eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Purzec-Strzała

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-27

Siedlce: Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Purzec-Strzała
Numer ogłoszenia: 18332 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl i http://e-bip.pl/Start/26

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Purzec-Strzała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji techniczno-prawnej w postaci projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej tłoczno-grawitacyjnej o długości około 4 km wraz z przyłączami w miejscowości Purzec-Strzała. Sieć kanalizacyjna będąca przedmiotem zamówienia, musi zostać zaprojektowana w taki sposób aby współpracowała z istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej w ciągu drogi powiatowej w miejscowości Strzała (ul. Długa).Podana powyżej długość jest jedynie szacunkowa i nie jest dla projektanta wiążąca - jej zmiana nie będzie stanowiła podstawy do zmiany wartości umowy. Sieć kanalizacyjna winna być zaprojektowana na obszarze, który został wskazany na załączniku graficznym - zał.nr 8 . Projekt musi bazować na warunkach technicznych do projektowania wydanych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Siedlcach- zał. Nr 9. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej z doprowadzeniem do granicy działek wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od granicy nieruchomości do istniejących lub projektowanych budynków. 1. Dokumentacja projektowa powinna obejmować w szczególności: a) opracowanie pięciu egzemplarzy projektu budowlanego oraz pięciu egzemplarzy projektu wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Purzec i Strzała. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami oraz pozwoleniem na budowę, b) opracowanie projektu budowlanego i technologicznego przepompowni ścieków wraz z projektem branży energetycznej przepompowni, c) opracowanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami z podziałem ( oddzielnie opracowania) na sieć kanalizacyjną i przyłącza kanalizacyjne, kosztorysy i przedmiary przyłączy kanalizacyjnych zostaną opracowane osobno na wyodrębnionych egzemplarzach, tak aby nie łączyły się w żaden sposób z kosztorysami sieci kanalizacyjnej, podział kosztorysów przyłączy należy wykonać tak, aby w poszczególnych pozycjach były ujęte koszty przyłączy dla poszczególnych nieruchomości, d) opracowanie szczegółowego zestawienia długości, rodzaju rurociągu oraz armatury z podziałem na: dla sieci kanalizacyjnej oraz przyłączy, e) cała dokumentacja wraz z mapami oraz kosztorysami w jednym egzemplarzu ma zostać przekazana w wersji elektronicznej z możliwością edytowania, f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót g) sporządzenie operatów wodno - prawnych i uzyskanie zgody na przejście pod ciekami wodnymi wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będzie wymagane, h) przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia oraz obszar NATURA 2000 wraz z przygotowaniem niezbędnych załączników do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (tj. raport oddziaływania na środowisko, przebieg sieci wkreślony na mapach ewidencyjnych, itd.) - jeśli będzie wymagane, i) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych na przejście z projektowaną siecią kanalizacyjną przez ich teren, j) uzyskanie zgody właścicieli, współwłaścicieli lub spadkobierców nieruchomości w formie oświadczeń pisemnych potwierdzających zgodę lub odmowę na wykonanie przyłącza kanalizacyjnego, k) sporządzenie wykazu działek po których przebiega sieć kanalizacyjna oraz wykazu działek, dla których projektuje się przyłącza kanalizacyjne ( z wykazem właścicieli/zarządców), l) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ł) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz wskazanie drzew przewidzianych do usunięcia/przesadzenia, które kolidują z projektowaną kanalizacją, m) uzyskania z upoważnienia zamawiającego decyzji udzielającej inwestorowi pozwolenia na budowę 2. Pomoc techniczna Na etapie postępowania mającego na celu wybór wykonawcy robót: Budowa sieci kanalizacji w miejscowości Purzec- Strzała projektant będzie współpracował z zamawiającym w zakresie odpowiedzi na pytania wykonawców związane z Projektem Budowlanym i Wykonawczym. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w czasie trwania prac budowlanych, tj od chwili rozpoczęcia robót do odbioru końcowego. Umowa na pełnienie nadzoru autorskiego zostanie zawarta z wykonawcą na oddzielnych zasadach . 3. Stan aktualny a) Wszystkie miejscowości położone na ternie Gminy Siedlce objęte są Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. b) Sieć i urządzenia kanalizacyjne będą zlokalizowane na działkach prywatnych, w drodze gminnej , drodze powiatowej oraz w terenie PKP. c) Teren objęty projektowaniem położony jest w obszarze Natura 2000 d) Uzbrojenie terenu : sieć wodociągowa i gazowa z przyłączami, linie energetyczne napowietrzne i kablowe. e) W m. Purzec znajduje się ujęcie wody i stacja uzdatniania wody 4. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem opinii, badań, uzgodnień czy decyzji, wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej w tym min.: a) Uzyskania aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych. b) Wykonania badań geologicznych i dokumentacji przy założeniu wykonywania otworów na trasie kolektorów w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 1 pod każdą przepompownię ścieków i 1 na każdy rozpoczęty kilometr kanalizacji grawitacyjnej. c) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy- jeśli będzie wymagany d) Uzyskania wszelkich nie wymienionych wyżej, a koniecznych dokumentów formalno-prawnych i pokrewnych, własnym staraniem. 5. Forma opracowań: a) dokumentacja projektowa , przedmiary robót i kosztorys inwestorski w formie papierowej i na nośniku CD w formacie umożliwiającym ich odczyt i drukowanie przy wykorzystaniu bezpłatnego oprogramowania. b) przynajmniej 2 egz. projektu budowlanego muszą być opieczętowany przez organ wydający pozwolenie na budowę. c) wykonawca przystąpi do końcowej edycji dokumentacji projektowej po uzgodnieniu jej z zamawiającym i Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.w Siedlcach. d) wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wersji przetargowej projektu w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907z późn.zm.) W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca może przeprowadzić szczegółową wizję lokalną w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.02.2016 r. o godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Purzec-Strzała. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone, jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości 50.000,00 zł brutto każda związaną z przedmiotem zamówienia (projektowaniem bądź przeprojektowaniem sieci kanalizacji sanitarnej) wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 2 do oferty). Przez dowody należy rozumieć: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponowanuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia do projektowania w branży sanitarnej, i elektrycznej), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 3 do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości 50.000,00 zł brutto każda związaną z przedmiotem zamówienia (projektowaniem bądź przeprojektowaniem sieci kanalizacji sanitarnej) wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 2 do oferty). Przez dowody należy rozumieć: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu - załącznik nr 1 do oferty. 2) Dokumenty do oceny wiarygodności wymienione w pkt 5 i 6. 3) Wypełnione załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6 do oferty. 4) Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 7 do oferty. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - doświadczenie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku, gdy: - nastąpi ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, - nastąpi przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Wykonawcy; - w zakresie wynagrodzenia, gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT; - w zakresie terminu zakończenia gdy: wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zostaną przekroczone terminy określone w kodeksie postępowania administracyjnego dla procedur administracyjnych i innych terminów formalno- prawnych mających wpływ na czas realizacji zamówienia, wystąpią okoliczności powodujące konieczność zmiany danych wyjściowych do projektowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz na stronie http://e-bip.pl/Start/26
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siedlce ulica Asłanowicza 10 08-110 Siedlce pokój nr 12( pierwsze piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce ulica Asłanowicza 10 08-110 Siedlce biuro podawcze parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.