eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Gromnik: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik
Numer ogłoszenia: 183148 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133534 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik, ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik. w zakresie: 1) przebudowa schodów wejściowych do budynku biura 2) przebudowa pomieszczeń biurowych istniejących : rozbiórka ścianek działowych i wykonanie nowych, wymiana podłóg wykonanych z parkietu oraz płytek ceramicznych, roboty instalacyjne elektryczne, wod- kan , CO , wykonanie i naprawa tynków wykonanie gładzi szpachlowej roboty malarskie i inne towarzyszące . 3) modernizacja -adaptacja pomieszczeń części parterowej budynku na pomieszczenia archiwum, pokoi biurowych, gościnnych, sanitariatów. 4) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych 5) przebudowa dachu na części parterowej budynku biurowo warsztatowego 6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wew. i zew. 7) wykonanie klimatyzacji w pokojach biurowych. 8) wymiana okładziny ściennej z boazerii drewnianej na poddaszu na płyty KG, oraz na ścianach klatki schodowej i ciągach komunikacyjnych - korytarzach na okładzinę z korka. 9) termomodernizacja całego budynku 10) wykonanie odwodnienia i osuszenia budynku - izolacje poziome i pionowe ścian 11) wykonanie nowych i częściowa wymiana istniejących opasek z kostki brukowej przy budynku biura. 2.Wszystkie powyższe roboty budowlane zostały w sposób szczegółowy ujęte w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekcie i przedmiarze robót. 3.Wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową techniczną , z obowiązującymi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, sztuką budowlaną , przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska. 4.Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót 5. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone również w istniejącej części biurowej aby ograniczyć do minimum uciążliwości związane z funkcjonowaniem /pracy biura Zamawiający ustala następującą kolejność wykonania robót budowlanych budynku administracyjnego a Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wskazanej niżej kolejności wykonania robót na poszczególnych kondygnacjach, pomieszczeniach . Po wykonaniu robót budowlanych w całości na poszczególnej kondygnacji, pomieszczeń i dokonanym odbiorze przez zamawiającego wykonawca może przystąpić do wykonania dalszych robót w następującej kolejności : 1) Jednocześnie - wszystkie pomieszczenia poddasza w całości wraz z klatką schodową od poziomu I piętra na poddasze oraz pomieszczenia piwnic w całym zakresie, wszystkie roboty na zewnątrz budynku oraz pomieszczenie archiwum. Uwaga - pomieszczenia archiwum należy wykonać w terminie jak najkrótszym ponieważ warunkuje to przeniesienie materiałów archiwalnych z istniejącego archiwum co umożliwi wykonanie pozostałych robót budowlanych w innych pomieszczeniach na tym poziomie budynku. 2) Wszystkie pomieszczenia na I piętrze wraz z klatką schodową do poziomu parteru . Uwaga - wykonanie w całości robót na poddaszu warunkuje rozpoczęcie robót na pierwszym piętrze. 3) Jednocześnie wszystkie pomieszczenia na poziomie parteru budynku . Uwaga - wykonanie w całości robót na pierwszym piętrze warunkuje rozpoczęcie robót na parterze.. 4) Wszystkie roboty Wykonawca zorganizuje tak aby w jak najmniejszym stopniu były uciążliwe dla pracowników Zamawiającego i petentów biura nadleśnictwa. 5) W trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z przebudową schodów wejściowych do budynku biura Nadleśnictwa, Wykonawca pozostałe roboty na zewnątrz budynku zorganizuje i poprowadzi tak, aby było możliwe wejście do budynku biura zewnętrznymi drzwiami wejściowymi do świetlicy wraz z zabezpieczeniem zgodnie z przepisami BHP. 6) Wszystkie pomieszczenia po wykonanych robotach zostaną przez Wykonawcę robót budowlanych uporządkowane (wysprzątane) tak aby mogły być przeznaczone do użytkowania bez dokonywania poprawek przez Zamawiającego. 7) Wszystkie materiały z rozbiórki, demontażu w czasie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca złoży w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne zmiany, odstępstwa od ustalonej kolejności wykonania robót których nie można było przewidzieć przed robotami Wykonawca musi ustalić z Zamawiającym . 8) W czasie prowadzenia robót w poszczególnych pomieszczeniach -kondygnacjach budynku, Wykonawca na własny koszt zabezpieczy pozostałe pomieszczenia oraz meble, sprzęt urządzenia niemożliwe do przeniesienia na czas wykonywania robót budowlanych w taki sposób aby nie uległy zniszczeniu, zakurzeniu. 9) Wykonawca na zakończenie robót w każdym dniu wykona prace porządkowe na korytarzach, klatce schodowej i innych pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu czasie prowadzenia robót budowlanych. 10) W czasie wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową dachu ,Wykonawca robót na własny koszt zabezpieczy budynek przed zniszczeniami spowodowanymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wykonawca w przypadku wystąpienia zniszczeń ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody. 11) W przypadku zniszczenia, uszkodzenia jakichkolwiek przedmiotów, urządzeń przez Wykonawcę w czasie prowadzenia robót budowlanych będących własnością PGL LP Nadleśnictwa Gromnik, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. 12) Wykonawca robót musi dysponować potencjałem technicznym i kadrowym aby wszystkie roboty zostały wykonane należycie i w umownym terminie. 13) Zamawiający ustala, że roboty budowlane w istniejącej części biurowej budynku będą mogły być wykonywane w dni robocze tygodnia od godz. 7:00 - 20:00 a pozostałe roboty w/g ustaleń Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zakresu prac podwykonawcom. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 7. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w zakresie: zmiany terminu wykonania umowy, zmiany formy zabezpieczenia umowy, zmian kierownika budowy, inspektora nadzoru, zmiany podwykonawców) jedynie w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli Stron, oraz uniemożliwiają należyte wykonanie umowy (zmiana warunków gospodarczych, zmiana wysokości dostępnych środków finansowych, zmiana stanu prawnego), 2) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej należyte wykonanie umowy (m.in. strajków, stanów wojennych i wyjątkowych, niekorzystnych warunków pogodowych i przyrodniczych, oraz klęsk żywiołowych), 3) wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla Zamawiającego. Zmiany zostaną wprowadzone po wcześniejszych ustaleniach dokonanych pomiędzy stronami postępowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ECO-INS-BUD Jan Sterkowiec, Jodłówka Tuchowska, 33-173 Jodłówka Tuchowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1587446,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1297651,08

  • Oferta z najniższą ceną: 1256454,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1503151,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.