Łódź: Nr sprawy 133/ZP/13
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 207 000 EURO na usługę sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń Ośrodka Pediatrycznego im. dr J. Korczaka w Łodzi ul Piłsudskiego 71 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 181855 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 133/ZP/13 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 207 000 EURO na usługę sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń Ośrodka Pediatrycznego im. dr J. Korczaka w Łodzi ul Piłsudskiego 71 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profesjonalne wykonywanie usługi sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych i poradni specjalistycznych w pawilonach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika , Ośrodek Pediatryczny im. dr J. Korczaka w Łodzi al. Piłsudskiego 71. Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 1704,25m2 ( zał. nr 12Wykaz powierzchni do sprzątania z podziałem na strefy). W ramach świadczenia usługi uwzględnia się również transport odpadów medycznych i komunalnych z miejsca ich powstawania do miejsca składowania, transport bielizny brudnej i czystej, transport materiału biologicznego do pracowni laboratoryjnej, mycie okien 2x w roku. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wysokiej jakości i ciągłości świadczenia usługi, zgodnie ze standardami i procedurami stosowanymi w Szpitalu (ISO 9001, ISO 27001, OHSAS 18001, Certyfikat Akredytacyjny w Ochronie Zdrowia). Wykonawca do wykonania usługi zapewni preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i aparatury medycznej, mycia rak posiadające odpowiednie zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP, oraz profesjonalny sprzęt do wykonania usługi i wózki transportowe. W celu utrzymania czystości w sposób kompleksowy i zapobiegający transmisji zakażeń, sprzątanie odbywać się będzie z uwzględnieniem obszarów higienicznych o wymaganym poziomie czystości fizycznej i bakteriologicznej, w trybie ciągłym i stałej gotowości (zał. nr 8 Plan Higieny).W pawilonie pediatrycznym usługa będzie świadczona we wszystkie dni w roku w godz. 7,00 - 19,00, z zapewnieniem sanitariusza dla usługi sprzątania w sposób doraźny i zapewniający transport pacjenta i materiału biologicznego do laboratorium. W pawilonie Poradni Specjalistycznych usługa będzie świadczona w dniach roboczych w godz. 7, 00 - 20,00. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 7do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00zł. 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V OddziałŁódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia i godziny składania ofert z zaznaczeniem: Wadium na: usługę sprzątania i dezynfekcji Ośrodka Pediatrycznego im. dr J. Korczaka dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi- Nr sprawy 133ZP14 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. a, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93 - 513 Łódź
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź KANCELARIA SZPITALA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach wojewódzkich województwa łódzkiego
- 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
- Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy budynku w Łodzi przy ul. Moniuszki 7/9, w podziale na dwie części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.