eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH, W TYM CZĘŚCIOWO UTWARDZONYCH KRUSZYWEM DROGOWYM, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY I MIASTA SZUBIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Szubin: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH, W TYM CZĘŚCIOWO UTWARDZONYCH KRUSZYWEM DROGOWYM, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY I MIASTA SZUBIN
Numer ogłoszenia: 18222 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH, W TYM CZĘŚCIOWO UTWARDZONYCH KRUSZYWEM DROGOWYM, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY I MIASTA SZUBIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg gruntowych, w tym częściowo utwardzonych kruszywem drogowym, położonych na terenie gminy i miasta Szubin, polegające na: 1. Wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi równiarką samojezdną drogową z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zaniżeń i kolein oraz odpowiednim zagęszczeniu walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6 ton lub walcem samojezdnym ogumionym o masie min. 6 ton. Prace należy przeprowadzać w odpowiednich warunkach atmosferycznych (właściwa wilgotność podłoża) gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni równanej drogi. Praktycznie, podłoże ziemne powinno być tak zgęszczone, aby pojazdy poruszające się po nim nie pozostawiały większych śladów. Naprawa odbywać się będzie w miejscach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego na 200 km dróg, przy średniej szerokości 4-6 m. 2. Utwardzeniu korpusu drogi z powierzonego materiału: a) kruszywem drogowym łamanym zwykłym wapiennym frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm w ilości do 2 800 ton, b) kruszywem betonowym frakcji 0-63 mm, w ilości do 700 ton. Utwardzenie korpusu drogi wykonywane będzie w dwóch technologiach, w miejscach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego: 1) technologią przy użyciu zestawu naprawczego: koparko-ładowarka, spycharka lub równiarka samojezdna drogowa oraz walec samojezdny o masie powyżej 6 ton poprzez: a) profilowanie i zagęszczenie podłoża celem przygotowania drogi do rozłożenia na niej kruszywa. Praktycznie, podłoże ziemne powinno być tak zagęszczone, aby pojazdy poruszające się po nim nie pozostawiały większych śladów, b) rozgarnianie i zagęszczanie kruszywa. Kruszywo powinno być rozłożone przy użyciu koparko-ładowarki, równiarki lub spycharki wraz z nadaniem odpowiedniego profilu podłużnego i poprzecznego w celu odprowadzenia wody z pasa jezdnego. Grubość rozłożonej warstwy luźnego kruszywa powinna być taka, aby po jej zagęszczeniu osiągnęła jednakową na całej powierzchni, założoną grubość 10-15 cm. Warstwa powinna zostać przywałowana co najmniej dwoma przejściami walca samojezdnego stalowego o ciężarze min. 6 ton. Zagęszczenie podbudowy o przekroju daszkowym powinno rozpocząć się od krawędzi i stopniowo przesuwać się pasami podłużnymi, częściowo nakładającymi się, w kierunku osi jezdni. Zagęszczenie podbudowy o jednostronnym spadku poprzecznym powinno rozpocząć się od dolnej krawędzi i przesuwać stopniowo pasami podłużnymi, częściowo nakładającymi się w kierunku górnej krawędzi. Jeżeli to konieczne, operacje rozkładania i zagęszczania kruszywa należy powtarzać aż do chwili uzyskania zagęszczenia o wskaźniku 1. 2) technologią przy użyciu zestawu naprawczego: koparko-ładowarka, spycharka lub równiarka samojezdna drogowa poprzez: a) profilowanie podłoża celem przygotowania drogi do rozłożenia na niej kruszywa, b) rozgarnianie kruszywa. Kruszywo powinno być rozłożone przy użyciu koparko-ładowarki, równiarki lub spycharki wraz z nadaniem odpowiedniego profilu podłużnego i poprzecznego w celu odprowadzenia wody z pasa jezdnego. Grubość rozłożonej warstwy powinna wynosić 10-15 cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej trzy roboty w zakresie remontu dróg gruntowych w ilości min. 200 km dróg każda robota. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia. W wykazie wykonawca wykaże dysponowanie przynajmniej: 2 równiarkami samojezdnymi, 1 koparko - ładowarką, 1 spycharką, 1 walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6 ton, 1 walcem samojezdnym ogumionym o masie min. 6 ton

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w przypadku zmniejszenia ilości naprawianych dróg w okresie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin - Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.