eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Powiecie Limanowskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Limanowa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Powiecie Limanowskim
Numer ogłoszenia: 182481 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Powiecie Limanowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Powiecie Limanowskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego zorganizowania i przeprowadzenia 3 dniowych szkoleń stacjonarnych dla Beneficjentów Ostatecznych i pracowników jednostek podległych Wnioskodawcy (DPS Limanowa, Mszana Dolna, Szczyrzyc) - 66 osób (maksymalnie 8 osób w grupie) z zakresu podstawowej obsługi komputera i Internetu. Wśród uczestników szkolenia będą osoby niepełnosprawne, w tym niepełnosprawne ruchowo. W tych przypadkach wymagane jest szkolenie indywidualne u Beneficjenta Ostatecznego (max. 6 osób - bez cateringu). 1. Zlecona usługa obejmuje kompleksowo zapewnienie m.in.: a) sali szkoleniowej na terenie miasta Limanowa (ok. 4 grupy) i miasta Mszana Dolna (ok. 3 grupy), z zapleczem sanitarnym, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych oraz osób niepełnosprawnych ruchowo lub transportu uczestników do miejsca szkolenia w przypadku szkolenia odbywającego się poza terenem miasta Limanowa i Mszana Dolna, b) dostępu do zestawów komputerowych (notebook lub komputer stacjonarny z niezbędnymi akcesoriami) dla każdego uczestnika szkolenia, z dostępem do Internetu oraz minimum jednej drukarki, c) przeszkolenia po 2 pracowników z każdej jednostki DPS (szkolenia w 3 DPS-ach w Limanowej, Mszanie Dolnej, Szczyrzycu), d) przeszkolenia w miejscu zamieszkania uczestnika projektu max 6 osób niepełnosprawnych ruchowo wskazanych przez Zamawiającego z terenu Powiatu Limanowskiego, e) wykwalifikowanych wykładowców, f) materiałów dydaktycznych odpowiadających treści szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych (minimum 15 stron A4) w wersji papierowej dla każdego uczestnika szkolenia oraz w wersji elektronicznej, które będą udostępnione na stronie internetowej projektu, g) testu na rozpoczęcie i na zakończenie szkolenia, celem weryfikacji zdobytych umiejętności w ramach szkolenia, h) serwisu kawowego (dla jednego uczestnika szkolenia w każdym dniu przypada: kawa z cukrem i śmietanką (200 ml/os), herbata z cukrem (200 ml/os), woda mineralna (0,5 l/os) oraz ciastka kruche (100g/os), przerwy kawowe nie są wliczane do czasu szkolenia, dwie przerwy 15 min. (co 1,5 godz.) - nie dotyczy szkoleń odbywających się w miejscu zamieszkania Beneficjentów Ostatecznych, i) certyfikatów ukończenia szkoleń dla wszystkich uczestników, które zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego, j) dokumentacji zdjęciowej wraz z listami obecności z przeprowadzonych szkoleń, k) dostosowania poziomu szkolenia (przekazu informacji) do możliwości percepcyjnych osób uczestniczących w projekcie. 2. Zakres merytoryczny szkoleń (wymagane minimum): a) szkolenia z zakresu obsługi komputera: - budowa i funkcjonowanie komputera stacjonarnego, - system operacyjny (Microsoft Windows 7), - zarządzanie plikami i folderami, - praca w edytorze tekstów, - podstawy pracy z arkuszem kalkulacyjnym (pakiet biurowy - OpenOffice PL), - podstawy tworzenia prezentacji, b) szkolenie z korzystania z Internetu: - czym jest Internet, - wyszukiwanie informacji za pomocą popularnych wyszukiwarek, - obsługa poczty elektronicznej, - komunikatory, - niebezpieczeństwo pracy w sieci (wirusy, włamania, phishing), - ćwiczenia z obsługi strony Internetowej projektu (eHelpDesk), Zamawiający przekaże instrukcję. c) pracownicy DPS - ów muszą zostać przeszkoleni w zakresie nadzorowania podopiecznych, a tym samym użytkowników komputerów w swoich placówkach. 3. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dniu robocze (poniedziałek - piątek). 4. Zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 18.00 (do wyboru grupy w godzinach dopołudniowych i popołudniowych). Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekraczać 5 godzin zegarowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do doprecyzowania programu oraz harmonogramu zajęć i przedstawienia ich do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram zajęć powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia niezbędnej dokumentacji szkolenia oraz przedstawienia na żądanie Zamawiającego sprawozdania z przebiegu szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 7.1. Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty Wykazie usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, wykonał: co najmniej 1 szkolenie z zakresu obsługi komputera lub Internetu. Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając Wykaz usług wraz z załączeniem dowodów dotyczących głównych usług określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Za główne usługi dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1) powyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących głównych usług potwierdzających należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 7.1. Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedstawionym do oferty Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu obsługi komputera lub Internetu. Spełnianie warunku Wykonawca wykaże przedkładając Wykaz osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 7.1. Lp. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwa powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp należy złożyć w oryginale. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia to: 1) Spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt. 6.2 SIWZ Wykonawcy wykazują łącznie, 2) Każdy z nich składa dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 (określone w pkt. 7.2 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona w szczególności gdy jest spowodowana: a) wystąpieniem wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy realizacje przedmiotu umowy, klęk żywiołowych, b) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego takich jak opóźnienia, utrudnienia w prowadzeniu szkoleń lub innymi przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 2) zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę, 3) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy w sytuacji gdy wykonanie danych prac będzie zbędne do prawidłowego wykonania umowy, w tym zakresie przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia stosownie o ograniczony zakres, 4) zmiana miejsca prowadzenia szkolenia, zmiana sali szkoleniowej na inną spełniającą wymagania określone w SIWZ, 5) zwiększenie liczby osób przeznaczonych do przeprowadzenia szkolenia indywidulanego w miejscu zamieszkania uczestnika projektu z terenu Powiatu Limanowskiego, 6) zwiększenie liczebności grupy szkoleniowej, 7) zwiększenie/zmniejszenie liczby grup szkoleniowych, 8) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony. 9) Usunięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji. 10) Pozostałe rodzaje zmian: a) Zmiana stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT), b) Siła wyższe uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c) Zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, d) Zmiany zapisów umowy będących warunkiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji na świadczone usługi, e) Zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy w szczególności na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. f) Wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, zmiany innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie oraz czas wykonania zmiany i wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, nie stanowi to jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro, budynek B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, I piętro, budynek B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu w Powiecie Limanowskim realizowany w zakresie Działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.