eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoModernizacja ul. Szopena, Moniuszki, Paderewskiego Lewków, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Ostrów Wielkopolski: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul. Szopena, Moniuszki, Paderewskiego Lewków, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie..
Numer ogłoszenia: 181905 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290612 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ul. Szopena, Moniuszki, Paderewskiego Lewków, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przebudowa nawierzchni ulic Paderewskiego i Szymanowskiego - Etap 1: Zakres zamówienia obejmuje - roboty drogowe: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 349,00 m 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2291,63 m2 3. Kruszywo stabilizowane cementem o gr. 10 cm - 2291,63 m2 4. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 2120,00 m2 5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 2103,20 m2 6. Pionowe znaki drogowe 7. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt. 8. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 14 szt. 9. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Budowa kanalizacji deszczowej ul. Szopena, Paderewskiego, Szymanowskiego 10. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 635,40 m 11. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transp. i zagospodarowaniem urobku - 662,96 m3 12. Kanały z rur PVC - 635,40 m 13. Studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych - 10 szt. 14. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie - 10 stud. 15. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza całości robót. Roboty budowlane. 3.2. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiary robót, 3) projekt budowlany. 3.3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz.881 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 3.4. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz.21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 3.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 60-miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. Rękojmia za wady i gwarancja jakości a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia. b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag. c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru. d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości. e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady o wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi. f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych. g) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia gwarancji jakości wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej gwarancji. 3.7. Wykonawca w zakresie realizowanego zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia właścicieli instalacji uzbrojenia podziemnego o przystąpieniu do robót, wykonania wszelkich badań i prób, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu obiektu budowlanego do pierwotnego stanu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRUKARSTWO KASPRZAK Sp. z o.o., ul. D. Cieszyńskiego 10,, 63-720 Koźmin Wielkopolski,, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 457656,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 458556,16

  • Oferta z najniższą ceną: 458556,16 / Oferta z najwyższą ceną: 564723,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.