eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › Remont dróg gminnych 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Lipnica Wielka: Remont dróg gminnych 2013
Numer ogłoszenia: 182580 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipnica Wielka , Lipnica Wielka 518, 34-483 Lipnica Wielka, woj. małopolskie, tel. +48 18 2634595, faks +48 18 2634597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji zadania pn: Remont dróg gminnych w 2013r. Zakres obejmuje remonty dróg gminnych: 1. droga Lipnica Wielka - Skoczyki Do Pniaczka na działce ewid. nr 6142, km 0+000 - 0+125, szer. 3,0 m, roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w km 0,125, roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm od dł. 6 m; profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 452,5 m2, położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm na powierzchni 452,50 m2, położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 8 cm pobocza na powierzchni 62.5 m2; położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) na pow. 387 m2. 2. droga Lipnica Wielka - Skoczyki Do mostu na Grapę na działkach ewid. nr 5066, 5002 km 0+000 - 0+100, szer. 3,0 m; roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w km 0,100, roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm o dł 12 m; profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 324 m2, położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm na powierzchni 324 m2, położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 8 cm pobocza na powierzchni 42 m2; położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) na pow. 287 m2; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 mostu o szer. 3,5 m na powierzchni 56 m2, nałożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 c, (warstwa ścieralna) na powierzchni 56 m2. 3. droga Lipnica Wielka - Murowanica k/Jasiurki - Michalak, na działce ewid. 16779, km 0+000 - 0+105, szer. 2,5 m; roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w km 0,105; mechaniczne ścinanie o gr. 10 cm na powierzchni - 73,5 m2 regulacja pionowa 2 studzienek dla włazów kanałowych; profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 315 m2; położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm na powierzchni 315 m2, położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm (pobocza) na powierzchni 52.5 m2; położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) na pow. 262,50 m2. 4. droga Lipnica Wielka - Przywarówka, nr działek ewid. 316,1171,829,752/2 km 0+130-0+720 szer. 4,0 m długość 0,59 km; roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w km 0,59; odwodnienie; roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam.samowyładd. (koryto-przełomy) - 189 m3, warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 30 cm - 630 m2; warstwa górna podbudowy z kruszyw naturalnych łamanych gr. 10 cm - 630 m2; profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne na placu przy przystanku PKS - 326.25 m2, warstwa górna podbudowy na palcu przy przystanku PKS z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 326,25 m2, pobocza o pow. 300 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - (materiał z odzysku) oraz pobocza o pow. 319,50 m2 z kruszyw łamanych gr, 15 cm; nawierzchnia - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej - 2360 m2, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm (wyrównawcza) - 2478 m2; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej - 2804,25 m2, położenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne (geosiatka); położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 2727 m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 2727 m2; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej przy zakładanym zużyciu emulsji 0,5 kg/m2 - 2727 m2; położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2668m2; roboty wykończeniowe w tym roboty ziemne wykonywane oraz czyszczenie rowów - rów lewostronny na odcinku 0+130-0+500, rów obustronny na odcinku 0+500-0+720. 5. Remont placu postojowego o nawierzchni bitumicznej Lipnica Wielka - Murowanica Remiza OSP o pow. 640 m2; roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych, wykonanie podbudowy w tym profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 640 m2, położenie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20 cm na pow. 320 m2; położenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - na pow. 640 m2; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca), mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna), wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 - 110 m, wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem - 4.4 m3, wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cemontowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cemontową - 110 m 2.2 Zakres robót do wykonania w ramach w/w zadania został ujęty w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej (załącznik nr 3 do SIWZ),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia polegających na wykonaniu robót w zakresie budowy lub remontów dróg o wartości min. 200.000 zł brutto. W wykazie należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone sporządzony wg załącznika nr 5 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;wg załącznika - nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    robota budowlana polegająca na budowie lub remoncie dróg o wartości min. 200.000 zł brutto;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, wypełniony załącznik nr 9 - Zakres robót powierzonych podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, c) konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., d) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych, e) Ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, f) kiedy wykonawca przerwał realizację robót z przyczyn od niego niezależnych, g) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, h) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a) konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, b) konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. c) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT b) rezygnacja z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót. 4) Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 5. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego -stanowi wzór umowy załącznik nr 8 do SWIZ. 7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicawielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipncy Wielkiej, 34-483 Lipnica Wielka 518, pok nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Lipnicy Wielkiej, 34-483 Lipnica Wielka 518, pok. nr 2 (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.