eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont wybranych budynków w kompleksie wojskowym w Kłaju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Kraków: Remont wybranych budynków w kompleksie wojskowym w Kłaju
Numer ogłoszenia: 183265 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szp.35wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych budynków w kompleksie wojskowym w Kłaju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 57 i budynku nr 67 w kompleksie wojskowym w Kłaju. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części tj.: Część nr 1:Remont budynku nr 57 w kompleksie wojskowym w Kłaju. Część nr 2: Remont budynku nr 67 w kompleksie wojskowym w Kłaju. Stan istniejący. Dla części nr 1 : Parametry techniczne budynku : Kubatura: 344,0 m3 Powierzchnia ogólna: 44,0 m2 Rok budowy: 1934 Ilość kondygnacji: parter Przeznaczenie budynku: ambulatorium Zakres prac remontowych obejmował będzie: Branża budowlana: rozebranie rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, rozebranie pokrycia dachowego oraz więźby dachowej, demontaż posadzek oraz drzwi, demontaż ściany oporowej przy wejściu do budynku, rozbiórka okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, montaż drzwi wewnętrznych, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wykonanie nowych warstw podłogowych, wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych i płytek gresowych, częściowa wymiana elementów więźby dachowej, pokrycie dachu dachówką ceramiczną, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji zewnętrznej, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją, Branża sanitarna: wymiana urządzeń wod-kan. Branża elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wymiana tablicy głównej instalacja wyłącznika p. pożarowego instalacje gniazd wtyczkowych instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego instalacje ochrony przeciwporażeniowej instalacje ogrzewania elektrycznego wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. Dla części nr 2: Parametry techniczne budynku : Kubatura: 737,0 m3 Powierzchnia ogólna: 174,0 m2 Rok budowy: 1968 Ilość kondygnacji: parter Przeznaczenie budynku: wartownia Zakres prac remontowych obejmował będzie: Branża budowlana: demontaż boazerii i posadzek, demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, rozebranie okładzin ściennych z płytek, rozebranie posadzek wraz z podbudową i warstwami izolacyjnymi, wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie cienkowarstwowych tynków żywicznych w pomieszczeniach, montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie farbą olejną grzejników i rur, wykonanie nowych warstw podłogowych, wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych i płytek gresowych, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją, Branża sanitarna: wymiana urządzeń wod-kan. Branża elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wymiana tablicy głównej instalacja wyłącznika p. pożarowego instalacje gniazd wtyczkowych instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego instalacje ochrony przeciwporażeniowej wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarach robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności, w pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wskazując zakres równoważności. Uwaga! - dotyczy części nr 1 i nr 2 Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.30 do 15.30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na poszczególną część zamówienia 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - (Gwarancji dobrego wykonani - zał. nr 3 do umowy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-6, 45.26.12.11-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.32.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części nr 1: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych); dla części nr 2: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych); Uwaga ! Wadium w wysokości 4 300 000,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta zł 00/100) jest wystarczające do zabezpieczenia oferty na wszystkie części zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Dla części nr 1: co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku, w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) każda z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji roboty budowlanej, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Dla części nr 2: co najmniej jedną realizację polegające na remoncie lub budowie budynku, w kwocie nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji roboty budowlanej, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca musi w wykazie określić przedmiot realizacji robót budowlanych sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunku. b)Do wykazu wykonanych robót budowlanych (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c)Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów - może przedłożyć inne dokumenty, które jednoznacznie wskazują, że wykazane roboty (zał. nr 9 do SIWZ) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Dla części nr 1 i dla części nr 2: 1)Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej - do kierowania robotami budowlanymi, 2)Kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności: elektrycznej, 3)Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności: sanitarnej, Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia wykaże w załączniku złożonym do oferty (zał. nr 10 do SIWZ) personel posiadający wymagane przez Zamawiającego uprawnienia; Osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą posiadać aktualne zaświadczenia z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów dokumentów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, stwierdzających nadanie odpowiednich uprawnień i przynależność do izby osób wykonujących zamówienie. Wykonawca może dołączyć uprawnienia i dokumenty potwierdzające przynależność do izby do oferty. Wymóg posiadania ww. uprawnień zgodny jest z art. 62 ust. 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2013 nr 89 poz. 1049). Zamawiający określając wymagania dla każdej osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 j.t. z późn. zm.) oraz Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: a)opłaconą polisę ważną na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: Dla części nr 1: co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy zł 00/100) Dla części nr 2: co najmniej 100 000,00 zł (sto tysięcy zł 00/100) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część - wystawiona na kwotę odpowiadającą poszczególnym częściom zamówienia określoną powyżej lub na kwotę sumy poszczególnych części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Dla części nr 1: co najmniej dwie realizacje polegające na remoncie lub budowie budynku, w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) każda z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji roboty budowlanej, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Dla części nr 2: co najmniej jedną realizację polegające na remoncie lub budowie budynku, w kwocie nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (sześćdziesiąt tysięcy zł 00/100) z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji roboty budowlanej, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ). Wykonawca musi w wykazie określić przedmiot realizacji robót budowlanych sposób umożliwiający ocenę spełnienia warunku. b)Do wykazu wykonanych robót budowlanych (odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c)Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać ww. dowodów - może przedłożyć inne dokumenty, które jednoznacznie wskazują, że wykazane roboty (zał. nr 9 do SIWZ) zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811 ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00 -.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku nr 57 w kompleksie wojskowym w Kłaju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne budynku : Kubatura: 344,0 m3 Powierzchnia ogólna: 44,0 m2 Rok budowy: 1934 Ilość kondygnacji: parter Przeznaczenie budynku: ambulatorium Zakres prac remontowych obejmował będzie: Branża budowlana: rozebranie rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, rozebranie pokrycia dachowego oraz więźby dachowej, demontaż posadzek oraz drzwi, demontaż ściany oporowej przy wejściu do budynku, rozbiórka okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, montaż drzwi wewnętrznych, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wykonanie nowych warstw podłogowych, wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych i płytek gresowych, częściowa wymiana elementów więźby dachowej, pokrycie dachu dachówką ceramiczną, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji zewnętrznej, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją, Branża sanitarna: wymiana urządzeń wod-kan. Branża elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wymiana tablicy głównej instalacja wyłącznika p. pożarowego instalacje gniazd wtyczkowych instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego instalacje ochrony przeciwporażeniowej instalacje ogrzewania elektrycznego wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-6, 45.26.12.11-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku nr 67 w kompleksie wojskowym w Kłaju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne budynku : Kubatura: 737,0 m3 Powierzchnia ogólna: 174,0 m2 Rok budowy: 1968 Ilość kondygnacji: parter Przeznaczenie budynku: wartownia Zakres prac remontowych obejmował będzie: Branża budowlana: demontaż boazerii i posadzek, demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, rozebranie okładzin ściennych z płytek, rozebranie posadzek wraz z podbudową i warstwami izolacyjnymi, wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie cienkowarstwowych tynków żywicznych w pomieszczeniach, montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie farbą olejną grzejników i rur, wykonanie nowych warstw podłogowych, wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych i płytek gresowych, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją, Branża sanitarna: wymiana urządzeń wod-kan. Branża elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wymiana tablicy głównej instalacja wyłącznika p. pożarowego instalacje gniazd wtyczkowych instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego instalacje ochrony przeciwporażeniowej wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.10.00-6, 45.26.12.11-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.