eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów leśnej szkółki kontenerowej w Miłogostowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Legnica: Usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów leśnej szkółki kontenerowej w Miłogostowicach
Numer ogłoszenia: 181767 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Legnica , ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8767020, 8767021, faks 076 8767020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_legnica/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów leśnej szkółki kontenerowej w Miłogostowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i fizycznej ochrony obiektów leśnej szkółki kontenerowej w Miłogostowicach. Zamówienie obejmuje łączne świadczenie przez jednego Wykonawcę usług sprzątania i fizycznej ochrony, opisanych odpowiednio w SIWZ jako części A i B. Od każdego Wykonawcy wymaga się złożenia jednej - łącznej oferty, obejmującej wszystkie części zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym określonym w SIWZ, tj. łącznie na część A i B. 1. Część A- SPRZĄTANIE, obejmuje: Zamówienie dotyczy usługi sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno-socjalno-produkcyjnym szkółki leśnej kontenerowej w Miłogostowicach. Usługa sprzątania dotyczy części administracyjnej oraz socjalnej budynku. Sprzątanie ma być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje nw. czynności: własnym sprzętem ręcznym i mechanicznym (odkurzacz, wózki do sprzątania) zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe i worki na śmieci, przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, Wykonawca będzie odnotowywał w rejestrze złożonym w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu wszelkie powstałe uszkodzenia urządzeń i umeblowania w poszczególnych pomieszczeniach budynku, Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. Usługa obejmuje sprzątanie niżej wymienionych pomieszczeń: - laboratorium; - biuro; - kuchni na parterze i na I piętrze; - sala konferencyjno- edukacyjna; - toalet; -szatni; - korytarzy z wiatrołapami; - klatki schodowej. Szczegółowy zakres i harmonogram prac dotyczących sprzątania pomieszczeń zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Część B - FIZYCZNA OCHRONA, obejmuje: Przedmiotem zamówienia w zakresie części B - jest fizyczna ochrona obiektów leśnej szkółki kontenerowej w Miłogostowicach oddział 274 o, obręb Legnica o powierzchni 7,03 ha oraz mienia znajdującego się w obiekcie i w jego otoczeniu w granicach ogrodzenia (m.in. budynek administracyjno-produkcyjno- socjalny, wiata drewniana, tunele foliowe, budynek chłodni, budynek garażowo- magazynowy, linia technologiczna, ciągniki, wózki widłowe, pługi, deszczownia, palety stalowe, polowe ramiona deszczujące- szczegółowy wykaz obiektów do ochrony będzie załącznikiem do umowy). Powierzchnia jest ogrodzona siatką o wysokości 1,8 m. W ogrodzeniu znajduje się 5 bram i 2 furtki. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony mienia według następujących warunków: 1) Zamawiający zapewnia ochronę obiektu w dniach - od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. 2) Wykonawca zapewnia ochronę obiektu - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15: 00 do godz. 7:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta i dni wolne od pracy u Zamawiającego. Szczegółowy opis obiektów i sprzętów oraz zakres ochrony zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 600,00 zł ( cztery tysiące sześćset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania niżej wymienionych warunków w sposób spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca przedstawi koncesję na wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) W zakresie wiedzy i doświadczenia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonanie w okresie ostatnich 3 lat w sposób należyty przynajmniej jednej usługi (świadczonej przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu) o zbliżonym przedmiocie i specyfice, co potwierdzone będzie referencjami. Przez zbliżony przedmiot i specyfikę Zamawiający uważa: świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych o powierzchni min. 500 m2 oraz ochronę obiektów i pomieszczeń przynależnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca przedstawi koncesję na wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) W zakresie wiedzy i doświadczenia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonanie w okresie ostatnich 3 lat w sposób należyty przynajmniej jednej usługi (świadczonej przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu) o zbliżonym przedmiocie i specyfice, co potwierdzone będzie referencjami. Przez zbliżony przedmiot i specyfikę Zamawiający uważa: świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych o powierzchni min. 500 m2 oraz ochronę obiektów i pomieszczeń przynależnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca - przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, wyznaczonych do realizacji niniejszego zmówienia, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6 - miesięczny staż pracy, obejmujący sprzątanie w obiektach biurowych lub podobnych (dotyczy usługi sprzątania), lub ochrony obiektów (dotyczy usługi dozorowania) nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a także osobę pełniącą funkcję koordynatora/menedżera takich prac. Zamawiający wymaga, aby personel Wykonawcy zatrudniony bezpośrednio w zakresie świadczenia usługi dozorowania, stanowiły osoby niekarane, posiadające wymagane przepisami prawa licencje, umundurowanie i wyposażone w środki łączności i inne niezbędne środki przewidziane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania systemu działania interwencyjnego w sytuacjach wyjątkowych. (np. wtargnięcie na teren dozorowany, brak dozoru Obiektu, wsparcie dla dozoru Obiektu itp.) Zamawiający wymaga aby podstawowe czynności związane z realizacja zamówienia, tj. czynności bezpośredniej ochrony i zabezpieczenia obiektów oraz podstawowe czynności z zakresu sprzątania były realizowane przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł na cały okres obowiązywania umowy. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi być ważny co najmniej na dzień złożenia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_legnica/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.