Wieluń: Rozbiórka budynków w roku 2015
Numer ogłoszenia: 182290 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń , ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, faks 043 8438191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/wielun
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków zbędnych dla gospodarki leśnej wraz z uprzątnięciem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki niżej wymienionych budynków. 1Osada Marki-leśnictwo Marki budynek mieszkalny o nr inw 110/852 - powierzchnia użytkowa 63,00m2, ściany murowane z cegły pełnej, wymiary budynku 7,00 x 6,00, całkowita wysokość budynku 5,60 mb. Konstrukcja dachu wykonana jako więźba ciesielska dwuspadowa kryta płytą eternitową. budynek gospodarczy -stodoła o nr inw. 108/846- powierzchnia użytkowa 69,30m2, ściany wykonane w konstrukcji słupowej obitej deskami, wymiary budynku 9,60 x 7,20, całkowita wysokość 5,50 mb. Budynek kryty płytą eternitową. budynek gospodarczy-obora o nr inw. 108/848 - powierzchnia użytkowa 59,40 m2 budynek wykonany z cegły pełnej, wymiary budynku 7,00 x 8,50 całkowita wysokość budynku 4,70 mb, Budynek kryty płytą eternitową. 2 Osada Miedźno - leśnictwo Siemkowice budynek gospodarczy o nr inw. 108/638, -powierzchnia użytkowa 76,20m2, ściany budynku wykonane z pustaka żużlowego, wymiary budynku 6,00 x 12,80 całkowita wysokość budynku 5,00 mb. Dach jednospadowy kryty eternitem. 3 Szkółka Leśna Mierzyce- leśnictwo Mierzyce budynek gospodarczy - stodoła drewniana o nr inw. 108/104, ściany budynku wykonane w konstrukcji słupowej obitej deskami, powierzchnia użytkowa 79,70m2, wymiary budynku 12,60 x 6,30 mb. Konstrukcja dachu dwuspadowa kryta eternitem. 4 Osada Mokry Las - leśnictwo Mokry Las budynek mieszkalny o nr inw. 110/54, powierzchnia użytkowa 89,40m2, ściany budynku wykonane w konstrukcji drewnianej, bale obite deskami, budynek posiada wymiary 9,50 x 8,30.Całkowita wysokość budynku wynosi 6,90 mb. Budynek kryty szablonami eternitowymi. budynek gospodarczy- obora o nr inw. 108/136 powierzchnia użytkowa 73,60m2, ściany budynku wykonane z pustaka żużlowego, budynek posiada wymiary 10,00 x 7,35 mb., całkowita wysokość budynku wynosi 6,20 mb. Budynek kryty płytami eternitowymi. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary, zdjęcia- załącznik nr 10;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zezwolenia na zbieranie odpadów wydane w trybie art. 43 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu robót rozbiórkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 30,000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2.05.2004 r. o którym mowa Dz. III.3 SIWZ oraz dostępem do składowiska odpadów, na którym są składowane odpady zawierające azbest wpisanego do Bazy danych o której mowa w art. 79 Ustawy o odpadach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przy realizacji zamówienia: minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów z azbestu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani wykazać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac. 2. Przekształcenie firmy wykonawcy, zmiana nazwy firmy, zmiana adresu siedziby wykonawcy lub nazwy Wykonawcy. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenie firmy. 3 Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę i potwierdzającego iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania. 4 Zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę. 5 Zmniejszenia ilości robót budowlanych objętych przedmiarem które w toku realizacji robót zostaną uznane przez zamawiającego za zbędne Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_wielun/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń ul.Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń (sekretariat) ul.Żeromskiego 5 98-300 Wieluń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg powiatowych
- "Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu"
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów SPZOZ w Wieluniu
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- Przebudowa drogi gminnej nr 101700B Wojtokiemie II
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.