eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Projekt kanalizacji sanitarnej i rozbudowy wodociągu dla m. Gnojnica



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Ropczyce: Projekt kanalizacji sanitarnej i rozbudowy wodociągu dla m. Gnojnica
Numer ogłoszenia: 181936 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt kanalizacji sanitarnej i rozbudowy wodociągu dla m. Gnojnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Gnojnica - sołectw Gnojnica Dolna i Gnojnica Wola oraz sieci wodociągowej z przyłączami do około 15 budynków mieszkalnych w Gnojnicy Dolnej. Przewidywana łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej do zaprojektowania wynosi około 25 km. Przewidywana łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych do zaprojektowania to około 300 budynków. 1.2 Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej z przyłącza-mi w miejscowości Gnojnica i w Ropczycach wzdłuż ul. Rzeszowskiej oraz kanalizacji do miejsca włączenia do zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ronda 650-lecia Ropczyc przy ul. Ogrodniczej. 1.3 Projekt kanalizacji należy opracować w dwóch częściach, objętych oddzielną dokumentacją i pozwoleniem na budowę. Część pierwszą, która obejmować winna sołectwo Gnojnica Dolna z przesłaniem ścieków do projektowanej kanalizacji sanitarnej przy rondzie 650-lecia Ropczyc oraz część drugą obejmującą Gnojnicę Wolę - obszary zaznaczone na załączniku graficznym (zał. Nr 2 do SIWZ). 1.4 Projekt rozbudowy wodociągu obejmuje zaprojektowanie sieci wodociągowej na obszarze zaznaczonym na załączniku graficznym (zał. Nr 2 do SIWZ) oraz przyłączy do około 15 budynków mieszkalnych w sołectwie Gnojnica Dolna. Projekt rozbudowy wodociągu należy opracować jako odrębną dokumentację z odrębnym pozwoleniem na budowę. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Nabycie niezbędnych map ewidencyjnych i zasadniczych, oraz aktualizacja map do celów projektowych numerycznych a także nabycie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów. 2.2. Wykonanie badań geologicznych. 2.3. Przygotowanie kompletnych wniosków i dokumentacji formalno - prawnych obejmujących wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje, uzgodnienia, opinie, warunki techniczne przyłączenia do sieci energetycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dla działek ewidencyjnych, po których przebiegać będzie trasa projektowanego uzbrojenia, zgody na wejście w teren w celu wykonania robót oraz inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji objętych przedmiotem zamówienia. 2.4. Sporządzenie umów cywilnoprawnych z właścicielami i użytkownikami działek (osób fizycznych) na których projektowana będzie: kanalizacja sanitarna, przykanaliki, wodociąg, przyłącza wodociągowe, przepompownie z zasilaniem energetycznym, drogi dojazdowe i place manewrowe, według stanu prawnego na dzień przekazywania dokumentacji zamawiającemu. Dla działek o nieuregulowanym stanie własnościowym/prawnym do umów z ich użytkownikami należy dołączać oświadczenia użytkowników o użytkowaniu działki oraz należy przygotować wykaz tych działek zawierający nr działki, imię i nazwisko użytkownika. Ponadto w przypadku braku zgody na podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku zlokalizowanego w terenie o zwartej zabudowie należy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające rezygnację właściciela budynku z ujęcia przyłącza do jego budynku w opracowywanych w ramach niniejszego zamówienia projektach np. w formie oświadczenia. 2.5. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć w tym sporządzenie kart informacyjnych przedsięwzięcia - w 4 egzemplarzach. 2.6. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji na lokalizację sieci w pasie drogowym dróg publicznych poszczególnych kategorii. 2.7. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2.8. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania pozwoleń wodnoprawnych w tym operatów wodno-prawnych w 3 egzemplarzach. 2.9. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych kanalizacji sanitarnej z przyłączami i innymi niezbędnymi urządzeniami, zgodnie z warunkami technicznymi, normami i wymaganymi uzgodnieniami - w 6 egzemplarzach projekty budowlane, w 4 egzemplarzach projekty wykonawcze. 2.10. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci wodociągowej z przyłączami, zgodnie z warunkami technicznymi, normami i wymaganymi uzgodnieniami - w 6 egzemplarzach projekty budowlane, w 4 egzemplarzach projekty wykonawcze. 2.11. Opracowanie dokumentacji kosztorysowych obejmującej kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - po 2 egzemplarze. 2.12. Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektowanej kanalizacji sanitarnej i wodociągu - w 4 egzemplarzach. 2.13. Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania pozwoleń na budowę. 2.14. Przygotowanie informacji bioz w 2 egzemplarzach. 2.15. Przekazanie Zmawiającemu całości dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej tj. zapisanej na nośniku CD lub DVD w wersji pdf do edytowania przez pakiet programów OFFICE, kosztorysy w programie NORMA w formacie ath lub.xml., mapy do celów projektowych i projektu zagospodarowania w wersji elektronicznej. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wszelkie proponowane rozwiązania projektowe. 3.2 Lokalizację projektowanego uzbrojenia terenu wykonawca uzgodni z właścicielami i użytkownikami działek, na których będzie ono projektowane oraz uzyska od nich zgodę na wejście w teren w celu wykonania robót w formie umowy cywilno- prawnej, zawierającej za-łącznik graficzny przedstawiający uzgodnioną lokalizację projektowanego uzbrojenia. 3.3 O ile uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia będzie tego wymagało, oprócz karty informacyjnej przedsięwzięcia wykonawca sporządzi również raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko. 3.4 Na potrzeby uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń wodnoprawnych, wykonawca każdorazowo sporządzi niezbędne w tym zakresie operaty wodnoprawne. 3.5 Wykonawca sporządzi zestawienie tabelaryczne projektowanych przyłączy kanalizacyjnych zawierające co najmniej takie informacje, jak: długość, średnice, pompownie i ilości przy-łączy kanalizacyjnych, zakres ilościowy będący siecią, przyłączem oraz doziemnym odcinkiem instalacji kanalizacji sanitarnej. O ile będą tego wymagały przyjęte przez wykonawcę rozwiązania projektowe, sporządzi on inwentaryzacje zieleni kolidującej z projektowanym uzbrojeniem i przygotuje stosowne kompletne wnioski o wydanie decyzji na wycinkę tej zieleni. 3.6 Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne warunki, zgody, uzgodnienia branżowe, decyzje itp. niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 3.7 Przed wystąpieniem do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonawca uzgodni z Zamawiającym ostateczną wersję projektu budowlanego i wykonawczego. 3.8 Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót odrębnie dla sieci, przyłączy, pompowni, zasilania energetycznego, utwardzenia dróg i placów manewrowych a także odrębnie dla terenu miasta i wsi. 4. Sposób wykonania prac projektowych: 4.1. Projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny, być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 4.2. Projekty budowlane i wykonawcze winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462). 4.3. Przygotowanie dokumentów do decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) dla niniejszego zamówienia. 4.4. Opis przedmiotu zamówienia winien być zgodny z art. 29 i 30 Ustawy PZP. 4.5. Dokumentacja projektowa ma posiadać niezbędne uzgodnienia w tym uzgodnionie w zakresie uzbrojenia terenu w ZUDP w Ropczycach. 4.6. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389). 5. Ogólne warunki techniczne projektowania sieci kanalizacji sanitarnej: 5.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej należy zaprojektować z rur PCV-U litych lub PP, kanalizację ciśnieniową z rur PE. 5.2. Średnice kanałów projektować zgodnie z warunkami technicznymi, obliczeniami i norma-mi dla zapewnienia właściwej przepustowości hydraulicznej i wytrzymałości przewodów. 5.3. Kanały należy lokalizować w nieutwardzonym terenie, a w razie konieczności -wyjątkowo w poboczach jezdni, pod jezdniami lub w terenach z nawierzchnią twardą. 5.4. W razie wystąpienia kolizji projektowanej sieci z istniejąca infrastrukturą, należy zaprojektować likwidację kolizji. 5.5 Na skrzyżowaniach ulicy, w miejscach odgałęzień sieci w drogi boczne należy zaprojektować studnie rewizyjne betonowe fi 1,0 lub 1,2 m. 5.6. Studzienki rewizyjne na kanałach projektować na odcinkach prostych w odległościach nieprzekraczających 50 m i przy każdej zmianie kierunku, spadku i przekroju. 5.7. Należy projektować studnie z tworzywa sztucznego PP, PE, PVC, DN 0,4-1,0 m oraz studnie betonowe fi 1,0-1,2 m na sieci w rozstawie 150-250 m. 5.8. Należy przewidzieć lokalizację i zaprojektować punk zlewny ścieków składający się z tacy najazdowej, separatora zanieczyszczeń stałych, kontenera z przewodem do odbioru i pomiaru ilości ścieków, zbiornik uśredniający, kanał odpływowy ścieków. 5.9. Zagłębienie kanałów powinno zapewnić grawitacyjny odpływ ścieków z obiektów kanali-zowanych poniżej strefy zamarzania i nie powodować kolizji z innymi urządzeniami. Ustalając zagłębienie kanału i spadek kanału, należy uwzględnić prędkość zapewniającą samooczyszcze-nie kanału. 5.10. Należy stosować takie rozwiązania, które pozwolą ograniczyć uciążliwości związane z eksploatacją zaprojektowanych systemów kanalizacyjnych. 5.11. Na końcu przewodu tłocznego projektować studnie rozprężne. Przykrycie przewodów kanalizacyjnych tłocznych i posadowienie przyjmować jak dla przewodów wodociągowych. Do budowy przewodów tłocznych stosować rury PE do kanalizacji ciśnieniowej. 6. Ogólne warunki techniczne projektowania urządzeń kanalizacyjnych- przepompownie ścieków: 6.1 Przepompownie w zakresie hydrauliki, gabarytów obiektu i lokalizacji projektować zgodnie z warunkami technicznymi w pobliżu sieci energetycznych na działkach mających dojazd z dróg publicznych. Teren wokół przepompowni winien być ogrodzony, oraz w razie potrzeby posiadać utwardzony dojazd i plac manewrowy. 6.2 Średnica przepompowni musi zapewnić możliwość swobodnego montażu pomp oraz wyposażenia wewnętrznego. 6.3 Przepompownie projektować jako studnie podziemne z polimerobetonu, z włazem do pompowni wyniesionym ponad teren do wysokości 0,5 m (w przypadku lokalizacji pod cią-giem komunikacyjnym projektować pompownie przystosowane do ruchu pojazdów, z włazem przystosowanym do montażu w jezdni drogi). 6.4 W projekcie przepompowni uwzględnić monitoring z zastosowaniem radiomodemów SATELLINE 3AS 869 w zakresie niezbędnym dla transmisji danych, umożliwiający realizację funkcji sterowania pracą przepompowni ścieków. 6.5 Układ sterowniczy przepompowni projektować tak, aby był zainstalowany w skrzynce sterowniczej obok przepompowni. Praca pomp sterowana ma być w trybie automatycznym naprzemiennie. Praca pomp ma być załączana po osiągnięciu zwierciadło ścieków poziomu maksymalnego i wyłączana przy poziomie minimalnym. Stan awaryjny pracy przepompowni ma uruchamiać moduł alarmowy skrzynki sterowniczej. 6.6 Projektować przepompownie standardowo wyposażone w dwie pompy. Wszystkie ele-menty metalowe projektować w wykonaniu nierdzewnym. Dobór urządzeń typ i producenta należy uzgodnić z użytkownikiem istniejącej kanalizacji sanitarnej. 7. Dodatkowe informacje: 7.1 Teren objęty zamówieniem w części obejmującej miasto Ropczyce jest objęty częścio-wo przygotowywanym obecnie Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, po-zostały obszar i cała miejscowość Gnojnica nie jest objęta aktualnym Miejscowym Planem Za-gospodarowania Przestrzennego. 7.2 Teren miejscowości Gnojnica oraz Ropczyc nie leży na terenie Parku Krajobrazowego i jego otuliny ani Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. 7.3 W ramach zamówienia nie będzie konieczności przekraczania dróg krajowych ani wojewódzkich projektowanym uzbrojeniem. 7.4 Nie przewiduje się składania ofert częściowych. 7.5 Nie dopuszcza się przedstawiania ofert wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku bankowego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jeden projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków o długości około 15 km.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami, które wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwie osoby posiadające: a/ uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b/ doświadczenie w realizacji zamówień porównywalnych z niniejszym zamówieniem t.j. opracowały należycie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jeden projekt sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków o długości około 15 km.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych ust. 2 rozdziału XI SIWZ.2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.2 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce pok. nr 10, tel (17)2210567 w godzinach od 9-14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pok. nr 208 ( sekretariat II p)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.