eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa oraz odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych z nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Bobowa w okresie od 01.01.2015 do 31 grudnia 2015r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Bobowa: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa oraz odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych z nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Bobowa w okresie od 01.01.2015 do 31 grudnia 2015r.
Numer ogłoszenia: 182849 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, faks 018 3514300 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa oraz odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych z nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Bobowa w okresie od 01.01.2015 do 31 grudnia 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1. 1.Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Gminę Bobowa z następujących sołectw: Bobowa, Berdechów, Brzana, Jankowa, Siedliska, Stróżna, Sędziszowa, Wilczyska, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego przyjętego uchwałą sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012r .oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bobowa przyjętego uchwałą Rady Miejskiej w Bobowej Nr XXVI/173/12 z dnia 23 października 2012r.ze zmianami, który stanowi zał. nr 12 do SIWZ. 2.Usługa obejmuje: 1)Odbiór, transport i unieszkodliwianie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa. 2)Odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa tj.: -Papier i tektura( w tym opakowanie z papieru, gazety itp.) -Szkło, opakowanie ze szkła. -Tworzywa sztuczne, + opakowania wielomateriałowe, -Metale, opakowanie z metali -Odpady ulegające biodegradacji -Zużyte baterie i akumulatory -Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, -Przeterminowane leki -Chemikalia -Meble i inne odpady wielkogabarytowe -Zużyte opony -Odpady budowlane i rozbiórkowe, 3) Odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych znajdującego się przy oczyszczalni ścieków w Siedliskach. 3.Charakterystyka Gminy: -Powierzchnia Gminy Bobowa wynosi około 50km2 -Szacunkowa liczba mieszkańców stale zameldowanych wynosi 9730 -Szacunkowa liczba mieszkańców zameldowanych czasowo wynosi 150 -Szacunkowa liczba gospodarstw domowych około 2170 4. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 1)Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych. Do gromadzenia odpadów segregowanych stosuje się worki o grubości i szczelności zapewniającej ich wytrzymałość, o następującej kolorystyce: -Niebieski na papier i tekturę z napisem papier -żółty na tworzywa sztuczne + opakowania wielomateriałowe z napisem plastik -zielony na szkło i opakowania ze szkła z napisem szkło -czerwony na metal z napisem metal -brązowy na odpady ulegające biodegradacji z napisem odpady zielone -czarny na odpady zmieszane z napisem zmieszane Worki powinny spełniać niżej wymienione wymagania: 1)materiał - folia polietylenowa LDPE 2)pojemność - 120 L 3)grubość - min. 50 mikronów 4)nadruk- oznaczenie rodzaju odpadów, Gmina Bobowa i numer identyfikacyjny. Meble, odpady wielkogabarytowe, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki, zużyte opony i chemikalia odbierane będą raz w ciągu obowiązywania umowy w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Odpady budowlane i rozbiórkowe Wykonawca odbierze od mieszkańców po uprzednim zgłoszeniu. Odpady segregowane i niesegregowane składane będą przy drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych, w terminach ustalonych w haromonogramie. Trasa przejazdu na terenie gminy wynosi około 165 km. Zgodnie z załączoną mapką zał. nr 11 do SIWZ 2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki na odpady segregowane i zmieszane. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zakupi worki do selektywnej zbiórki odpadów i zbiórki odpadów zmieszanych. Wykonawca dostarczy następujące ilości worków w terminie do 30 listopada 2014 : -niebieski w ilości - 11300 -żółty w ilości - 45000 -zielony w ilości - 11300 -czerwony w ilości - 7600 -brązowy w ilości - 7200 -czarny w ilości - 72000 -W trakcie trwania umowy zamówione ilości worków mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zapotrzebowania. Do zaopatrzenia w worki właścicieli nieruchomości zaangażują się sołtysi poszczególnych sołectw. Środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie zebranych surowców wtórnych są dochodem Wykonawcy, które powinny być uwzględnione w kalkulacji przy ustaleniu ceny za wykonaną usługę, w tym za dostarczenie worków, o których mowa w pkt. 4 ust. 2 W ramach zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych odpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla rejonu sadecko- gorlickiego zgodnie z Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. W ramach zagospodarowania odpadów zebranych selektywnie Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających, tj. karty przekazania odpadów. Zadanie nr 2 1.Zadanie polegać będzie na wykonywaniu usługi w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zebranych z nieruchomości będących własnością Gminy Bobowa . 2.Wykaz nieruchomości i częstotliwość odbioru przedstawia harmonogram zbiórki odpadów stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Worki do zbiórki odpadów do szkół dostarczy Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. Dodatkowe zadania Wykonawcy w czasie odbioru odpadów segregowanych i niesegregowanych. 1.Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych , a w przypadku jego niedopełnienia wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady komunalne jako zmieszane i pisemnie powiadomić zamawiającego niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 3 dni ( powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych nr właściciela oraz dokumentację fotograficzną) 2.Zamawiający przed przystąpieniem do realizacji umowy udostępni Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych z podziałem na zdeklarowany sposób zagospodarowania odpadów. 3.Wykonawca we własnym zakresie zapewni identyfikację worków na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wykazów. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 1.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w teranie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1)Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. Nr 2013, poz.21 z późn. zm.) 2)Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 poz. 1399 z późn. zm.) 3)Uchwała Nr XXVI/173/12 Rady Miejskiej w Bobowej z dnia 23 października 2012 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bobowa ze zmianami. 2.Wymagania co do sposobu odbierania odpadów: 1)Do obowiązków Wykonawcy należy odbieranie odpadów z zapewnieniem utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez: -Zapobieganie wysypywania się odpadów z worków podczas ich odbioru, -W przypadku zanieczyszczenia terenu, powstałego w trakcie odbioru odpadów ( tj. rozerwanie się worka) niezwłoczne uprzątnięcie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi, -Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem w trakcie transportu, 3. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 1)Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli jest obowiązany do sporządzania kwartalnych sprawozdań. 2)Sprawozdanie należy przekazać na obowiązującym druku Burmistrzowi w ustawowym terminie, 3)W przypadku gdy sprawozdanie będzie sporządzone nierzetelnie Burmistrz Bobowej wezwie wykonawcę, który przekazał sprawozdanie do jego uzupełnienia lub poprawienia terminie 14 dni, 4)Przedkładanie zamawiającemu zestawienia kart przekazania odpadów z danego miesiąca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: a)zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bobowa, b)ważne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy organ, c)wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wydany przez właściwy organ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że należycie zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie polegające na odbiorze odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wystawionego przez jednostkę na terenie której usługa była realizowana.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jeden samochód przystosowany do zbiórki odpadów komunalnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Co najmniej 1 zamówienie polegające na odbiorze odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona)- załącznik nr 5 3)Kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Bobowej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9 c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4) Ważne zezwolenie na zbiórkę i transport odpadów wydane przez właściwy organ. 5) Zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art.49 ust 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21) prowadzonego przez Marszałka Województwa lub Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1.Ustawowej zmiany przepisów podatkowych, 2.Działania siły wyższej 3.Wystąpienia przyczyn niezależnych od zamawiającego Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobowa.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Bobowej ul. Rynek 21 38-350 Bobowa pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.