eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatówstacjonarnego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; profilaktycznego na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień; wyjazdowego umiejętności zawodowych dla młodzieży; wyjazdowego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych oraz wyjazdu do podmiotu ekonomii społecznej w ramach ProjektuPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Ostróda: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów: stacjonarnego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; profilaktycznego na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień; wyjazdowego umiejętności zawodowych dla młodzieży; wyjazdowego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych oraz wyjazdu do podmiotu ekonomii społecznej w ramach Projektu: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje.
Numer ogłoszenia: 182599 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 642 98 89, faks 89 642 98 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów: stacjonarnego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; profilaktycznego na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień; wyjazdowego umiejętności zawodowych dla młodzieży; wyjazdowego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych oraz wyjazdu do podmiotu ekonomii społecznej w ramach Projektu: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- zorganizowanie i poprowadzenie dwudniowego warsztatu stacjonarnego, społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; Część 2- zorganizowanie jednodniowego wyjazdu do podmiotu ekonomii społecznej; Część 3- przygotowanie oraz poprowadzenie warsztatu profilaktycznego na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień; Część 4- zorganizowanie dwudniowego, wyjazdowego warsztatu społeczno-zawodowego dla młodzieży; Część 5- zorganizowanie dwudniowego, wyjazdowego warsztatu społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; w ramach Projektu: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje, zgodnie z § 19 siwz. Wybrani w każdej z części wykonawcy: - przestrzegać będą Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; - realizować będą zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu, osoby prowadzącej warsztat, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których osoba prowadząca warsztat jest zaangażowana przez okres obowiązywania umowy. Uwaga: Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną wybraną bądź kilka części..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.10.00-4, 63.51.10.00-4, 60.14.00.00-1, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi: Część 1, 4 i 5- trener warsztatów społeczno-zawodowych- wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert min. 1 warsztatu umiejętności zawodowych lub społeczno-zawodowych. Cześć 2- trener prowadzący szkolenie w zakresie ekonomii społecznej- wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert min. 1 szkolenia w zakresie ekonomii społecznej. Cześć 3- trener warsztatów profilaktycznych- wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert min. 1 warsztatu profilaktycznego w temacie zdrowego trybu życia lub profilaktyki uzależnień. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1) siwz. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do siwz. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część 1, 2, 3 1. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników projektu pn.: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje w danej grupie może ulec zmianie, jednak nie więcej niż o 2 osoby. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia pozostaje bez zmian (dotyczy części 1, 2, 3). 3. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za realizację zajęć zostanie powiększone (w przypadku zwiększenia ilości uczestników) / pomniejszone (w przypadku ograniczenia ilości uczestników) w oparciu o stawkę jednostkową określoną w ofercie Wykonawcy (dotyczy części 4 i 5). 4. Zmiana liczby uczestników projektu pn.: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje, o której mowa w pkt 1 nie powoduje konieczności zmiany umowy, a jedynie wymaga uwzględnienia aktualnego stanu na listach obecności. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Zmiana, osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi z ramienia Wykonawcy, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy wykształcenie, doświadczenie kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych dla danej osoby postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt 6 nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem osoby do świadczenia usług. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku osoby jw. będzie traktowana jako przerwa wynikająca z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu realizacji umowy, z zastrzeżeniem postanowień pkt 8. 8. Postanowienia pkt 7 nie dotyczą sytuacji losowych, np. niezdolności do pracy. 9. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego do świadczenia usługi innej osoby niż wskazana w ofercie Wykonawcy, stanowi podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 10. Zmiana, o której mowa w pkt 6 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.ostroda.pl (zakładka BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Termin wykonania zamówienia: Część 1- zakończenie 30 listopad 2014r.; Część 2- zakończenie: 30 wrzesień 2014r.; Część 3- zakończenie: 19 grudzień 2014r.; Część 4- zakończenie: 30 wrzesień 2014r.; Część 5- zakończenie: 31 październik 2014r. Szczegółowe harmonogramy realizacji zostaną ustalone z wybranymi wykonawcami przed podpisaniem umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 19 siwz. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w uPzp, dla których bezwzględnie wymagana jest forma pisemna. 5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym, upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30.08.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowanie i poprowadzenie dwudniowego warsztatu stacjonarnego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i poprowadzenie dwudniowego warsztatu stacjonarnego społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; grupa liczy 15 osób niepełnosprawnych, (uczestnicy to osoby niepełnosprawne z następującymi dysfunkcjami o symbolach: 03-L, 01-U, 10-N, 05-R, 02-P, 04-O, 07-S, 11-I). - warsztaty odbywać się muszą na terenie miasta Ostródy, - termin warsztatów dokładny termin zostanie ustalony w porozumieniu z Zamawiającym, - warsztaty obejmują 2 spotkania po 5 godzin (każda godzina45 min.), - warsztaty odbywać się będą w dni robocze w godzinach między 8.00-15.00, - wykonawca zapewni trenera, który poprowadzi warsztaty umiejętności społeczno-zawodowych, - wykonawca przygotuje materiały szkoleniowe zawierające merytoryczne opracowanie zagadnień omawianych podczas warsztatów, - wykonawca udokumentuje własną pracę: listami obecności, dziennikiem zajęć, - wykonawca przeprowadzi ankietę dotyczącą wzrostu umiejętności społecznych i zawodowych na początku warsztatów i po zakończeniu, - wykonawca dostarczy kopie wszystkich materiałów przekazanych uczestnikom podczas zajęć, - wykonawca przedłoży konspekt zajęć do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. W ramach usługi Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową znajdującą się w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, przy ul. Jana III Sobieskiego 5, wyposażoną w rzutnik multimedialny, ekran, laptop, flipchart, tablicę interaktywną, zestaw nagłaśniający, materiały warsztatowe (blok do flipchartu, mazaki, papier, itp.), - przerwę kawową dla uczestników warsztatów, - zwrot kosztów przejazdu dla uczestników warsztatów. Tematyka zajęć powinna obejmować: - twórcze rozwiązywanie problemów, - kreatywność, - alternatywne formy zatrudnienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zorganizowanie jednodniowego wyjazdu do podmiotu ekonomii społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie jednodniowego wyjazdu do podmiotu ekonomii społecznej; grupa obejmuje 15 osób niepełnosprawnych, (uczestnicy to osoby niepełnosprawne z następującymi dysfunkcjami o symbolach: 03-L, 01-U, 10-N, 05-R, 02-P, 04-O, 07-S, 11-I). - Zamawiający zaplanował 6-cio godzinny pobyt w podmiocie ekonomii społecznej (wizyta studyjna + szkolenie na temat ekonomii społecznej) - warsztat powinien być zorganizowany w podmiocie ekonomii społecznej (np. w spółdzielni socjalnej), do której dojazd z Ostródy nie będzie dłuższy w jedną stronę niż 60 km, - warsztat musi być zorganizowany w sobotę - wykonawca zapewni trenera który poprowadzi szkolenie, zaopiekuje się grupą podczas pobytu w podmiocie ekonomii społecznej, - wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW uczestnikom, - wykonawca zapewni obiad, dla całej grupy, - wykonawca zapewnia transport uczestników z parkingu przy ul. Sobieskiego 5 (Starostwo Powiatowe w Ostródzie) na miejsce warsztatu i powrót do Ostródy, - wykonawca przedłoży harmonogram warsztatu do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy, - wykonawca przeprowadzi ankietę dotyczącą wzrostu umiejętności zawodowych na początku warsztatów i po zakończeniu, - wykonawca udokumentuje własną pracę poprzez listę obecności, sprawozdanie ze zrealizowanych działań grupy oraz kopie wszelkich materiałów przekazanych uczestnikom podczas zajęć, Tematyka zajęć: - podstawy ekonomii społecznej, - funkcjonowanie spółdzielni socjalnych, - przykłady dobrych praktyk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przygotowanie oraz poprowadzenie warsztatu profilaktycznego na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie oraz poprowadzenie warsztatu profilaktycznego na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień; grupa obejmuje 10 osób młodzieży + 31 osób niepełnosprawnych, (uczestnicy to osoby niepełnosprawne z następującymi dysfunkcjami o symbolach: 03-L, 01-U, 10-N, 05-R, 02-P, 04-O, 07-S, 11-I) wraz z rodzinami - warsztaty obejmują 5 spotkań (jedno spotkanie w tygodniu- każde spotkanie trwać będzie 2 godziny- 2 x 45 min), - spotkania odbywać się będą nie częściej niż co dwa tygodnie (w okresie wrzesień- 19 grudzień 2014r.), - wykonawca zapewni trenera który poprowadzi warsztaty, - harmonogram spotkań zostanie ustalony z Zamawiającym przy podpisaniu umowy, - wykonawca udokumentuje własną pracę poprzez konspekty zajęć, listy obecności, dzienniki zajęć, sprawozdanie ze zrealizowanych działań grupy oraz kopie wszelkich materiałów przekazanych uczestnikom podczas zajęć, - wykonawca przedłoży konspekt zajęć do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy, W ramach usługi Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową znajdującą się w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, przy ul. Jana III Sobieskiego 5, wyposażoną w rzutnik multimedialny, ekran, laptop, flipchart, tablicę interaktywną, zestaw nagłaśniający, materiały warsztatowe (blok do flipchartu, mazaki, papier, itp.), - zwrot kosztów przejazdu dla uczestników projektu. Tematyka zajęć: - zasady zdrowego trybu życia, - zasady zdrowego odżywiania, - kształtowanie i propagowanie zdrowego stylu życia, - dbanie o kondycję, - omówienie profilaktyki uzależnień..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zorganizowanie dwudniowego, wyjazdowego warsztatu umiejętności zawodowych dla młodzieży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie dwudniowego, wyjazdowego warsztatu umiejętności zawodowych dla młodzieży; - zorganizowanie warsztatów dla młodzieży (10 osób), - warsztaty muszą zostać zorganizowane w miejscowości, do której dojazd z Ostródy nie będzie dłuższy w jedną stronę niż 100 km, - dokładny termin warsztatów zostanie ustalony w porozumieniu z Zamawiającym, - warsztaty muszą zostać zorganizowane w weekend (wyjazd w sobotę, powrót w niedzielę), - wykonawca zapewni zakwaterowanie (1 nocleg) w pokojach 2 i 3- osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, - wykonawca zapewni pełne wyżywienie (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja), dzień pierwszy (obiad, kolacja); dzień drugi (śniadanie, obiad), - wykonawca zapewni wychowawcę grupy spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 218, poz. 1696), - Zamawiający zastrzega aby wychowawca grupy był obecny podczas całego pobytu uczestników warsztatów jak również podczas transportu uczestników z miejscowości Ostróda na miejsce warsztatów i z powrotem do miejscowości Ostróda, - wykonawca zapewni salę do realizacji zajęć - wykonawca zapewni Ubezpieczenie NNW Uczestnikom, - wykonawca zapewnia transport uczestników z parkingu przy ul. Sobieskiego 5 (Starostwo Powiatowe w Ostródzie) na miejsce warsztatu i powrót do Ostródy, - Zamawiający nie ponosi kosztów z tytułu zakwaterowania, wyżywienia i dojazdu wychowawcy i trenera. - warsztat trwać będzie przez dwa dni po 6 godzin dydaktycznych dziennie, - wykonawca zapewni trenera, który poprowadzi warsztat umiejętności zawodowych, - wykonawca przedłoży konspekt zajęć do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy, - wykonawca udokumentuje własną pracę poprzez konspekty zajęć, listy obecności, dzienniki zajęć, sprawozdanie ze zrealizowanych działań dla każdej grupy oraz kopie wszelkich materiałów przekazanych uczestnikom podczas zajęć, - Zamawiający nie ponosi kosztów z tytułu zakwaterowania, wyżywienia i dojazdu trenera, Tematyka zajęć powinna obejmować: - przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, - nauka pisania CV i listu motywacyjnego, - rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.14.00.00-1, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zorganizowanie dwudniowego, wyjazdowego warsztatu społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie dwudniowego, wyjazdowego warsztatu społeczno-zawodowego dla grupy osób niepełnosprawnych; zorganizowanie warsztatów dla grupy 15 osób niepełnosprawnych, (uczestnicy to osoby niepełnosprawne z następującymi dysfunkcjami o symbolach: 03-L, 01-U, 10-N, 05-R, 02-P, 04-O, 07-S, 11-I). - warsztaty muszą zostać zorganizowane w miejscowości, do której dojazd z Ostródy w jedną stronę nie będzie dłuższy niż 60 km, - wykonawca zapewni zakwaterowanie (1 nocleg) w pokojach 2 i 3- osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, - wykonawca zapewni pełne wyżywienie (śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja)- dzień pierwszy (obiad, kolacja); dzień drugi (śniadanie, obiad), - wykonawca zapewni salę do realizacji zajęć, - wykonawca zapewni Ubezpieczenie NNW Uczestnikom, - wykonawca zapewnia transport uczestników z parkingu przy ul. Sobieskiego 5 (Starostwo Powiatowe w Ostródzie) na miejsce warsztatu i powrót do Ostródy, - Zamawiający nie ponosi kosztów z tytułu zakwaterowania, wyżywienia i dojazdu trenera. - warsztaty trwać będą przez dwa dni po 5 godzin dydaktycznych dziennie, - wykonawca zapewni trenera, który poprowadzi warsztaty umiejętności zawodowych, - wykonawca zapewni opiekuna grupy, który będzie obecny przez czas trwania podróży i pobytu uczestników - wykonawca przedłoży konspekt zajęć do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy, - wykonawca udokumentuje własną pracę poprzez konspekty zajęć, listy obecności, dzienniki zajęć, sprawozdanie ze zrealizowanych działań dla każdej grupy oraz kopie wszelkich materiałów przekazanych uczestnikom podczas zajęć, - Zamawiający nie ponosi kosztów z tytułu zakwaterowania, wyżywienia i dojazdu trenera i opiekuna grupy, Tematyka zajęć powinna obejmować: - określenie potrzeb i wyznaczanie celów, - budowanie własnej wartości, - analiza możliwości podjęcia zatrudnienia na lokalnym rynku pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.14.00.00-1, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.