eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa i dostosowanie budynków nr 18 i 213 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Żaganiu. Spr. nr 4/PO/24466/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-01-27

Zielona Góra: Przebudowa i dostosowanie budynków nr 18 i 213 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Żaganiu. Spr. nr 4/PO/24466/2016
Numer ogłoszenia: 18180 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 261648381, 261648388,261648308, faks 261648479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Przebudowa i dostosowanie budynków nr 18 i 213 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Żaganiu. Spr. nr 4/PO/24466/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i dostosowaniem budynku nr 18 i nr 213 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Żaganiu, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i pracami towarzyszącymi związanymi z dopuszczeniem obiektu do eksploatacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 5 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 40 % zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 66 w związku z art. 131 h ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje o wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazania wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania zapisów podanych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014r. poz. 1099 t.j.) oraz ustawie z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 Nr 182, poz. 1228), b) zobowiązany jest przestrzegać przepisy decyzji Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33); i ponosi pełną odpowiedzialność za ich nieprzestrzeganie. c) dysponowania w swoich strukturach organizacyjnych wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną -pionem ochrony- kierowaną przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych na zasadach określonych w art. 15 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 Nr 182, poz. 1228), d) zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, z którymi zapoznają się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych, e) zawiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany składu osobowego realizujących umowę a także udostępnieniu potwierdzonych za zgodność kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o przeszkoleniu informacji niejawnej, f) podania części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom, nazwy podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani, g) bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych Podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonaniem umowy o podwykonawstwo. 2. W przypadku, gdy zamówienie zostanie udzielone konsorcjum, dostęp do informacji niejawnej będzie miał tylko ten członek konsorcjum, który spełnia ustawowe wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania lub odsunięcia pracowników wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień.
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    1. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy tylko w części jawnej. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (we własnym zakresie) zakresu robót budowlanych związany z realizacją robót na podstawie dokumentacji niejawnej, tzn. bez udziału podwykonawców. 3. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, jeśli zmiana ta dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy przez Podwykonawcę z dalszym podwykonawcą. 5. Wykonawca, Podwykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy lub jej zmian, przy czym podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy; 6. Wykonawca, podwykonawca zamówienia przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo lub jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia; 7. W każdej umowie o podwykonawstwo muszą zostać zawarte następujące postanowienia: a) warunki dotyczące terminów płatności wynagrodzenia oraz terminów realizacji poszczególnych prac/robót. Kwota wynagrodzenia nie może być wyższa niż wartość zakresu prac wynikających z oferty Wykonawcy; b) wykluczenie możliwości cedowania przez Podwykonawcę należnego mu wynagrodzenia na osoby trzecie; c) zobowiązanie Podwykonawcy do dostarczenia Wykonawcy w ciągu 7 dni od otrzymania od Wykonawcy wynagrodzenia, oświadczenia stwierdzającego, że jego wymagalne roszczenia z tytułu wykonania prac na rzecz Wykonawcy, zostały przez Wykonawcę zaspokojone oraz że płatność wymagalnego, ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpiła (wzór-załącznik do wzoru umowy). 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcy z zachowaniem terminów płatności określonych w umowie z Podwykonawcą. Termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy faktury, potwierdzającej wykonanie prac. 8. W przypadku uchylania się Wykonawcy od obowiązku zapłaty w całości lub części wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, zamawiający zapłaci bezpośrednio na rzecz podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem jego żądania. Wynagrodzenie obejmować będzie wyłącznie prace wykonane na podstawie zaakceptowanej przez zamawiającego umowy o podwykonawstwo. W takim przypadku podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania zasadności swojego żądania poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzających wykonanie i odbiór wykonanych prac. 9. Podwykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyskał i zaobserwował w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia na terenie kompleksu wojskowego. 10. Podwykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisy: a) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o Ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz.1228 z 2010 r. ze zm.) b) decyzji Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). i ponosi pełną odpowiedzialność za ich nieprzestrzeganie. 11. Podwykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych informacji niezbędnych do realizacji zadania z związanych z działalnością jednostki wojskowej do żadnego rodzaju materiałów reklamowych, ani też prezentowanych w prasie, radiu, telewizji, filmie lub innych środkach przekazu.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda posiadania i załączenia do wniosku kserokopii: 1.Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie technicznego zabezpieczenia mienia, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2014 r. poz. 1099 t. j.) 2.Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE, o której mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228).

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował, minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynku wielofunkcyjnego o pow. min. 3 500,0 m2 w pełnym zakresie robót, tzn. obejmujące branżę budowlaną, sanitarną, elektryczną wraz z wykonaniem KD i SSWiN wraz z dowodami.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie posiadającymi: a) poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE, b) przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, c) zaświadczenie o odbyciu szkolenia specjalistycznego przeprowadzonego przez ABW lub SKW; d) zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; e) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi dla branż podanych w wykazie (po jednej osobie z każdej branży); f) uprawnienia do świadczenia usługi geodezyjnej w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (1 osoba); Ponadto Zamawiający żąda załączenia do wniosku: 1) kserokopię dokumentu osoby (pracownik zabezpieczenia technicznego) wykonującej pracę na podstawie dokumentacji niejawnej o klauzuli POUFNE tj.: zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego 2) kserokopie zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych; 3) kserokopie zaświadczeń o odbyciu szkoleń specjalistycznych przeprowadzonych przez ABW lub SKW dla osób funkcyjnych tj.: a) pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, b) administrator systemu teleinformatycznego, c) inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • w przypadku zamówień, które wiążą się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu, ich wykorzystania lub je zawierają - dokumenty potwierdzające zdolność wykonawcy do ochrony tych informacji i ich przetwarzania;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      1. kserokopię dokumentu osoby (pracownik zabezpieczenia technicznego) wykonującej pracę na podstawie dokumentacji niejawnej o klauzuli POUFNE tj.: zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; 2. kserokopie zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych; 3. kserokopie zaświadczeń o odbyciu szkoleń specjalistycznych przeprowadzonych przez ABW lub SKW dla osób funkcyjnych tj.: a) pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, b) administrator systemu teleinformatycznego, c) inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie analizy załączonych przez wykonawcę do wniosku oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale V ogłoszenia o zamówieniu. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił ww. warunki. 3. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie wykonawcy, na podstawie złożonego wykazu robót oraz dołączonych do niego dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: a) Wykonawca, który wykaże dodatkowe roboty budowlane (poza wymaganymi w rozdziale V ppkt 5.3 ppkt 6 i 6.1. z uwzględnieniem zasad podanych w rozdziale VI pkt 4, VII pkt 9 ogłoszenia) w zakresie budowy lub przebudowy budynku wielofunkcyjnego o pow. min. 3 500,0 m2 w pełnym zakresie robót, tzn. obejmującej branżę budowlaną, sanitarną, elektryczną wraz z wykonaniem KD i SSWiN otrzyma dodatkowe punkty wg zasady: 1 dodatkowa robota = 1 pkt. b) W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót wykazanych w załączonym przez Wykonawcę wykazie. 4. Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy Pzp celem wyjaśnienia niejednoznacznych zakresów robót budowlanych wykazanych ponad wymagane minimum. W przypadku niejednoznaczności wykazane roboty nie będą podlegały ocenie punktowej. 5. Zamawiający przy ocenie punktowej będzie brał pod uwagę wyłącznie doświadczenie własne wykonawcy lub konsorcjum

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Okres gwarancji - 20

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp zamawiający doprecyzuje dopuszczalne zmiany do umowy w SIWZ.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, Sekcja Zamówień Publicznych - I piętro pokój 101-103 / lub www.rzizielonagora.wp.mil.pl..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Bolesława Chrobrego 7,Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro pokój 104-105..

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.