment kwiatów ciętych i doniczkowych, f) prezentacja różnych metod układania kwiatów, g) zasady układania kwiatów, h) różne typy bukietów okolicznościowych, i) florystyka świąteczna, j) florystyka okolicznościowa, k) obsługa kasy fiskalnej, l) zajęcia praktyczne w zakresie kompozycji kwiatowej, m) prowadzenie działalności gospodarczej: ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, ewidencja działalności gospodarczej, rejestracja działalności gospodarczej, REGON, pieczęć firmowa, rachunek bankowy, oznaczenie przedsiębiorcy na zewnątrz, NIP, VAT, inspekcja pracy oraz inspekcja sanitarna, formy działalności gospodarczej, księgowość, ZUS, podatki, marketing, ubezpieczenia, prawo. 2) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 21 3) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: co najmniej 70 4) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 8:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 15:00. 7) Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia bądź ościennych miejscowościach. 8) Podczas zajęć praktycznych Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika żywe kwiaty celem praktycznej nauki wykonania kompozycji. 9) Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe. 10) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l. kawy 250 ml, mleczka, herbaty 250 ml., 15 dkg ciastek, II część zamówienia 1. Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 2 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Tematyka szkolenia: a) Typy stosowanych wózków jezdniowych, b) Budowa wózka, c) Czynności operatora przy obsłudze wózków, d) Wiadomości z zakresu BHP, e) Praktyczna nauka jazdy, f) Wiadomości o dozorze technicznym, g) Wymiana butli gazowej. 2) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 44. 3) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: 23, w tym 8 godzin zajęć z zakresu wymiany butli gazowej. 4) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 8:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 20:00. 7) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 10 godzin lekcyjnych. 8) Wykonawca zaprawni uczestnikowi: a) Materiały szkoleniowe, b) Ubezpieczenie NNW na kwotę co najmniej 10 000 zł. c) Pokryje koszt badań lekarskich, d) Pokryje (jednorazowo) koszt egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Przeprowadzenie kursu operatora koparko ładowarki dla 1 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Tematyka szkolenia: a) użytkowanie eksploatacyjne, b) dokumentacja techniczna, c) bezpieczeństwo i higiena pracy, d) podstawy elektrotechniki, e) silniki spalinowe, f) elementy hydrauliki, g) budowa koparko - ładowarek, h) technologia robót, i) zajęcia praktyczne. 2) Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263). 3) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 116. 4) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: 60. 5) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. 6) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 8:00. 7) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 20:00. 8) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 10 godzin lekcyjnych. 9) Wykonawca zaprawni uczestnikowi: a) Materiały szkoleniowe, b) Ubezpieczenie NNW na kwotę co najmniej 10 000 zł. c) Pokryje koszt badań lekarskich, d) Pokryje (jednorazowo) koszt egzaminu przeprowadzonego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 3. Przeprowadzenie kursu spawacza dla 1 beneficjenta projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Kurs podstawowy spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą 135 (MAG) zgodnie z programem szkolenia określonym przez Instytut Spawalnictwa z Gliwic (wytyczna IS: W-07/IS-02). 2) Cel kursu: nabycie umiejętności przygotowania materiałów do spawania, uruchomienia i obsługi urządzeń spawalniczych, wykonywania złącz spoinami pachwinowymi blach i rur. 3) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 25 4) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć praktycznych: 120 5) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. 6) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 8:00. 7) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 20:00. 8) Jedne zajęcia mogą trwać nie mniej niż 4 godziny lekcyjne i nie więcej niż 10 godzin lekcyjnych. 9) Wykonawca zaprawni uczestnikowi: a) Materiały szkoleniowe, b) Pokryje koszt badań lekarskich, c) Pokryje koszt egzaminu przeprowadzonego przez Instytut Spawalnictwa oraz wydania książki spawacza zgodnie z normami określonymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. d) Ubezpieczenie NNW na kwotę co najmniej 10 000 zł. Zamawiający wymaga, aby kursy, o których mowa w II części zamówienia odbywały się w lokalizacji spełniającej łącznie następujące wymagania: 1) odległość od miejscowości Jerzmanowice (http://mapa.targeo.pl/jerzmanowice) nie więcej niż 30 km (opcja trasy optymalna), 2) możliwość dojazdu z miejscowości Jerzmanowice bezpośrednio lub z jedną przesiadką (w miejscowościach posiadających zorganizowaną komunikację miejską dopuszcza się nieograniczoną liczbę przesiadek). 3) odległość od przystanku komunikacji zbiorowej - nie więcej niż 1 km. Uwaga: W przypadku, gdy lokalizacja nie spełnia wymogów określonych w pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza (przy zachowaniu wymogu, o którym mowa w pkt 1) możliwość zapewnienia przez Wykonawcę transportu z miejscowości Jerzmanowice na miejsce zajęć, którego koszt należy wliczyć w cenę usługi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia w zakresie I części mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający stosowne doświadczenie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu florystycznego w wymiarze co najmniej 90 godzin dydaktycznych (45-minutowych) dla co najmniej 10 osób dla jednego kontrahenta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji usługi, 3) miejsca realizacji usługi, 4) podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności (jeżeli dotyczy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jerzmanowice.naszops.pl/ogloszenia/zamowienia-powyzej-30-000-euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, 32-048 Jerzmanowice 372B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, 32-048 Jerzmanowice 372B, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Szansa dla wszystkich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.