eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych do operacyjnego leczenia przepuklin dla SPZOZ Krotoszyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-27

Krotoszyn: Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych do operacyjnego leczenia przepuklin dla SPZOZ Krotoszyn
Numer ogłoszenia: 18262 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych do operacyjnego leczenia przepuklin dla SPZOZ Krotoszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych do operacyjnego leczenia przepuklin dla SPZOZ Krotoszyn - pakiet 1-18 wg Formularz cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015r., poz. 876) odpowiednio do klasy wyrobów (dotyczy wszystkich pakietów) z zastrzeżeniem, że:-w pakiecie nr 1 poz. 1 - 18 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7, - w Pakiecie nr 1 poz. 10-11 - zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wymóg po wstępnym praniu, - w Pakiecie nr 2 poz. 1 - 2, -zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , minimum reguła 7,- w Pakiecie nr 3 poz. 1 - 3 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy I s , minimum reguła 4, -w Pakiecie nr 5 poz. 5 - 6 - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , - w Pakiecie nr 5 poz. 5 - zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego bariery folii dla wirusów => 27 nm przez niezależne laboratorium, - w Pakiecie nr 5 poz. 6 - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego bariery folii dla wirusów > 27 nm przez niezależne laboratorium, - w pakiecie nr 8 poz. 3 - 5 - zamawiający wymaga dołączenia dokumentów potwierdzających wymogi zawarte w SIWZ np. -Karta danych technicznych, -w Pakiecie nr 12 -zamawiający wymaga dołączenia dokumentów potwierdzających wymogi zawarte w SIWZ ,- w Pakiecie nr 13 -Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II inwazyjnego oraz załączenia dokumentów dla wyrobów medycznych dopuszczających do obrotu na terenie RP, dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zawartych w SIWZ ( np. klasa, reguła) i załączenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji pod postacią Raportu z Walidacji (dotyczy wszystkich pozycji).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 5 i VI niniejszej SIWZ oraz :a.Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b.Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .3.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 Projektu umowy: Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : -ustawową zmianę stawek podatku VAT.3.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa, bez konieczności podpisywania oddzielnego aneksu do umowy.§ 13 Projektu umowy: 2.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania,- liczby opakowań, - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego,- zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego,- przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza Cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza Cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały Opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza Cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularz cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9- Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - -Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12- Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Siatki chirurgiczne do operacyjnego leczenia przepuklin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.