eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Rozbiórka budynków w roku 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-20

Wieluń: Rozbiórka budynków w roku 2015
Numer ogłoszenia: 182290 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wieluń , ul. Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8438191, faks 043 8438191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/wielun

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków zbędnych dla gospodarki leśnej wraz z uprzątnięciem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki niżej wymienionych budynków. 1Osada Marki-leśnictwo Marki budynek mieszkalny o nr inw 110/852 - powierzchnia użytkowa 63,00m2, ściany murowane z cegły pełnej, wymiary budynku 7,00 x 6,00, całkowita wysokość budynku 5,60 mb. Konstrukcja dachu wykonana jako więźba ciesielska dwuspadowa kryta płytą eternitową. budynek gospodarczy -stodoła o nr inw. 108/846- powierzchnia użytkowa 69,30m2, ściany wykonane w konstrukcji słupowej obitej deskami, wymiary budynku 9,60 x 7,20, całkowita wysokość 5,50 mb. Budynek kryty płytą eternitową. budynek gospodarczy-obora o nr inw. 108/848 - powierzchnia użytkowa 59,40 m2 budynek wykonany z cegły pełnej, wymiary budynku 7,00 x 8,50 całkowita wysokość budynku 4,70 mb, Budynek kryty płytą eternitową. 2 Osada Miedźno - leśnictwo Siemkowice budynek gospodarczy o nr inw. 108/638, -powierzchnia użytkowa 76,20m2, ściany budynku wykonane z pustaka żużlowego, wymiary budynku 6,00 x 12,80 całkowita wysokość budynku 5,00 mb. Dach jednospadowy kryty eternitem. 3 Szkółka Leśna Mierzyce- leśnictwo Mierzyce budynek gospodarczy - stodoła drewniana o nr inw. 108/104, ściany budynku wykonane w konstrukcji słupowej obitej deskami, powierzchnia użytkowa 79,70m2, wymiary budynku 12,60 x 6,30 mb. Konstrukcja dachu dwuspadowa kryta eternitem. 4 Osada Mokry Las - leśnictwo Mokry Las budynek mieszkalny o nr inw. 110/54, powierzchnia użytkowa 89,40m2, ściany budynku wykonane w konstrukcji drewnianej, bale obite deskami, budynek posiada wymiary 9,50 x 8,30.Całkowita wysokość budynku wynosi 6,90 mb. Budynek kryty szablonami eternitowymi. budynek gospodarczy- obora o nr inw. 108/136 powierzchnia użytkowa 73,60m2, ściany budynku wykonane z pustaka żużlowego, budynek posiada wymiary 10,00 x 7,35 mb., całkowita wysokość budynku wynosi 6,20 mb. Budynek kryty płytami eternitowymi. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary, zdjęcia- załącznik nr 10;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zezwolenia na zbieranie odpadów wydane w trybie art. 43 ust. 1 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (lat) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu robót rozbiórkowych o wartości brutto nie mniejszej niż 30,000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2.05.2004 r. o którym mowa Dz. III.3 SIWZ oraz dostępem do składowiska odpadów, na którym są składowane odpady zawierające azbest wpisanego do Bazy danych o której mowa w art. 79 Ustawy o odpadach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przy realizacji zamówienia: minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pracownikami przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów z azbestu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie prac. 2. Przekształcenie firmy wykonawcy, zmiana nazwy firmy, zmiana adresu siedziby wykonawcy lub nazwy Wykonawcy. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenie firmy. 3 Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę i potwierdzającego iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania. 4 Zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę. 5 Zmniejszenia ilości robót budowlanych objętych przedmiarem które w toku realizacji robót zostaną uznane przez zamawiającego za zbędne Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmianę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_wielun/zamówienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wieluń ul.Żeromskiego 5, 98-300 Wieluń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Wieluń (sekretariat) ul.Żeromskiego 5 98-300 Wieluń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.