eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Łódź: usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 18227 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10129 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w projektach umów - załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z podziałem na dwie części: Część I - Al. Kościuszki 19/Wólczańska 36 (nieruchomość użyteczności publicznej), Część II - ul. Ogrodowa 24 (nieruchomość mieszkalna do rewitalizacji w programie Miasto Kamienic. Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków i terenu nieruchomości użyteczności publicznej, położonej w Łodzi przy Al. Kościuszki 19. - Ochronie podlegają budynki i teren podwórza, - Dostęp do podwórza - zabezpieczenie stanowi zamykana brama. Ochrona obiektu - całodobowo przez jednego pracownika w dni robocze, świąteczne i wolne od pracy : 1. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zamawiającego, oraz penetracją osób trzecich. 2. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Wykonawcy sprawuje pracownik uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian. 3. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań/obowiązków/ i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu. b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych. c/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji. d/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora, oraz legitymację pracowniczą. e/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń regulaminów. f/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu. g/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela. h/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu i wyposażenia zmiennikowi. i/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: - stan zabezpieczenia drzwi, - stan zabezpieczenia okien, - stan zabezpieczenia bramy wjazdowej. j/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru. k/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy. l/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie. ł/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania. m/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp. n/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku. 4. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się: - pełnienia służby po spożyciu alkoholu; - spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby; - wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zamawiającego i nie przewidzianych w Umowie i niniejszym załączniku: - opuszczanie obiektu bez zgody Zamawiającego lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzy Zamawiającego, - spania podczas pełnienia służby; - palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby. - wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego i Wykonawcy: - odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu; - oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, - niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zamawiającego i przekazanego do dyspozycji Wykonawcy na czas trwania umowy. 5. Ubiór pracownika ochrony: Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp. 6.Inne ustalenia a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących: - wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących; - podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia, - sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego oraz właściwych służb publicznych. b/ Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu. Zamawiający lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony. c/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę ruchu pojazdów. UWAGA: O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zamawiającego i Wykonawcę. Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków mieszkalnych nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Ogrodowej 24 przeznaczonej do rewitalizacji w programie Miasto Kamienic. 1.Ochrona będzie sprawowana przez 3 pracowników ochrony w tym: 1 pracownik w godz. od 06.00 do 15.00, 2 pracowników od 15.00 do 18.00 i 3 pracowników od 18.00 do 06.00) Obiekt będzie ochraniany przez 24godz./dobę przez wszystkie dni w tygodniu. 2.Ochronie podlegają budynki i teren podwórza, 3. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zamawiającego, oraz penetracją osób trzecich. 4. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Wykonawcy sprawuje pracownik uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian. 5. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań/obowiązków/ i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu. b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych. c/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji. d/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora, oraz legitymację pracowniczą. e/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń regulaminów. f/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu. g/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela. h/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu i wyposażenia zmiennikowi. i/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: - stan zabezpieczenia drzwi, - stan zabezpieczenia okien, - stan zabezpieczenia bramy wjazdowej. j/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru. k/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy. l/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie. ł/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania. m/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp. n/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku. 6. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się: - pełnienia służby po spożyciu alkoholu; - spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby; - wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zamawiającego i nie przewidzianych w Umowie i niniejszym załączniku: - opuszczanie obiektu bez zgody Zamawiającego lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzy Zamawiającego, - spania podczas pełnienia służby; - palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby. - wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego i Wykonawcy: - odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu; - oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, - niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zamawiającego i przekazanego do dyspozycji Wykonawcy na czas trwania umowy. 7. Ubiór pracownika ochrony: Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp. 8.Inne ustalenia a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących: - wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących; - podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia, - sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego oraz właściwych służb publicznych. b/ Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu. Zamawiający lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony. c/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę ruchu pojazdów. UWAGA: O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zamawiającego i Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Al.Kościuszki 19 / Wólczańska 36

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP Sp. z o.o., ul. Bracka, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49608,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41961,50

  • Oferta z najniższą ceną: 41961,50 / Oferta z najwyższą ceną: 75098,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ul. Ogrodowa 24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP Sp. z o.o., ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44421,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37574,02

  • Oferta z najniższą ceną: 37574,02 / Oferta z najwyższą ceną: 55814,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.