eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 19 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Częstochowa: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 19 części
Numer ogłoszenia: 182549 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 19 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 19 części. 1. Zamówienie podzielone jest na: 1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) Część 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 12 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 15 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h; Część 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 19 w Zespole Szkół nr 15 Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 4 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 15 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 14 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h; Część 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 13 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; (KLASY IV-VI) Część 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 10 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h. Część 15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 11 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; Część 16: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) Część 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 15 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h; Część 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 6 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h; Część 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 6 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 30 h; Część 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h; (KLASY IV-VI) Część 17: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 14 im. Henryka Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 9 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. Część 18: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35 Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 5 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. Część 19: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 9 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części: 1. W zakresie części 1-8 i 13-16 dot. przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ posiadają: a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; b) ukończone studia podyplomowe/Kursy kwalifikacyjne/doskonalące/warsztaty/szkolenia w zakresie arteterapii; c) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki specjalnej/tyflopedagogiki lub minimum roczne doświadczenie w pracy w klasie integracyjnej lub minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością wzroku lub minimum 45 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z terapii przez sztukę. 2. W zakresie części 9-12 i 17-19 dot. przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ posiadają: a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; b) ukończone warsztaty/szkolenia w zakresie savoir vivre lub komunikacji interpersonalnej; c) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki specjalnej/tyflopedagogiki lub minimum roczne doświadczenie w pracy w klasie integracyjnej lub minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością wzroku lub minimum 45 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć z zakresu savoir vivre lub komunikacji interpersonalnej w tym z osobami z niepełnosprawnością. Z wypełnionego przez wykonawcę załącznika nr 2 do specyfikacji Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia musi wyraźnie i jednoznacznie wynikać spełnianie warunku, określonego w punkcie 5.2. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.a), 6.1.c) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokument o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 2.1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności. 3. Istnieje możliwość dokonania zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 4. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. 5. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. W prowadzonym postępowaniu porozumiewanie się będzie następowało w języku polskim. 4. Otwarcie ofert odbędzie się 10/09/2014 r. o godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Częstochowy w sali nr 108. 5. Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późn. zm.: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). 6. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, POLSKA, adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl tel. +48 224587801, faks: +48 224587800. 7. Ogłoszenie zostało skierowane do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.08.2014 r. w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 12 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 15 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 19 w Zespole Szkół nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 4 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 15 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 14 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 90 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 13 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 15 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 6 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba osób w grupie: 6 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 30 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY I - III) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 10 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 11 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Arteterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 14 im. Henryka Sienkiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 9 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 5 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ WZROKU (KLASY IV - VI) - KURS SAVOIR VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. Głównym celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie właściwego zachowania się wobec osób z niepełnosprawnością. Cel może być osiągnięty przez zdobycie wiedzy np. na temat: skuteczna komunikacja z osobami z niepełnosprawnością, znajomość podstawowych utrudnień, z jakimi mogą się zetknąć osoby niepełnosprawne, poznanie różnych technik pomocy osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności (np. asystowanie osobie niewidomej poruszającej się z białą laską lub z psem przewodnikiem), uwzględnienie specjalnych potrzeb osób niepełnosprawnych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa. Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 9 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 15 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.